Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valehteleeko vaimo vai onko muidenkin parisuhteet tällaisia?

Vierailija
25.06.2017 |

eilisestä asti miettinyt pettämistä tai eroa. puhe ei tehoa vaimoon ja olen helvetin pettynyt. tulin myöhään torstai-iltana kotiin ja mielessä oli juhannusseksi. myönnän olevani usein puutteessa, koska harvoin olen kotona. perjantaina hädin tuskin päästiin alkuun hommassa, kun akka makaa velttona ja ei tee mitään. minä teen kaiken työn, kunnes vaimo alkaa itkeä ja saa paniikkikohtauksen. siihen jäi se seksi, josta olin haaveillut monta kuukautta. helmikuussa viimeksi ja sekään ei ollut hääviä, koska vaimolla ei tehnyt mieli keskenmenon takia. pettämistilanteita on tullut eteen työmatkoilla, mutta vielä en ole siihen kyennyt. parempi kai olisi käydä huorissa niin saisi panna kunnolla. juhannus on pilalla ja huomenna uudelle työmatkalle..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tilanteeseen ei auta muu kuin ero tai parisuhdeterapia.

terapiaan en lähde mutta vaimoa voin tukea koska olihan kyseessä kuitenkin yhteinen lapsi, joka menehtyi keskenmenossa

Vierailija
22/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen 35 mistä päin olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo pettää, alkoi itkemään koska aikoi kertoa mutta ei rohjennut. Sori mutta kannattaa vaihtaa naista :( kauheita nuo pettämiset

Vierailija
24/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että et kohtaa vaimoasi ollenkaan henkisellä ja tunnetasolla etkä ole empaattinen häntä kohtaan. Hän on siis saanut keskenmenon, mikä on iso kriisi. Sairastaa masennusta ja on paniikkikohtauksia. Hän on yksin. Sinä et ole paikalla tukemassa vaan keskityt omaan uraasi ja itseesi kodin ulkopuolella. Kun menet kotiin, odotat oikeutenasi seksiä eli näet vaimonhyödykkeensä, kuin esineenä, jota sinulla on oikeus käyttää omiin tarkoituksiisi. Ryhdyt seksiin hänellä, et siis aidosti hänen kanssaan, vaan hänellä. Se ei ole raiskaus vain siitä syystä, että vaimo kuulostaa alistuneelta ja yrittää miellyttää. Se on silti seksuaalista hyväksikäyttöä, vaimo aistii, että edellytät sitä eli sisältää henkistä painostusta. Se ei ole oikeasti vapaaehtoista vaimon puolelta. Häntä alkaa itkettää.

Nyt kyllä sanoisin, että vaihtoehtoja ovat ero tai kunnon pariterapia yhdistettynä yksilöterapiaan molemmille. Sinun pitää kohdata omat ongelmasi ja vaimon omansa ja ehkä se johtaa kehitykseen, ehkä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän