Minkä ikäinen nuorimman lapsen tulisi mielestäsi olla ennen kuin kehtaisin kysyä mieheltä hyväksyisikö sen, että hankin panokaverin?
Tilanteessa jossa avioliiton seksielämä ei tyydytä ollenkaan?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsi on nyt 6 v. Minulla ja miehelläni on kyllä seksiä, mutta rakastuin NAISEEN. Luulin että olen hetero mutta enpäs sitten. Minulla ja kyseisellä naisella on ollut suhde jo 4 vuotta... olen itse siis 25 v, mieheni on 34 v ja tämä nainen 31 v.
Ja mies tietää tästä. On sanonut ettei kestäisi ajatusta minua panemassa toisen miehen kanssa, mutta nainen on ok. :D
Mies muutenkin reissaa ulkomailla yms paljon, joten on kuulemma vain onnellinen että tämä nainen pitää minut täällä "kurissa."
Mies ei oikein luota minuun kun nuorempana hölmöilin jonkin verran..Rakastan tätä naista ihan ylikaiken. Hän tosin haluaisi että me miehen kanssa eroaisimme, mutta toisaalta tietää että minun on pakko saada välillä myös miestä.. enkä voi sille mitään..
Katsotaan eroa ja tilannetta uudelleen kun muksu on vähän isompi.. tällä hetkellä näin on hyvä..
Eli siis aloitin suhteen kun lapsi oli 2 v, ap:lle siis vastaus kysymykseen.Huhuh..Rakastatko siis kumpaakaan heistä oikeasti? Käytätkö vain molempia hyväksesi?
Rakastan miestäni ihmisenä, kyllä. Olemme olleet yhdessä siitä saakka kun täytin 17 v, mutta en tunne häntä kohtaan enää mitään suurempaa. Jos hän on matkoilla, niin en ikävöi. Minulla hajoaa pää ihan huolella jos olemme esim viikonlopun saman katon alla putkeen. Meitä ei ole luotu yhteen. Silti välitän hänestä tosi paljon ja tahdon hänelle pelkkää hyvää
Naistani minä rakastan niin kuin puolisoa rakastetaan. Ja meillä on yhdessä tosi hauskaa, vaikka toki välillä riidelläänkin. On ihan selkeä ero millainen olen kun olemme yhdes esim ystävien kanssa ulkona.
Miehen kanssa istun hiljaa ja olen hänelle vain koriste. Jos sanon jotain tai osallistun keskusteluun, mies latistaa sanomiseni aina ja saa minut näyttämään aivottomalta blondilta. Naiseni kanssa on ihan erilaista. Ihan erilaista. -18
Ymmärrän nro 18:a jollain tasolla.
Toiset ihmiset saa toisessa esiin ne huonot puolet ja vie kaiken hapen.
Häntä ja miestä ei ole tarkoitettu yhteen, enkä tajua miksi ette eroa?
Mikä pitää teidät yhdessä? Ei ainakaan lapsi, koska hän kyllä vaistoaa millainen tunnelma on kotona.
Sanoit että luulit aina olleesi hetero. Rakastuit ihmiseen, et sukupuoleen. "Hetero-taustastasi" päättelen ettet uskalla tehdä sitä lopullista siirtoa, alkaa elämään oikeasti rakastamasi naisen kanssa, koska pelkäät miten muut siihen suhtautuu.
Olet pelkuri. Ja säälin tätä naista ja miestäsi.
Olen itse lesbo ja nähnyt niin paljon tällaisia porvaribimboja joiden pitää päästä vähän testailemaan jotain uutta ja jännää kun arkielämä on niin tylsää ja tikkari ei aina maistu.
Toivon todella että teet päätöksesi pian, koska saatat menettää molemmat siinä vaiheessa kun heille alkaa leikkiminen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsi on nyt 6 v. Minulla ja miehelläni on kyllä seksiä, mutta rakastuin NAISEEN. Luulin että olen hetero mutta enpäs sitten. Minulla ja kyseisellä naisella on ollut suhde jo 4 vuotta... olen itse siis 25 v, mieheni on 34 v ja tämä nainen 31 v.
Ja mies tietää tästä. On sanonut ettei kestäisi ajatusta minua panemassa toisen miehen kanssa, mutta nainen on ok. :D
Mies muutenkin reissaa ulkomailla yms paljon, joten on kuulemma vain onnellinen että tämä nainen pitää minut täällä "kurissa."
Mies ei oikein luota minuun kun nuorempana hölmöilin jonkin verran..Rakastan tätä naista ihan ylikaiken. Hän tosin haluaisi että me miehen kanssa eroaisimme, mutta toisaalta tietää että minun on pakko saada välillä myös miestä.. enkä voi sille mitään..
Katsotaan eroa ja tilannetta uudelleen kun muksu on vähän isompi.. tällä hetkellä näin on hyvä..
Eli siis aloitin suhteen kun lapsi oli 2 v, ap:lle siis vastaus kysymykseen.Huhuh..Rakastatko siis kumpaakaan heistä oikeasti? Käytätkö vain molempia hyväksesi?
Mars lobotomiaan
Hitto toi 18 on psyko.
No, luulisin että ulkonäkösi on ainakin hyvä, sillä tuollainen lunttu pystyy pyörittelemään vaikka viittä suhdetta yhtäaikaa. Mutta entäs kun rupsahdat ja vanhenet? Lesborakastajasi tuskin katselee tuollaista sekopäätä enää kymmenen vuoden päästä ja miehesi vaihtaa nuorempaan.
Kannattaisi pikaisesti aikuistua ja siirtyä seuraavalle levelille.
Ap, tässä oppitunti sinulle. Älä hanki toista suhdetta ennen kuin eroat.
Huh huh. Uskoni ihmiskuntaan taas hävisi.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Sun ja miehesi panokaverit ja seksielämä eivät kuulu teidän lapsille ollenkaan, joten otsikon kysymys on absurdi. Vai ajatteletko että panokaverista tulee rakastettu ja siitä seuraa avioero nykyisestä miehestä? Kysytkö oikeasti "minkä ikäinen lapsi kärsii vähiten vanhempiensa avioerosta"?
Ja vielä yksi kysymys: luuletko, että seksielämäsi muuttuu tyydyttäväksi jos vaihdat miestä, mutta pysyt itse samanlaisena panokaverina kuin nyt olet, nykyisen miehesi kanssa?
Ehkä ajattelee, että suhde saattaa loppua jo pelkästä kysymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä seksissä on niin tärkeää että pitää mennä vieraisiin? Olen itse seurustellut nyt yli vuoden miehen kanssa, joka ei sairautensa vuoksi kykene. Minua se ei haittaa ollenkaan. Suhteemme on rakkaussuhde, jossa olemme sielunkumppaneita. Meitä yhdistää elämässä muu kuin seksi. Ei tulisi mieleenkään hypätä jonkun muun miehen sänkyyn. En tosin olekaan koskaan liiemmin seksistä piitannut, velvollisuushan se aikanaan avioliitossa ollessa oli.
Niin. Itse taas suostuin naimisiin koska luulin sen tarkoittavan säännöllistä seksiä "elämän loppuun asti". Ap
Yöööök..... Siis sille, ettet ajatellut miehestäsi, etkä avioliiton tai kumppanuuden sisällöstä ja merkityksestä tuon enempää.
Miksi avioliitolla pitäisi olla sen "parempia" merkityksiä. Maailma ei tanssi sinun omien moraalikäsitystesi mukaan ja moraalikäsitykset ovat silkkoja mielipiteitä mielipiteiden joukossa. Omasi voit tietysti sanoa muita paremmaksi, mutta siksi se ei sitä tee.
Ihme avohoitopotilaita palsta täynnä.
Ap sallitko että miehelläsi olisi myös panokavereita?
Ja tuolle yhdelle idiootille neuvo: asetu hetkeksi miehesi ja naisesi housuihin ja mieti miltä heistä tuntuu. Tosin miehesi ei varmaan sinua rakasta oikeasti, olet hänelle vain seksilelu.
Itse olin aika nuori kun isäni kertoi hommanneensa panokaverin, en tästä häkeltynyt sen kummemmin, olinhan itse nussutellut kyseisen markun kanssa jo pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä seksissä on niin tärkeää että pitää mennä vieraisiin? Olen itse seurustellut nyt yli vuoden miehen kanssa, joka ei sairautensa vuoksi kykene. Minua se ei haittaa ollenkaan. Suhteemme on rakkaussuhde, jossa olemme sielunkumppaneita. Meitä yhdistää elämässä muu kuin seksi. Ei tulisi mieleenkään hypätä jonkun muun miehen sänkyyn. En tosin olekaan koskaan liiemmin seksistä piitannut, velvollisuushan se aikanaan avioliitossa ollessa oli.
Niin. Itse taas suostuin naimisiin koska luulin sen tarkoittavan säännöllistä seksiä "elämän loppuun asti". Ap
Mistä ihmneestä olit saanut tuollaisen käsityksen, lapsuudenkodistasiko? Opetettiinko sielläö, että ihminen on kone?
Miten paljon olit ehtinyt elää ja oppia ihmisten välisestä kanssakäymisestä (ei siis vain seksistä) kun "suostuit" naimisiin? Et tainnut silloin olla se penaalin terävin kynä ja oletko nykyäänkään? Kuinka paljon on vuosia vierinyt? :)
7
Holaa, 18 täällä. Onpas tullut kommentteja. Anyways, tarkoitus oli vain kertoa ap:lle että jos haluat säilyttää mielenterveytesi huonossa suhteessa (oli siinä seksiä tai ei) niin suosittelen joko hommaamaan sen suhteen tai sitten eroamaan.. Minä itse ainakin olen superonnellinen naisestani jota rakastan ihan tajuttomasti. Kunhan hyvä aika tulee niin eroan. Tee sinä miten tahdot, mutta silleen et se on miehellesikin ok.
Luuletko tosiaan että asiat on niin mustavalkoisia? Tiedostan kyllä, että tämä ei ole oikein kumpaakaan kohtaan, mutta toisaalta tiedän ettei miehenikään ole mikään pulmunen ja naisellani on myös välillä ollut jotain panoja muiden naisten kanssa ja näistä on keskusteltu, se on minulle ok.
Sitä paitsi mieheni on muuten helkkarin kontrolloiva ja pitää minua ihan bimbona, kohtelee kuin kakaraa ja hänelle on ok, koska naiseni on myös aika boss type.. tosin hän sentään antaa minun elää ja kunnioitamme toisiamme ylipaljon.. kunhan lapsi kasvaa ja voidaan myydä talo, niin eroan miehestäni ehdottomasti.. -18