Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen, loukkaantuisitko tällaisesta tarjoilusta treffeillä?

Vierailija
25.06.2017 |

Luokseni tulee syömään reilusti ylipainoinen nainen. Ajattelin tarjota broilerin fileepihvejä, tummaa riisiä, kastiketta ja vihersalaattia. Juomaksi viiniä. Jälkiruuaksi kolmen suklaan jäätelöä. Onko tuossa jotakin, mistä nainen saattaisi loukkaantua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi loukkaantua, aika mielikuvituksetonta tarjoilua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta loukkaantuisi lihava tai laiha ihminen?

Tumma riisi on tosin mielestäni todella pahaa ja arkista, laita jotain tuoksuvaa ja maukasta riisiä mieluummin.

Vierailija
4/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mistä hän loukkaantuisi? Ehkä sitten olisi loukkaantumlsen aihetta jos tarjoilisit laihdutuspillereitä ja ateriankorvikepirtelön mutta mutta lihavatkin syövät terveellistä ruokaa ja salaattia...

Vierailija
5/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, tota mä normaalistikin syön, siis sen kaiken paskan lisäksi mitä mun oletetaankin syövän 😎

Ei loukkaisi minua ❤

Vierailija
6/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hyvältä kuulostaa. Sitten saattaisi alkaa epäilyttää, jos naisen aikana aina puhuisit terveellisestä ruuasta ja itse söisit kuitenkin epäterveellisesti. Kaiken huippu olisi, jos tyrkyttäisit naiselle terveitä elämäntapoja mm. valitsemalla hänelle ravintolassa ruuan.

Vierailija
7/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit laittanut pelkkää salaattia, olisi voinut tulla katseita ja samoin jos olisit laittanut tarjolle paljon jotain mättöruokaa. Oikein hyvä valinta. Naiselle ei tule sellainen tunne, että vihjailet, että hänen pitäisi syödä vain salaattia tai, että kuvittelet hänen mättävän rasvaista roskaa aina syödessään.

Vierailija
8/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaaleaa riisiä jos kerran hienommasta ateriasta on kyse, parempaa.

Mutta en keksi miten tuosta voisi loukkaantua. Vinkkinä kannattaa lisätä ananasrenkaat pihvien päälle, sopii hyvin broilerin kanssa.

Vierailija
9/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveemmin tykkää kanasta enkä riisistä, varsinkaan tummasta. Mieluummin naudan sisäfilepihvi medium rarena, maalaislohkoperunoita ja hyvä kastike

Viiniäkään en juo, joten mieluummin juon vaikka pepsiä.

Vihersalaattikin on vähän tylsän kuulosta. Jälkiruoaksi ottaisin mieluummin kahvin ja konjakin tai irish coffeen.

Vierailija
10/10 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tummaa riisiä. Se on pahaa ja ikävää. Jos on pakko syödä riisiä, tee sitten sahrami-valkosipulivoiriisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi