Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitetaan mieheni kanssa laihis huomenna

Vierailija
25.06.2017 |

Tää oli hänen ideansa ja mä oon täysillä mukana. Ollaan paksuja kumpikin. Ei aloiteta mitään kitukuuria, vaan sovittiin että ensimmäiseksi sokerit ja muut herkut pois. Niitä ollaan syöty jo pienen kylän edestä. Ei ulkona syömistä, vaan kotiruokaa.
Käydään normaalisti useita kertoja viikossa ulkona syömässä eikä tosiaankaan mitään salaatteja.
Mä oon niin helpottunut. Olen joskus yksin yrittänyt, mutta reisille on mennyt kun tekee niin mieli kun toinen syö ihania herkkuja. Nyt tosiaankin ajatus lähti mieheltä, niin toivon että nyt onnistuttaisiin. Aion tsempata häntä niin paljon kun pystyn.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu jos ruokatottumusten parantaminen riippuu jostain toisesta ihmisestä. Turhaan aloitatte mitään. Lyön vetoa tonnin että epäonnistutte.

Vierailija
2/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää aloittako huomenna. Aloittakaa tänään. Laihtua ei voi, jos sitten joskus et syö. Älä syö nyt. Varmaan oot jo riittävästi tänään syönyt on jo iltapv. Älä syö mitään enää tänään. Älä syö lihottavaa ruokaa enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette tänään?

Vierailija
4/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu jos ruokatottumusten parantaminen riippuu jostain toisesta ihmisestä. Turhaan aloitatte mitään. Lyön vetoa tonnin että epäonnistutte.

Sovittu. Tonnista siis vetoa. Tuli heti lisää motivaatiota :D Tonnilla saa jo vaikka kuinka paljon kivoja uusia vaatteta.

Vierailija
5/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää sen kunniaksi perunalastupussit mieheen ja limppria pari litraa ja haette vaikka käpykakun jälkkäriksi. Kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
6/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotiruoka olisi sen laihduttavampaa kuin "ulkona syöminen". 

Selvästi kahdella läskillä kaikki hakusessa. Mutta onnea yritykselle kuitenkin. 

Vaikutat joltain peruskoulu-amikselta, jolle ravinto-opilliset jutut ovat täyttä hepreaa. Ulkona syöminen on ranskiksia tai pizzaa, kotona syöminen kaksi kiloa makaronilaatikkoa?

Vierailija
7/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette tänään?

Tää päivä on kohta jo loppu ja herkut vedetty. Ei me kuitenkaan illemmalla oltais mitään porsasteltu, korkeintaa teetä ja voileipä.

Ap

Vierailija
8/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu mutta ei se paino itsestään putoa. Annoskoot!!

Vierailija
9/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän kannustusta ihmiset. Aina on positiivista, kun joku jaksaa yrittää parantaa terveyttään.

Vierailija
10/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens. Aika kurjia tyyppejä liikkeellä. Silti jeesustelen sen verran, että älkää aloittako laihista vaan muuttakaa tottumuksenne. Miten aiotte aloittaa? Onko allergioita tai keliakiaa?

Vierailija
11/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu mutta ei se paino itsestään putoa. Annoskoot!!

Juu ehdottomasti annoskoot pienemmiksi ja salaattia enemmän. :)

Ap

Vierailija
12/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morjens. Aika kurjia tyyppejä liikkeellä. Silti jeesustelen sen verran, että älkää aloittako laihista vaan muuttakaa tottumuksenne. Miten aiotte aloittaa? Onko allergioita tai keliakiaa?

Ei ole allergioita tai mitään. Yritetään laittaa nyt ekaksi nää herkut, siis niin makeat kuin pikaruuatkin pois kokonaan ja keskittyä itse kokkaamiseen.

Ap

Vierailija
13/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaik ensin yhdellä asialla aloittaa esim.pois kahvileivät.Salaattia joka aterialla reilu osa lautasesta.

Siitä sit pienin askelin vähentää muita herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi