Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä on taas Kreikassa lasten kanssa, miten päästä eroon negatiivista tunteista

Vierailija
16.06.2024 |

Ennen käytiin koko perhe noilla lomilla. Eron jälkeen en oo voinut viedä lapsia kuin Tallinnaan ja Tukholmaan, mutta exä käy lasten kanssa vuosittain samoissa paikoissa kuin yhdessä aikanaan käytiin. Lapset nauttii, mutta itsellä p*ska olo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas Lars-Johan peto Jocke Grönholm.Hanki elämä!!

Vierailija
2/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä kohta on 40 astetta lämmintä, niin eivät ehkä kovin nauti. Olisin huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen, että exäsi haluaa matkustella lastenne kanssa. Voisihan olla niinkin, ettei veisi heitä enää mihinkään vaan matkustelisi uuden puolisonsa ja mahdollisten uusien lasten kanssa.

Vierailija
4/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi toimii ihan oikein. Ei hän lapsistaan eronnut. Miksi ex otettaisiin enää mukaan? Valinnat aiheuttavat muutoksia.

Vierailija
5/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole iloinen lastesi puolesta? 

Vierailija
6/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että vie lapsia lomille. Vain vähäjärkinen on kateellinen lapsilleen, eikä onnellinen heidän puolestaan. 

Vierailija
7/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä näemmä voikin vinkua. Olisin tyytyväinen, että lapset pääsevät toisen vanhempansa kanssa reissuun. Varsinkin jos ei itsellä ole varaa matkustaa. Pää pois pyllyreijästä ja iloitse lastesi puolesta. Nauti myös omasta ajasta. Niin minä tekisin.

Vierailija
8/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia olla kateellinen lapsilleen. 

Vierailija
9/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on sairaus

Vierailija
10/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vienyt heidät käristymään 😲

Vierailija
11/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole lapsille kateellinen. Varmaan jokin ulkopuolisuuden tunne tai jotain sinnepäin.

Vierailija
12/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää. Tottakai jokainen haluaisi ulkomaille joskus. Itse kävin viimeksi lapsena. Mieti kun on vielä ihmisten somekuvat päälle, eipä tee mieli katsoa.

Vierailija
13/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien lapsia ulkomaille, exä matkustaa ulkomailla ilman lapsia. Eipä exä muutenkaan lapsille oikein muuta kustanna kun ruaan ja katon pään päälle, kun käyvät siellä.

Vierailija
14/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vain iloinen, kun elsä vei lapset etelään ja laskettelemaan. Omat rahani siinä säästyivät. Tyhmempää olisi, kun itse pitäisi repiä lomia selkänahasta, jotta lapset edes joskus pääsisivät reissuun.

Vierailija
15/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut antaa auliimmin persettä?

Vierailija
16/16 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vain iloinen että lapset pääsee. Ja helpottunut ettei tarvitse matkustaa exän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme