Uskotko yliluonnollisiin tapahtumiin nykymaailmassa?
Oletko itse nähnyt vai uskotko muiden väitteiden perusteella jos uskot?
Kommentit (14)
Juu. Nyt tapahtuu yliluonnollinen juttu eräälle.
En usko. Noista maksettaisiin kelpo rahat, mutta eipä ole pystytty vielä todistamaan yhtäkään pitävästi.
Uskon jonkinlaiseen yliluonnolliseen mutta en osaa sen tarkemmin sanoa...
Uskon Jumalaan. Olen tullut muutaman kerran kuulluksi hänen taholtaan.
itä tapahtuu kuten ennenkin, mutta syyt tiedetään -luonnonvoimat, aivojen vajaatoiminta jne.
Teillä jotka uskotte moiseen saattaa olla skitsotyyppinen persoonallisuushäiriö.
En usko yliluonnolliseen, vain superluonnolliseen.
Vaikea kysymys. En osaa sanoa uskoako vai ei. Toisaalta on joskus tullut sellainen tunne, että täällä meidän keskellämme kulkee myös henkiä, olen vanhassa kodissammekin kuullut ylhäältä välillä outoja ääniä. Toisaalta taas kuulostaa niin hömpänpömpältä. Mutta, onko joku voinut vain keksiä et haa voiskos kuolleet kummitella meille täällä vai onko ihan kokemuksesta opittu, että kummituksia on. Hmmm.
Jos yliluonnollisella asialla tarkoitetaan asiaa mille ei ole tieteellistä selitystä, niin yksi sellainen on painovoima.
Kaikki on luonnollista, mutta ihminen havaitsee todellisuudesta mielensä avulla vain pienen siivun. Sen siivun ulkopuolisia luonnollisia asioita hän kutsuu yliluonnollisiksi.
Maailmassa on ei-fyysisiä persoonallisia entiteettejä ja voimia. Lisäksi on myös fyysisiä avaruusolentoja, joita emme yleensä havaitse.
Pidän mahdollisena, että on ilmiöitä, joille ei vielä ole löydetty selitystä. En siis epäile muiden kokemia yliluonnollisuuksia.
Itse olen nähnyt vain kaksi tunnistamatonta lentävää esinettä, ja kuullut yhden pöytölampun lattialle putoamisen, joten omat yliluonnolliset ilmiöt ovat vähissä eivätkä juuri järisyttäneet maailmaani.
Eipä minun kai voi sanoa uskovan yliluonnolliseen.
Uskon kyllä selittämättömiin asioihin ja tapahtumiin, joissa voi olla taustalla jotain "yliluonnollista" mutta en usko, että kukaan voi tietää johtuuko jokin ilmiö aaveiden tms. läsnäolosta tai jostain taikavoimista. Tulevaisuudessa varmaan saamme asioille selityksiä, olivat ne mitä tahansa.
Uskon luonnottomiin juttuihin.