Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan ymmärrä koiraihmisiä (enkä muitakaan eläinhörhöjä)

Vierailija
25.06.2017 |

Eläimen paikka on loikkia luonnossa. Eikä suinkaan ihmisen kanssa samassa asunnossa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Viljoo näkyny?

Vierailija
4/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset eivät kuitenkaan jätä kotieläimiä sinne luontoon loikkimaan. Talvella niiden käy huonosti.

Vierailija
5/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koira lajina nyt on syntynyt sillee, et se villikoira vähä kyllästy hengaa vaan siel metsäs ihan yksinään ja sitten se näki niinku jotain tyyppejä majassa ja meni sit silleen et saanks mä ihmiset hengata teidän kans kun en jaksa enää vaan loikkii tuol metsäs yksin ja teillä on paljon paremmat ruuatki tääl?

Ymmärrätkö nyt paremmin?

Vierailija
6/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä hörhöjä jotka inhoo eläimiä.

Vierailija
7/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koira lajina nyt on syntynyt sillee, et se villikoira vähä kyllästy hengaa vaan siel metsäs ihan yksinään ja sitten se näki niinku jotain tyyppejä majassa ja meni sit silleen et saanks mä ihmiset hengata teidän kans kun en jaksa enää vaan loikkii tuol metsäs yksin ja teillä on paljon paremmat ruuatki tääl?

Ymmärrätkö nyt paremmin?

Ei ku ne niinku huomas et asumusten lähistöltä tunkioilta sai helpommin safkaa ku niinku saalistamalla. Ja sitten jengi tajus, et noi Hurtat vois olla aika käteviä niinku metsällä ja vaihteita tai jotai.

Vierailija
8/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö nyt paremmin?

Ei ku ne niinku huomas et asumusten lähistöltä tunkioilta sai helpommin safkaa ku niinku saalistamalla. Ja sitten jengi tajus, et noi Hurtat vois olla aika käteviä niinku metsällä ja vaihteita tai jotai.

vahteina

Vierailija
9/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi sitä koiraa pitää pitää narussa, ettei se karkaa. Eihän se silloin ole vapaaehtoisesti ihmisen kanssa. Eläinten vangitseminen on väärin, koskee kaikkia lemmikkieläimiä.

Vierailija
10/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei missään ilmoittanut inhoavansa eläimiä, päin vastoin.

Vierailija
11/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo mikään rakkauden lausekaan ole.

Vierailija
12/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien pitäminen kaupungeissa pitäisi kieltää. Koira kärsii kun on jatkuvasti sisätiloissa, ja pääsee ulos vain pissilenkeille. Ankea elämä, eläinten pitäisi saada olla ulkona ja juosta. Lisäksi tulee paskaa, koska kaikki koiranomistajat eivät todellakaan siivoa koiriensa paskoja.

Vierailija
13/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele laajemmin, oman vinkkelisi ulkopuolelta.

Vierailija
14/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi sitä koiraa pitää pitää narussa, ettei se karkaa. Eihän se silloin ole vapaaehtoisesti ihmisen kanssa. Eläinten vangitseminen on väärin, koskee kaikkia lemmikkieläimiä.

Ei se ole narussa ettei se karkaa, vaan koska laki määrää pitämään sen narussa.

Ja sittenhän kaltaisesi eläintenvihaajat vasta kohtauksen saisivat, jos koirat kulkisivat vapaana.

Vierailija
15/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmisiäkin voisi rakastaa kaikkein eniten pitämällä heitä orjina jotka tekevät kaiken tahtosi mukaan? Hellittelisit aina välillä söpöä orjaa, lukitsisit aina asuntoosi ja kuljettaisit narun päässä ulkona.

Onhan tälläisiä tapauksia ollut joissa joku on ottanut esim. naisen vangiksi ja pitänyt tätä lukittuna jossain kellarissa.

Vierailija
16/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han koittaa juuri puolustaa koiria. Eläin ei kuulu ihmisen kahlitsemaksi asuntoon ja pääsee narussa ulos vaan tekemään tarpeita. Kiva elämä ja vain siksi, että ihminen itsekkyyttään haluaa vangita eläimen itselleen. Koiran omistajat varsinkin haluavat itsetuntonsa pönkittäjää.

Vierailija
17/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmisiäkin voisi rakastaa kaikkein eniten pitämällä heitä orjina jotka tekevät kaiken tahtosi mukaan? Hellittelisit aina välillä söpöä orjaa, lukitsisit aina asuntoosi ja kuljettaisit narun päässä ulkona.

Onhan tälläisiä tapauksia ollut joissa joku on ottanut esim. naisen vangiksi ja pitänyt tätä lukittuna jossain kellarissa.

Jos vertaat tosissas ihmisorjaa (joka pelkää orjuuttajaansa) ja koiraa (joka palvoo omistajaansa) toisiinsa niin mun on parempi vetäytyä hetimiten takavasemmalle (nauramaan) :'D

Vierailija
18/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa mun puolesta hörhöillä minkä asian/aiheen parissa lystää, mutta varsinkin koirien omistajat eivät sitten millään ota huomioon muita. Juuri tuo, että ne kakat jätetään tielle/tien viereen, koira haukkuu asunnossa päivät ja yöt ja varsinkin vuokra-asuntoihin ei minusta koirilla (tai kissoillakaan) ole asiaa, koska ne jättää jälkestä seiniin, ovien karmeihin jne.joko hampaillaan tai kynsillään tai pissii lattiat pilalle.

Ja ei, en vihaa eläimiä, koirat ja koiranpennut varsinkin on maailman suloisimpia otuksia.

Vierailija
19/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole narussa ettei se karkaa, vaan koska laki määrää pitämään sen narussa.

Ja sittenhän kaltaisesi eläintenvihaajat vasta kohtauksen saisivat, jos koirat kulkisivat vapaana.

Oletko miettinyt miksi laki määrää koirat kiinni pidettäväksi? Siinä on sinulle myös vastaus siihen miksi koirat eivät sovi kaupunkiin. Kaupunki on koiralle muutenkin luonnoton paikka elää.

Vierailija
20/81 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajat on rakkautta - niin lapsilla, kuin lemmikeilläkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi