Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua, miksei hyvä opiskelukaverini voinut kertoa olevansa raskaana!

Vierailija
30.03.2006 |

Huomasin sen vasta kun laskettuun aikaan oli kuukauden verran ja silloinkin jouduin kysymään. Kaveri oikein peitteli laukuilla ja takeilla mahaansa. Mikähän siinä oli, että asia nolotti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin salasin sinne rv12 asti. Kun neuvolan th varoitteli kertomasta liian aikaisin kaikille mahd. tuttaville. Kun raskauden alussa on kuitenkin niin suuri keskenmenonriski.

Vierailija
2/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi ei halunnut paljoa puhua asiasta.

Mä olin viikolla 22 kun kerroin ystäville, siihen asti pelkäsin niin paljon että tulee taas keskenmeno että en halunnut puhua asiasta. Ajattelin kait että tuottaa huonoa onnea jos hehkutan raskauttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla moniakin. Jos esimerkiksi ajatteli, ettet olisi iloinen asiasta. Tai jos raskauden kulussa oli ollut jotain ongelmia, eikä halunnut siksi kertoa. Tai sitten ei vaan ollut sopivaa tilaisuutta kertoa asiaan esim. kasvotusten?

Vierailija
4/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitten kysyin asiaa suoraan, kaverini kertoikin ummet ja lammet raskaudestaan.

Tunnen itseni vain jotenkin syrjityksi tms. En tiedä. Ihan kuin musta ei tykättäisi (ja nää fiilikset johtuvat lapsuuden ja nuoruuden hylkäämiskokemuksista).

ap

Vierailija
5/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vihdoin kysyit niin oli iloinen että kysyit ja halusi kertoilla kaikkea.

Vierailija
6/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska nähtiin harvoin eikä tapani ole kyylätä ihmisten vatsoja, en tajunnut aikaisemmin.

No ihan sama. Mua vituttaa siltikin koko asia.

ap

Vierailija
7/7 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huomasin sen vasta kun laskettuun aikaan oli kuukauden verran ja silloinkin jouduin kysymään. Kaveri oikein peitteli laukuilla ja takeilla mahaansa. Mikähän siinä oli, että asia nolotti?

jos kaikki ei ole mennyt " parhaalla mahdollisella tavalla" tai

esim. vahinko??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän