Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMIKUISTEN LOPPUVIIKKO (to-pe)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vierii kyllä kauhean nopeaan. Ahkerasti kyllä käyn täällä muiden kuulumisia lukemassa, mutta harvemmin tulee itse kirjoiteltua, ei muka ole aikaa. Mutta hyviä vinkkejä ja tukea täältä kyllä saa, joten kiitos siitä. Meidän poitsu tulee huomenna 1.5 kk. ja viikon päästä lauantaina on ristiäiset. Vielä, kun hyvän nimen keksisi ja pääsisi miehen kanssa nimestä yhteisymmärrykseen. Olemme asettaneet itsellemme dead lineksi ensi viikon tiistain, jolloin nimi pitäisi olla päätettynä.

Mutta me oltaisiin kyllä kans mielellään tulossa Espoolaisten ja muidenkin tapaamiseen. Mullakaan ei liikaa ole mamma kavereita täällä ja välillä päivät kyllä on pitkiä. Tuntuu myös, et vauvan kans jutelessa oma äo on n. 2-vuotiaan tasolla. Joten aikusten seura on tervetullutta;) Ja kuten Adalmiinakin jo mainitsi, ehkä just ja just jaksettas se 100 m matka kulkee teille, mikäli treffit teille järjetyis.

Ollaan lähdössä huomenna Ouluun mummolaan ja ensimmäinen lentomatka edessä. Pikkasen jännittää, kun satun vielä olemaan kovin lentopelkoinen. Mies saakin sit pidellä poitsua, etten omaa hermostuneisuuttani vauvaan tartuta. Toki ehkä lentäminen on nyt toisaalta helpompaa kuin ennen, kun keskitän oman huomioni vauvaan, enkä lentämiseen ja lentokoneen kaikkien äänien kuuntelemiseen. Hope so!

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille, ja toivotaan että se kevät jo tulisi, ettei tarviis tuolla loskassa vaunujen kans talsia.

Ringae + " Eltsu" 5 vk 6 pv

Vierailija
42/45 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla passaa torstai oikein hyvin -siis Pääkaupunkiseudun Helmisten tapaamiseen. Onpa kiva saada uusia tuttuja nyt kun odotuspuolella ei vielä kukaan oikein innostunut. Me ollaan jo menty bussilla ja junallakin, mutta Espooseen siis tultais autolla (laitan miehen dösällä duuniin!)

Kuumetta ja kuka muu puhui Myyrmäen tienoosta? Me siis asutaan Ylästössä (Martinlaakson vieressä) eli ollaan myös hollillla, jos päätätte vaunuilla täällä suunnassa.

Ja kun Midzi sitä ikää mietti niin mä oon 29 -täytin just lauantaina, mutta henkisesti tietenkin tosi nuorena säilynyt :-)

Nyt tietty olis kiva tietää, että minne pitäisi ensi torstaina tulla? Treffataanko jossain julkisessa paikassa vai kenen kotiin majoitetaan lauma kiljuvia 1,5-2 kuukautisia babeja? Kotikutsut on tietty kivat kun siellä voi imettää ja vaihtaa vaippoja vapaasti, mutta kuka rohkenee? Meillä on koira, joten tänne ei voi isoa poppoota ottaa -se ei henkisesti takuulla selviäis.

-Oodi ja Simppu (viimeistä päivää ilman nimeä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin sopii torstai oikein hyvin, mutta pääsen vasta 12 jälkeen, kun esikoisella loppuu koulu klo 12.10, täytyy ottaa hänet koulusta vastaan.

terkuin jeltsu ja oona 6vko 5pvä

Vierailija
44/45 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha täynnä karkkia ja kohta nukkumaan. Ensi yönä mies saa valvoa tytön kanssa... Ja aamulla mä nukun pitkään. Onneksi on olemassa viikonloput!

Midzi: Ihanaa, kun sä olet niin nuori! Mä haaveilin lapsista jo joskus 13-vuotiaana (vaikka olin silloin siis ihan lapsi), mutta olin " jo" 23, kun esikoinen syntyi =) Ja nyt olen sitten 3 vuotta vanhempi eli 26 ja olen kyllä onnellinen siitä, että kun 30 lähestyy, niin mulla on onneksi jo 2 lasta ja mies. Vielä kun ois joskus oma talokin. Kuinka vanha sun mies on? Mun mies oli pari kuukautta ennen esikoisen syntymää täyttänyt 22 ja on vähintään 10 vuotta nuorempi kuin kenenkään mun mammakaverin miehet... Mutta onneksi iällä (ainakaan äitien) ei ole väliä tässä vaiheessa, kun on lapsia. Missäpäin Nurmijärveä asut? Mun appivanhemmat asuu Klaukkalassa pari kilsaa siitä " keskustasta" ja kerran kuussa yleensä ollaan viikonloppu siellä.

Nemma: Missä päin Myrtsiä asut? Oletko asunut siellä kauan? Mä asuin Myrtsissä elämäni ekat 20 vuotta ja mun äiti asuu siellä vielä. Tänään käytiin tytön kanssa siellä ekan kerran. Mun äiti asuu Louhelan aseman lähellä, mutta siis Myrtsin puolella ja vähän mua harmittaa, kun äiti muuttaa sieltä nyt keväällä pois, kun sinne on ollut niin helppo mennä (julkisilla). Nyt muuttaa ihan jumalan selän taakse, minne menee bussi pari kertaa päivässä ja matka kestää ja kestää. En kyllä muuten kaipaa Myrtsiin, mutta on se ihan kiva, kun osa kavereista asuu vielä siellä, niin ei pääse lapsuuden ja nuoruuden maisemat unohtumaan.

Tapaaminen: Adalmiinan luokse ei siis päästä, jos sinne ei kunnolla kulje julkiset, mutta johonkin toiseen tapaamiseen (esim. Selloon) voidaan sitten kyllä tulla.

T:Fassiloora ja tyttö 6 vko + 1 pvä

Vierailija
45/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle tulee tänään 2 kk täyteen..kyllä se aika vain kuluu nopeaan!

Poju taas nykäs kunnon unet, on nyt pari viikkoa nukkunut ihan käsittämättömän pitkiä yöunia, tullut isäänsä siinä :) Eli eilen mentiin unille sen normaalin iltatappelun jälkeen 20.00 ja nukuttiin 6.20 saakka. Normaalisti viikolla saatan jo nousta sitten pojan kanssa ylös, mutta nyt sanoin miehelle että mäpäs kokeilen, nukkuisko vielä. Poika nukkuu about 11 h yössä joten ajattelin että ei takuulla onnistu. No, vaihdoin vaipat ja pukkasin ronskisti maitoa, pojalla karmee nälkä pitkien unien jälkeen. Maito menikin kaikki ja pistin pojan vaunuihin. Kitisi, ja ajattelin, että eipä taida nukkua....annoin tutin ja siihen sitten sammuttiin ja nukuttiin melkein 9:ään asti!!!

Äsken sitten menin pojan luo ja siellä se makasi kakkelit pöksyissä (ihanat hajut oli ovella vastassa...) ja hymyili mulle kuin hangon keksi! Toivottavasti tämä tyyli pysyy...alkuvaikeuksien jälkeen olen todella onnellinen tästä rytmistä! Alussa poika valvoi yöt ja nukkui päivällä...sitä oli aika rikki eli osaan olla kiitollinen tästä :)

Olisipa mukavaa kun täältä meiltäkin päin (Kokkola) olisi mammoja... Etelä-Suomesta ja Tre:een suunnalta vaikuttaisi olevan aika paljon ja todella ihanaa kun pääsette oikein nokitusten juttelemaan. Mäkin olen aikalailla pojan kanssa kaksin kun mies on viikolla paljon pois, olisi kiva tapailla muitakin äitejä. No, ma on äiti-vauva -tapaaminen eli jospa sieltä tulisi tuttuja :)

Jees, täällä sataa lunta, taas! Eiköhän kevään pitäis pikkuhiljaa kolkutella ovella jo...hooh...

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!! Koitamme jaksaa...

Sasuliini ja Eetu 2kk