Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin vaihtaa nimeni

Vierailija
25.06.2017 |

Syitä on monta. Suurimpana syynä on se, että en koe naisellista nimeä omakseni, koska koen itseni enimmäkseen sukupuolettomaksi ihmiseksi. Haluaisin siis itselleni jonkin mahdollisimman sukupuolineutraalin nimen, koska tuntisin sen paremmin identiteettiäni vastaavaksi.
Toinen syy on se, että minulla on ollut todella vaikea ja traumaattinen lapsuus. Haluaisin aloittaa ns. uuden elämän, ja nimenvaihto auttaisi tässäkin prosessissa huomattavasti.
Olen kuitenkin aika epävarma asiasta, ja kaipaisin vähän muiden kokemuksia ja vinkkejä asiasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Ihmiset varmaan kutsuu sua jo nyt jollain lempinimellä. 

Mulla on vaikea samaistua omaan sukunimeen. Ollut mullla ihan syntymästä saakka, mutta jotenkin mä en vaan kuulu siihen nimeen. En osaa sitä paremmin ilmaista. 

Vierailija
2/2 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä! Minäkin olen suositellut ystävälleni samaa. Mutta ei se ole vielä hommaan ryhtynyt, ja ymmärrän kyllä, että ryhtymisen kynnys on kuitenkin korkea. Vaikka itse alun perin sanoi, että on asiaa harkinnut. Iso juttuhan se on. Vaikka tekeehän saman tempun moni nainen naimisiin mennessäänkin, eikä se siinä niin iso temppu sitten olekaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi