Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on mun perse sellainen taivaanlahja

Vierailija
24.06.2017 |

"- Tämä on mun perse ja tämä on sellainen taivaanlahja. Kuinka moni haluaisi tänne nyt?"

Kyselee Antti Tuisku keikoillaan. Muutenkin jatkuvaa itsensä kehuskelua, uhoamista ja kaksimielisyyksiä. Kuka jaksaa vuodesta toiseen kiinnostua tällaisesta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se puoliksi tai enemmän kiinalainen?

Vierailija
2/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on täyttä paskaa kaikki kuulostavat samanlaiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin perse on taivaanlahja.

Vierailija
4/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että puhutaan näistä insta-tyrkyistä😅

Vierailija
5/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappalaiset on tyypillisesti kovia satuilijoita ja uhoojia.

Vierailija
6/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin otsikon perusteella, että puhutaan näistä insta-tyrkyistä😅

Niitäkin pääsee katselemaan Tuiskun keikoilla

http://static.iltalehti.fi/viihde/tuiskuetu274ar_820_vi.jpg

Toki Antin himokasta ahteria saa myös tutkia.

Vierailija
7/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö hän ole ihan hetero?

Vierailija
8/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi nuo sanat ennemmin Kim Kardashianin suuhun, hän jos kukaan on tehnyt perseellään rahaa.

Vierailija
9/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatude on IHAN oikeasti Suomen taitavin viihdeartisti. Karavaani kulkee, koirat.....

Vierailija
10/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä! Nyky-Antin imago ja musiikki on sellaista kuraa, etten ymmärrä fanien määrää. Lisäksi en tajua tätä jatkuvaa homoudella vihjailua ja provosointia. Ihan niin kuin elettäisiin jotain 80-lukua ja Suomessa ei olisi yhtään julkkishomoja. En usko, että nykyisin oikein ketään kiinnostaa, että tuleeko se nyt vihdoin sieltä kaapista vai ei. Tekisi sen ulostulonsa kerralla ja olisi avoimesti mitä on, tai sitten keskittyisi ihan vain musiikkiinsa jättäen yksityiselämänsä kokonaan julkisuuden ulkopuolelle.

Vierailija
11/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä.

Vierailija
12/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"- Tämä on mun perse ja tämä on sellainen taivaanlahja. Kuinka moni haluaisi tänne nyt?"

Kyselee Antti Tuisku keikoillaan. Muutenkin jatkuvaa itsensä kehuskelua, uhoamista ja kaksimielisyyksiä. Kuka jaksaa vuodesta toiseen kiinnostua tällaisesta?

Kaikki julkimot on suolesta. Sankareita olemme me vakavaa työtä tekevät ja omanarvontuntoisesti käyttäytyvät ilman että tarvitsee omaa persettään tuoda esiin. Samoin useimmat mediapersoonat ovat suolesta, varsinkin joillakin pakko kuvailla masturbaatio-

ja muita sessioitaan eetteriin.

Vierailija
13/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappalaiset on tyypillisesti kovia satuilijoita ja uhoojia.

Sitä sanotaan Lapin lisäksi.

Vierailija
14/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mahtuisi. Korkeintaan rannetta myöten.

Vierailija
15/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on ihan hyvä ääni ja varmaan osaisi ihan asiallista juttua vääntää. Nyt esiintyy tuollaisena megabailaajana, joka ei häpeile persejuttujaan. Nykyään tuntuu olevan sitä suositumpi mitä visvaisempaa ja ördempää juttua kehtaa tehdä. Kyllähän kaikki twerkkauskisat ja persekuvat kertoo karua kieltään missä mennään.

Vierailija
16/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimielisyydet. Ajatelkaa jos vaikka naisartisti rsim. Vesala näyttäisi pilluansa ja kyselisi kuka haluaa tulla tänne. Kaikki pitäisi sekona.

Vierailija
17/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jurekin kanssa ryppyä, vai miksi noin epätoivoinen juhannussalko-metsästys päällä? Jos elettäisiin kultaista 80-lukua, niin Ana olisi ekoja joille aidsia jaettaisiin. Ei vaikuta puheidensa perusteella olevan kovinkaan tarkka hanuristaan.

Vierailija
18/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun perse -juttu on kulkenu keikoilla viime kesästä asti ettei mikään uusi juttu. Silti Antti Tuisku on koko ajan suositumpi. Popmies henkeen ja vereen ja ainut joka osaa tehdä puhtaan popspektaakkelin. 

Vierailija
19/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin tarkotus on vaan provosoida ihmisiä ja hyvin toimii. Ehkä joku päivä tajuutte et se nauraa itse itselleen noissa jutuissa.:D

Vierailija
20/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antin tarkotus on vaan provosoida ihmisiä ja hyvin toimii. Ehkä joku päivä tajuutte et se nauraa itse itselleen noissa jutuissa.:D

Mutta kun en tajua, mille pitäisi nauraa. Jos (ja kun) joku BB-Niko laukoisi samat jutut, kaikki tuntisi pelkkää myötähäpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme