Oletko pahasti jäljessä ajasta? Puuttuuko sinulta joku näistä:
Älypuhelin
Tiskikone
Taulutelkkari
Tabletti
Pesukone
Minulta puuttuu nuo neljä ylimmäistä, nappipuhelin tosin alkaa ilmeisesti olla jo trendikäs :D
Kommentit (44)
Tiski- ja pesukone löytyvät, muut eivät ole minulle hintansa väärtejä.
Terkuin parikymppinen
Television omistaminen taitaa mennä jo nykynuorten maailmassa jo hieman vanhoillisuuden piikkiin, olen itse 20-vuotias kavereistani vain yhdellä on televisio kämpässään.
Vain pesukone noista listatuista löytyy, muita en kaipaa enkä tarvitse.
Noista mulla on vaan pyykkikone. Mutta sekään ei sijaitse tässä talossa. Se on tuolla neljän kilometrin päässä poikani huushollissa.
Tv puuttuu enkä sitä tarvitsekaan. Tablettiakaan en ois tarvinu mutta ilmaseks sain..
Tabletti? Miksi sellainen pitäisi hankkia, jos on jo läppäri? Läppärillä on myös helpompi ja nopeampi kirjoittaa, kuin tabletilla.
No ei kai pesukone ja tiskikone ole 2017 kysymys? Ne oli 1970-luvun kysymys. Pistä nyt AP paremmaksi.
Lisäksi TV on myös passé.
Älypuhelinta ei ole, vain matkapuhelin. Tabletti tuli viime talvena työnantajalta pakollisena. Teen sillä työasioita töissä.
Kaikki löytyy ja myös keraaminen liesi, imuri, viritinvahvistin ja subbari.
n52 kirjoitti:
No ei kai pesukone ja tiskikone ole 2017 kysymys? Ne oli 1970-luvun kysymys. Pistä nyt AP paremmaksi.
Lisäksi TV on myös passé.
Olen sitten ajasta 47v jäljessä kun tiskikonetta ei vieläkään ole. Fairy, tiskiharja ja "kädet pehmoiset kuin vauvan peppu". :D
Löytyy kaikki, mutta olen silti ajasta jäljessä, kun en ole snäpissä, enkä tykkää käyttää muitakaan some-sovelluksia.
Mikään noista ei ole trendikästä. Sellaista olisi minimalismi ja konmaritus. Miksi kellään trendikkäällä olisi tv, läppäri ja tabletti, kun pelkkä läppäri riittää?
Meillä on nuo kaikki mutta tabletti on miehen työsuhde-etu. Mutta meillä se on silti ja voi sitä muutkin varovasti käyttää.