Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vuokraisi ison asunnon?

Vierailija
24.06.2017 |

Meillä tilanne se, että edessä on muutto toiselle paikkakunnalle. Mies sai työtarjouksen ja minäkin sain siirron firman sisällä. Ollaan tähän asti asuttu kerrostalossa, mutta aina välillä haaveiltu omakotitalosta ja omasta pihasta. Nyt kun muuttaa pitää, niin ajateltiin tämä haave toteuttaa.

Mietinnässä on nyt se, että laitetaanko tämä nykyinen koti myyntiin vai vuokralle. Mies kannattaa vuokraamista. Meillä on 100 neliötä, neljä huonetta ja keittiö. Mä olen sitä mieltä, että vuokraaminen tulee olemaan tosi vaikeaa.

Vuokra nousisi yli tuhanteen euroon kuukaudessa. Miksi joku lapsiperhe haluaisi vuokrata yksityiseltä kalliin asunnon, kun pienemmillä kustannuksilla ostaisivat omankin? Ehkä joillekin opiskelijoille kimppakämpäksi, mutta tässä on esim. vain yksi vessa ja suihku ja kaksi huonetta on täysin lastenhuoneita. Ja toiveissa olisi kuitenkin pitkäaikainen vuokralainen.

Mä en vaan nyt yhtään saa päähäni, että miten ja kenelle tällaista saa vuokratuksi. Miehestä vaan olisi hyvä, että olisi omaisuutta ja että jos halutaankin joskus palata takaisin jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on halpa. Helsingistä tuolla saa pienen kaksion.

Vierailija
2/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku samanlainen, joka lähtee töiden perässä uudelle paikkakunnalle. Sellainen tuskin varma vuokralainen on kymmentä vuotta, mutta saattaa hyvin muutamia vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lapsiperhe, joka ei ole varma, jääkö paikkakunnalle, tai muutama opiskelija vuokraa kimppakämpäksi. Tai sitten joku, jollaon varaa ja joka tykkää tilasta.

T. Yksinasuva, joka maksaa kernaasti vuokraa kolmiosta

Vierailija
4/4 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme vuokranneet 140 neliön kämpän. Syyt

- olemme uusperhe, tarvitsimme pariksi vuodeksi paljon tilaa, ennenkuin isoimmat muuttavat pois

- meille ei myönnetä 600-700 tonnin lainaa

Niin, maksamme vuokraa 2000 e/kk helsingissä. Halpa on tällaiseksi kämpäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan