Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Romani-valtio jess!!!
30.03.2006 |
Hieno ajatus; Romaneille OMA IHAN VALTIO!!!
voisivat siellä sitten laatia omat, hyvät kulttuuriaan kunnioittavat lakinsa, pyörittäisivät teollisuutta , palvelut pelaisivat moitteettomasti, tasa-arvo vallitsisi. Kaikille riittäisi jaettavaa, ketään ei syrjittäisi. Talouselämä kukoistasi; mannet kävisivät 3-4-5 -vuorotöissä, joku päivätyössä, opettaisivat kouluissa, mannepoliisit turvaisivat järjestyksen jne... ja sossussa olisi rahaa apua tarvitseville! Its my dream!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eivätkös he ole jostain Intiasta lähtöisin?
YK:n peruskirjalla pitäisi hyväksyä sen maan perustaminen, kuten hyväksyttiin Israelinkin perustaminen. Mutta mistä köytyy manne-Rockefeller, joka maksaa maita nyt hallitseville maiden lunastuksen?