Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ihmettelevät kun voin juoda töissä viiniä

Vierailija
24.06.2017 |

Enkä ole viininmaistaja, ihan vaan luovassa työssä Stadissa. Meillä on paljon viiniä ja muita juomia joita saa juoda koska vaan. Kas kun me kaikki emme ole sairaanhoitajia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kuohuviiniä töissä työajalla, useammin kuin kerran ja esimiesten ollessa läsnä.

T. Sairaanhoitaja

Vierailija
2/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin ottaa työni lomassa keittiöalkoholia. Luistaa ne kokkihommat paljon liukkaammin pienessä konjakissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ihmeellistä, miten alkoholista on tullut Suomessa joku tabu töissä. Missä tahansa euroopan maassa voi ihan hyvin käydä lounaalla työkavereiden kanssa ja ottaa pri lasia viiniä tai pari olutta siinä samalla. Sitten taas toimistolle. 

Itse olen muusikko, eikä mitään estettä ole nauttia alkoholijuomia ennen keikkaa tai keikan aikana. Ellei sitten tietty aja itse. Jännästi vielä suuri osa keikkapaikoista maksaa osan keikkapalkkiosta alkoholina. 

Vierailija
4/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt tarkoitetaan "juomisella" ja juomisella? Monella omalla työpaikallani on nostettu lasit kuohuviiniä.

Vierailija
5/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka diplomaateilla viinin ja muun alkoholin juominen työtehtävissä on arkipäivää. Eli so?

Vierailija
6/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole juhlinnasta. Silloin otetaan ehtaa samppanjaa

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan