Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 35-40v naiset ovat kateellisia sellaisille yli parikymppisille naisille

Vierailija
24.06.2017 |

Onko vanheneminen ja miesten vieminen nenän alta niin kova paikka?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisellä ei ole vielä edes ryppyjä tms. ei heidän tarvitse olla kateellisia. On vaki työpaikka, mies, lapset ja kesämökkikin. Mitä parikymppisellä on....eipä oikein mitään.

Kateellinen av-mamma kirjoittelee. Pitää itselleen kateudessa vakuutella ettei parikymppisillä ole mitään. Eihän yli parikymppisellä voi olla omaa perhettä eikä vakityötä eikä omaa kämppää..jännä että kaveripiirissä on ihmisiä,joilla on noita kaikkea.

Mutta sinulla ei ole ja siksi sinä olet se joka täällä kirjoittaa kun harmittaa.

Vierailija
22/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epäkypsät saattaa olla, oikeasti aikuiset ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä edes 35-vuotias, mutta olen kateellinen parikymppisille naisille, kun heillä ei ole vielä miestä tai perhettä. Ovat vapaita pitämään hauskaa ja kaikki mahdollisuudet on auki.

Vierailija
24/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun minä olen huomannut, että ne 20v naiset ovat minulle kateellisia!:D

T. 34v treenattu nainen

Kukaan nainen ei ole kateellinen enää tuon ikäiselle naiselle. Sitten ku 30v yli menee,niin menee. Kuka tahansa voi treenata ja tulla hyvään kuntoon,mutta ikä ei muutu. Keski-ikä lähestyy .

M 35

Ja taas yksi mies joka luulee naisten ainoa ja tärkein päämäärä on kelvata miehille.

Katsos kun on niin monia muitakin asioita joita naiset haluaa ja johon pyrkii että hyvinkin voi 20v olla kateellinen vanhemmalle naiselle.

Ja jos pysytään miehissä, niin kyllä kaksikymppinen voi olla kateellinen siitä että yli kolmekymppisellä on hyvä parisuhde jossa on silminnähden onnellinen.

Ja vielä 20 v saattaa olla esim tosi lihava ja kateellinen treenatulle 34v.

Vierailija
25/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 34v treenattu nainen

Kukaan nainen ei ole kateellinen enää tuon ikäiselle naiselle. Sitten ku 30v yli menee,niin menee. Kuka tahansa voi treenata ja tulla hyvään kuntoon,mutta ikä ei muutu. Keski-ikä lähestyy .

M 35

Puhut totta. Siksi saatkin alapeukkuja. Jos joku nainen luulee että on vetävämmän näköinen yli 30vnä elää valheessa. Sitähän naiset harrastaa :D

Ja tällä palstalla olevien kilttimiesgeb mielipide ei kiinnosta ketään:D

Miksi sitten luet tätä? Eihän koko av ole muuta kuin kilttimiesten ja mammojen välistä lässytystä.

Vierailija
26/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 34v treenattu nainen

M 35

Puhut totta. Siksi saatkin alapeukkuja. Jos joku nainen luulee että on vetävämmän näköinen yli 30vnä elää valheessa. Sitähän naiset harrastaa :D

Miksi sitten luet tätä? Eihän koko av ole muuta kuin kilttimiesten ja mammojen välistä lässytystä.

Koska minun mieheni ei ainakaan ikinä kirjottaisi tänne eikä kukaan muu mies jonka tiedän:) mutta he kuuluvatkin siihen suosittujen miehien kaartiin😌

Vierailija
27/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te huonoitsetuntoiset naiset alatte puolustella itseänne trolleille?

Olkoon trolli. Vastaan huvikseni. Tässä nyt muutakaan tekemistä ole. Minulla ei ole huono itsetunto.

Jos alkaa puolustella itseään tällaisia trolleja vastaan, niin kyllähän se kertoo nimenomaan huonosta itsetunnosta. Ja on ikävää meidän muiden naisten kannalta, koska se vahvistaa aloittajan käsitystä siitä, että hän pystyy saamaan naiset puolustuskannalle keksimällä tämän kaltaisia provoja. Jos sinulla ei ole mitään muuta tekemistä, niin miksi et avaisi jotain järkevää keskustelua? Nämä naisvihaajat saadaan tältä pois vain ignooraamalla heidän provonsa.

Minun ei tarvitse puolustella mitään. Et näköjään ymmärtänyt minun viestiä. Minun ei tarvitse puhua täällä järkeviä. Sen teen muualla kuin netissä.

Vierailija
28/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän

Vierailija
29/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisellä ei ole vielä edes ryppyjä tms. ei heidän tarvitse olla kateellisia. On vaki työpaikka, mies, lapset ja kesämökkikin. Mitä parikymppisellä on....eipä oikein mitään.

Kateellinen av-mamma kirjoittelee. Pitää itselleen kateudessa vakuutella ettei parikymppisillä ole mitään. Eihän yli parikymppisellä voi olla omaa perhettä eikä vakityötä eikä omaa kämppää..jännä että kaveripiirissä on ihmisiä,joilla on noita kaikkea.

Mutta sinulla ei ole ja siksi sinä olet se joka täällä kirjoittaa kun harmittaa.

Jaa..onko sulla jotain harhoja vai?niihin on saatavilla apua. Hanki sitä nopeasti itsellesi ennen kun nuo harhaluulot pahenevat.

Vierailija
30/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 34v treenattu nainen

M 35

Koska minun mieheni ei ainakaan ikinä kirjottaisi tänne eikä kukaan muu mies jonka tiedän:) mutta he kuuluvatkin siihen suosittujen miehien kaartiin😌

Joo tajusin mutta miksi luet avta? Kaikki miehethän täällä on kilttimiehiä. Jokaisessa ketjussa he itkevät. Itse en ainakaan olisi täällä jos heidän mielipiteellä ei olisi merkitystä.

Vierailija
31/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, etteivät nämä keski-ikäiset osaa ylistää itseään ilman, että täytyy painaa alas nuoria sanomalla, ettei heillä ole mitään tai heidän olevan lapsellisia, tyhmiä ja ajatuksettomia. Koen, että näissä on enemmän kyse persoonasta kuin iästä. Kyllä parikymppiset miettivät syviäkin asioita, mutta pieni, äänekäs osuus antaa ikävän osuuden. Meinaan, kumman porukan av-mammat näkevät ensin? Sen, joka huutaa, ryyppää ja kiroaa kadulla vai sen, jotka esimerkiksi pänttäävät yhdessä jossain kahvilassa tai kirjastossa? :D

Vierailija
32/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parikymppisistä likoista on lievästi lihavia ja pyöreänaamaisia..kaukana rotunaisista!ap taitaa itse olla tälläinen 40v. rotunainen kun tälläisen provon teki😀

Vierailija
33/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Kun olin 20 kavereilla oli parisuhteita mutta yksikään ei omistanut asuntoa eikä kellään ollut lapsia. Nyt vanhempana ei tarvi pelätä ettei kulmakunnan kuumin kundi ei huoli, miehiä tulee edelleen ikkunoista ja ovista mutta nyt on tarpeeksi järkeä tajuta pahat aikeet. Miksi kadehtisin 20v pissaliisaa kun on kiva koti, talous kunnossa eikä tarvi enää hillua minimekossa yömyöhään.

Vierailija
34/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti ja vähän viduddaa

Vierailija
35/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi. Kun olin 20 kavereilla oli parisuhteita mutta yksikään ei omistanut asuntoa eikä kellään ollut lapsia. Nyt vanhempana ei tarvi pelätä ettei kulmakunnan kuumin kundi ei huoli, miehiä tulee edelleen ikkunoista ja ovista mutta nyt on tarpeeksi järkeä tajuta pahat aikeet. Miksi kadehtisin 20v pissaliisaa kun on kiva koti, talous kunnossa eikä tarvi enää hillua minimekossa yömyöhään.

Onko miehesi toisissa naisissa? Häntä taitaa harmittaa selluliittisi kovasti ja siksi usein kaupungilla katselee nuoria naisia. Tiesitkö muuten ,että miehesi voi olla peittoa heiluttamassa jonkun nuoren naisen kotona,kun olet töissä?

Vierailija
36/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa parikymppisistä likoista on lievästi lihavia ja pyöreänaamaisia..kaukana rotunaisista!ap taitaa itse olla tälläinen 40v. rotunainen kun tälläisen provon teki😀

Kyllä ne 40v paikat rupeaa jo pahasti falskaamaan joka paikasta yli..no..aina voi elää kaksoiselämää mitään tietämättä..

Vierailija
37/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vanheneminen ja miesten vieminen nenän alta niin kova paikka?

En tiedä kun yhden sen ikäisen kateellisen naisen, se kirjoittelee tänne ihan sekopäisiä ikäeroviestejä  jo varmaan neljättä vuotta. Oikeassa elämässä en ole tavannut ainuttakaan.

Joten väitänpä että sorrut yleistykseen väitteessäsi.

Vierailija
38/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ja syystä mistä?

Vierailija
39/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan, että ovat kateellisia. Todellisuudessa kukaan ei ainakaan kadehdi lapsellista aikuista.

Vierailija
40/44 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan ole kateellisia!