Pasiinan, Perttiinan ja Mattiinan siskolle nimi
Ollaan ajateltu Jormannaa tai Jussiinaa. Mitä mieltä?
Kommentit (78)
Jaloviina, tai Pöytäviina.
Olis tunnetut lempinimetkin jo valmiina, eli Jallu ja Pöykky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerenna
Nikoliina
Simona
Aukustiina
Kaleviina
Tapaniina
Einostiina
Lauriina
Keijostiina
Jarmoona
TeppoonaJarmoona olisi tosi hyvä. Ja se tulisi suvustakin, kun miehen veli on Jarmo. Ehdotanpa sitä miehelle. Ap
Mun nimi ei kuule kuulu ollenkaan tohon sun kehittämiesi ' hassujen' tekonimien joukkoon .
Eli vitsisi ympäröidä se niillä ei nyt vaan oikein toiminut.
Heko, heko vaan sulle ,ehe,ehe...
Jallustiina
Kossuuna
Viinaniina
Juoppoona
Vierailija kirjoitti:
Micro-Cuituliina
Tää on ihan paras :D Nauran vedet silmissä, mahaan sattuu...
Ap tässä. Kiva, että teillä on hauskaa, mutta tästä on nyt nauru kaukana. Ehdotin miehelle, että nimettäisiin kuopus hänen veljensä mukaan Jarmoonaksi. Mies suuttui ja väittää, että olen pettänyt häntä hänen veljensä kanssa. Vaikka en todellakaan ole. Kuka nyt edes haluaisi mun kanssa olla, kun olen viimeisilläni raskaana. Ollaan mökillä sukujuhannusta viettämässä ja mies huusi mulle kaikkien kuullen ja sitten raivosi vielä veljelleen. Lähti sitten järvelle veneellä ja otti vielä viinapullon mukaan. Pelottaa, että jos se hukkuu sinne. :( Lähtiessään huusi vielä, ettei tiedä enää, onko oikeasti Perttiinankaan isä. Nyt appiukko katsoo mua kummasti ja veljen vaimo ei puhu mulle mitään. Itkettää.
Tunnen oikeasti Akuliinan ja Lauriinan (tietty Pauliina on aika yleinen myös). Severiina olis nätti.
Vierailija kirjoitti:
Jallustiina
Kossuuna
Viinaniina
Juoppoona
Hei! Mä tunnen yhden Viinaniinan. Kaamee ihminen, älä sitä laita.
Vierailija kirjoitti:
Resiina
Sais miehet polkee ja veturimiehet heiluttaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Micro-Cuituliina
Ei tarttis erikseen mainostaa, että tykkää kotitöistä. Kätsy.
Vierailija kirjoitti:
Siis kolmelle ekalle tytölle oli helppo keksiä nimet, kun mies on Pasi, hänen isäbnsä Pertti ja minun isäni Matti. Nyt täytyy hakea vähän kauempaa suvusta nimeä, mutta ei oikein löydy mieleistä, joka heti kolahtaisi. Ap
Velistiina tai Serkkupoikastiina?
Jarmoona olisi tosi hyvä. Ja se tulisi suvustakin, kun miehen veli on Jarmo. Ehdotanpa sitä miehelle. Ap