Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävällä on lp-levysoitin ja hävettää kun hän vielä ylpeilee sillä kovaan ääneen

Vierailija
24.06.2017 |

Jos puhe kääntyy musiikkiin niin poikaystävän on _aina_ pakko mainita "Mä en kuuntele koskaan mistään youtubesta kun mulla on se älppäri, on niin paljon parempi äänenlaatukin" Muut yleensä pyörittelevät silmiään mutta poikaystävä ei edes tajua että häntä pidetään nolona. Sanoisinko hänelle suoraan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloa siinä on? Itsekin aina sanon, että kuuntelen musiikkia joko lp:ltä tai suoratoistona.

Vierailija
2/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Älppärit on hifiä, muu pakattua paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän heikko juhannusaamun provo :(

Vierailija
4/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen tylsä trolli. Piste siitä.

Vierailija
5/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojulla edes niin hifit vehkeet, että eron äänenlaadussa yleensäkin kuulee? Ei saa kovin halvalla, paitsi jos kuuntelee kuulokkeilla.

Vierailija
6/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oikeassahan hän on.

Vierailija
7/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhe kääntyy musiikkiin niin poikaystävän on _aina_ pakko mainita "Mä en kuuntele koskaan mistään youtubesta kun mulla on se älppäri, on niin paljon parempi äänenlaatukin" Muut yleensä pyörittelevät silmiään mutta poikaystävä ei edes tajua että häntä pidetään nolona. Sanoisinko hänelle suoraan?

Mun tyttäreni joka  lienee sua  nuorempi, ostaa LP-levyjä  kun sellaisia on tarjolla. Levysoittimia meillä on  2 kpl. Tyhmemmät varmaan pitävät nolona mutta ajan hermoilla olevat tietävät että vinyylit ovat taas nosteessa. Kuuntelemalla musan levyltä tuben sijaan säästyy myös Googlen profiloinnilta. Hifistit ovat ihan eri lajinsa, et taidat olla kuullutkaan sellaisista.

Että kumpi teistä nolo on? Jos sä noloilet poikaystäväsi puolesta, et rakasta häntä riittävästi tai  sulla on joku itsetunto-ongelma.

Vierailija
8/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pojulla edes niin hifit vehkeet, että eron äänenlaadussa yleensäkin kuulee? Ei saa kovin halvalla, paitsi jos kuuntelee kuulokkeilla.

Youtube vs. LP äänenlaadun erottaa vaikka olisi vähän paskemmatkin vehkeet. Se youtuben laatu ei kovinkaan kummoista ole.

Vierailija
9/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät viestissäsi kertomatta, mikä äänirasia hänellä on, joten emme voi tietää onko poikaystäväsi käytös noloa.

Vierailija
10/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikaystava on trendikas ja ajan hermolla. Vinyylisoittimet ovat tulossa takaisin ja lujaa. Kantsii ostaa peili.

Vierailija
11/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lp:n äänenlaatu hirveän paljon parempi ole jos kauittimet on ostettu biltemasta

Vierailija
12/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
13/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikaystäväsi on jämäkkä eikä hävitä levyjä vaikka sinä sitä vaatisit. Mikään spotify ei korvaa hienoa kokoelmaa.

Vierailija
14/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi elää menneessä maailmassa, siirtyisi nyt edes jo c-kasettiin.

Vierailija
15/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutte aivan väärissä piireissä, jos niissä pyöritellään silmiä vinskalle... Tai ehkä jonnet ei vaan tajuu.

Vierailija
16/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Pidä nyt hyvä ihminen huolta, että moiset antiikkiset hirvitykset kiikutetaan kirpputorille välittömästi. On nimittäin vaarana, että vinyyliä kuuntelemalla kuulija taantuu sinne vinyyliajan tasolle. Vinyyli sisältää nimittäin sellaisia taajuuksia joihin moderni ihmiskorva ei ole tottunut ja ääni voi näinollen vaikuttaa kuulijaan ennalta-arvaamattomalla tavalla.

Vierailija
17/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin n. 1300kpl lp levyjä ja yhden soittimen lisää... kyllä se vain musiikki vinyyliltä kuunnellaan, jos haluaa oikeasti nauttia kunnon äänenlaadusta.

Ainoa, mikä tässä on noloa, niin naureskelu toisen mieltymyksille, oli ne mitä hyvänsä. kyllä harrastuksille pitää tilaa löytyä parisuhteessakin :)

Vierailija
18/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylisoittimissa ärsyttävintä on, kun biisejä ei saa satunnaistoistolle.

Vierailija
19/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää tarkemmin poikaystäväsi setupista. Äänirasia, soitin, vahvistin, kaiuttimet, että kannattaako sillä ylpeillä. Jos joku markettisetti niin sinun on täysin hyväksyttävää hävetä. 

Vierailija
20/31 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko se nyt noloa että sillä on LP soitin vai se että sen on pakko mainita asiasta joka kerta jonka tarkoituksena on saada muille alemmuuden tunne kun he kuuntelee spotifyta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi