Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^TORSTIA SYYSQ-04^^

30.03.2006 |

Pinoon kaikki!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudun lähtemään Selloon shoppailemaan, joten ei ehdi enempää. Tuon vain linkin eilisiin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6838378&p=1&mpage=4&tmode…

Ankkis

Vierailija
2/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja Nekku nukkuu, mä oon jo syönyt aamupalan, meikannut ja Neallekin on makaronit ja vihannekset kiehumassa. Tosin onneksi heräsin vasta seiskalta. Yöllä matkustin taas olkkariin nukkumaan. Silmiä painaa, mut mukava päivä onneksi tiedossa, kun näkee pikkuisen vauvan! Ostin sille ihania pieniä vaatteita. :) Ihan hyvä, et oon aikaisessa, kun kymmeneltä pitäis olla jo menossa kohti Kirkkonummea.

Ynis, mäkin niin odotan sitä 8.4. Nyt on vaan alkanut kauhu hiipimään, et mitä jos en miehen selän takia pääsiskään tulemaan. Sit en kyl jaksa enää...eilen tuli itku, kun tää tilanne on niin ahdistava.

Lilalle voimia isomman huutoon!

Mun aivotoiminta ei oo ihan käynnistynyt, mitään en muista mitä piti kommentoida..niin hyviä keskusteluja vanhemmuudesta, ei tällä hetkellä lisättävää. Paitsi et mulla on koko ajan tasapainoilua ja syyllisyyden tunteita tästä aiheesta ja ehkä välillä siis liikaa stressaan. Kasvatus ei tunnu olevan helppoa ja mäkin kun olen aika lyhytpinnainen, niin yritän opetella hillitsemään raivoa, kun mitään ei uskota jne. Eihän tämän ikäinen vielä niin tajua. Mut kun itseään väsyttää, niin ois ihanaa välillä vaan olla ettei tarttis mitään miettiä.. Nyt taas väsyttää niin leikkiminen ja viihdyttäminen. Toki tää tilanne, ku en kotoa voi poistua teettää tän pinnan kireyden ja räjähdysalttiuden ja sen et ei mitäään jaksais. Nealla meneillään joku läheisyystankkaus, koko ajan sylissä, ei hetkeäkään yksin ja nukahtamiset kestää. Eilen teki vielä senkin, että nousi koko ajan vaunuissa istumaan ja kesti ja kesti ennen ku nukahti. Ja sit rakas ystävämme huoltomies Tapio saapui kolisuttamaan jälleen kerran sitä ihanaa lumikolaansa meidän partsin alle ja Nea heräs liian aikasin. Mies on miettiny ilmakiväärin hankkimista... (heh heh)

Jaa, muu väki edelleen nukkuu, kiire taitaa tulla! Ja Nea nukahtaa varmaan hienosti kyläpaikassa kun näin myöhään koisii..

Jatu, kivalta kuulosti se jumppahomma! Kyl mun pitäs jo asua siel sun naapurissa. Kyl oon tässä näinä päivinä miettiny, et jos asuttas lähekkäin ni tää meidänkään tilanne ei ois läheskään näin ahdistava, kun vois teillä vaikka iltasellakin Nekun kans pyörähtää tai käytäs kahvilla jne...piristäis kummasti..ikävä!

Kiva kun taustalta on tultu kuulumisia kertoilemaan! :) Tulkaahan useammin!

Nyt poistun paikalta. Mukavaa päivää ja tervehtymistä sairastelijoille toivovat

Enkeli1 ja Nea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä kuinka paljon jaksetaan tänään ulkoilla. Tarkoitus olisi käydä ainakin ruokakaupassa, postissa ja päiväkodissa katselemassa. Hoitopaikkaa ei vielä ole.

Jokos muut taudeista kärsineet ovat voiton puolella?

Maisa: pääasia, että joskus käyt kertoilemassa kuulumisia, vaikka tietty kiva jos ehdit useammin. Eppu kuulostaa kovin reippaalta isoveikalta :-)

Neiti vaatii muumeja.

Keilin

Vierailija
4/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, että tyttö heräilee. Minäkin olen täällä jo täydessä tällingissä - syy se, että pian oven takana seisoo ystävä ja lapsensa. Tulevat meille leikkimään ja oleilemaan päiväksi. Kivaakivaa:)

Enkelille myötätunto-halaus. Toivottavasti pääset mukaan silloin 8.4.!!

Samoin lämmin ajatus lähtee myös Lilalle sekä Aavikselle. Onneksi olette saaneet hiukka höyryjä päästellä. Toivottavasti elo-olo on kääntynyt jo paremman puolelle!

Ja kiva, Aavis, kun olet palannut takaisin pinoon :)

Ankkikselle kivaa shoppailupäivää :)

Tealle piti eilen sanoa, että tuo sinun verhoviritelmä kuulostaa ihan kuin olisi minun viritelmäni :) Kiva, että olet saanut nukkua myöskin!

Vai niin, tyttö heräili .. täytyy mennä.

Mukavaa päivää kaikille!

Alli

Vierailija
5/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nukkui jo alkuyöstä levottomasti ja äänteli paljon. Sitten ennen kolmea kuului yskäisy ja esikoinen istui sängyn reunallaan pahoinvoivan näköisenä. Kiikutin pöntön ääreen ja siinä odoteltiin aikamme eikä mitään tullut ulos. Mentiin takaisin sänkyyn ja minä sohvalle samaan huoneeseen. Jonkin ajan päästä tyttö nukahti ja nukkui aamuun saakka. Mutta arvatkaa vaan nukuinko minä, kun joka ähinä ja tuhina ja huokaisu hermostutti heti. Lopputulos. Flunssa! Kun ois yöllä senkin tiennyt, että ei ollutkaan vatsatautia, niin oisinhan minä nukkunut. Kauhea stressi iski, kun olen luvannut tehdä äidin 60-juhliin iltapalat ja kaikki salaatit on vielä tekemättä. Kiva ois soittaa, että hankipa salattis muualta, kun meillä voidaan pahoin. Onneksi siis vain flunssa. Esikoinen on kuitenkin tän päivän kotona.

Enkeli, tule ihmeessä Nekkiksen kanssa, jos mies ei voi hoitaa! Vaikka kaipaatkin varmasti omaa aikaa, niin saat vähän kuitenkin vaihtaa maisemaa, vaikket yksin pääsiskään.

Keilin, lähdetään vaan yhdessä jonottamaan lentoja! Oisko sulla oikeasti tarvetta? Jos saan kaverin mukaan, niin en harkitse enää lähdenkö vai enkö:)

Mulla on illalla aikuisopistossa kurssi joka alkoi jo viime viikolla (olin poissa ekan kerran) ja nyt olen valvonut yön eikä vöis vähempää kiinnostaa. Jos en ois jo maksanut sitä, niin peruisin koko homman. Tää ajankohta on näköjään tosi huono mennä minnekään kurssille.

Täytyis kai saada lapset aamupesulle, ja ittensä myös...

T: Ynis

Vierailija
6/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin käyttäneeni vain adjektiivia " kiva" koko viestin .. Kuulostaa tosi tylsälle .. Miten voikin ihminen olla näin mielikuvitukseton - tai sitten vaan vähän ruosteessa näin aamutuimaan.

Piti vain tämäkin tuoda esille kun itseä ärsytti NIIN tosi paljon tuo " kiva kivan" hokeminen :)

Kivaakivaa vaan kaikille

Alli

Vierailija
7/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, herättiin just! yöllä oli taas kitinää ja otin pojan viereen jossa se nukkui sit aamuun asti. mä sen sijaan en paljoo nukkunut, kuuntelin tuhinaa ja pelkäsin että pieni putoo sänkystä kun niin kovasti pyörii ja ryömii unissaan... no, onneks aamu sentään venyi hieman, nyt ok olo.

jaahas, kitinä alkoi taas. aamupalalle siis.

äk

Vierailija
8/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä pystynkö kirjoittamaan kun Veeti juoksee tässä vieressä tyhjentelee yöpöydän laatikoita.

Mulla on hermot ihan riekaleina. Tuntuu että oon tosi huono äiti kun en vaan jaksa Veetin tuhoomista ja touhottamista. Oon ruvennut miettimään Veetin päiväkotiin pistämistä, et ois 3 päivää viikossa noin 5 tuntia hoidossa. Sais hieman omaa aikaa ja hermot ei ehkä ois näin riekaleina. Päivät menee vaan Veetin perässä juoksemiseen ja sitä toruessa. Veeti myös jatkuvasti teloo itseään kun ei yhtään varo mitään ja kiipeilee minne sattuu.

Nyt taitaa vielä olla jokin uhmaikä ja kaikki on todella vaikeeta. Tuntuu että meillä Veeti huutaa aamusta iltaan ja vaan tuhoaa. Ei kuuntele yhtään mitään mitä sille yrittää sanoa.

Tänään Veeti teki sitten uuden jutun ja tuli itse pinniksestä alas. Taitaa olla pakko siirtää Veeti isojen poikien sänkyyn ennen kuin satuttaa itseään.

Tuli vaan omaa napaa.

No nyt alko huuto. Täytyy mennä.

Öttis, Veeti 1v6kk ja masutoukka rv 18+1

Vierailija
9/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala keli vettä sataa... siivouspäivä...

Vierailija
10/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vie lumet mennessään! Tänään ei tarvitse ulkoillakaan, kun esikoinen on kotona:)

Öttis, ymmärrän hyvin sun fiilikset! Olen myös aika täynnä kaikenlaista kiljumista ja uhmailua. Oman jaksamisen kannalta minä oisin laittanut esikoisen pari päivää viikossa koko päiväksi päiväkotiin. Nyt kuntoutussyistä on joka päivä klo 8-12.15 ja täytyy sanoa, että monesti ottaa päähän, että se sitoo olemaan kotona joka päivä keskellä päivää. Kivempi ois, jos vois pienemmän kanssa olla joskus vaikka koko päivän jossain ilman, että tarvis järjestää joku hakemaan esikoinen tarhasta. Tää on vaan mun mielipide, mutta pari päivää viikossa koko päivän on mun suositus, jos haluaa itselleen lepoa ja rauhaa.

Vierailija
11/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meille jo päivää,kun 6.30 herättiin.kellon siirrosta oli rytmeihin apua tasan yhden päivän verran. Yöllä tunti suoraa huutoa : (,lopulta hyytyi lastenhuoneen varasängylle.

Syy,yläkulmahampaat. Aiheuttaneet myös huonot ruokahalut,eilen vilho söi ainoastaan banaania!!! Ja maitoakaan ei mennyt paljoakaan tavallista enempää. Enkä stressaantunut,hyvä minä!!ja ihan hyvin jaksoi touhuta ja nyt aamulla maistui puuro.Muuta hyvää aamussa ei ollutkaan.Ulkona15 cm lunta ja poju alkoi heti kitistä kun puistoa kohti lähdettiin,palattiin takas ja tehtiin pikana lumityöt,kitinä alkoi voimistua karjunnaksi,juotin maitoa ulkovaatteet päällä ja laitoin rattaisiin,nukahti melko pian,oli siis väsy.

Ostin eilen V:lle Remun välikausihaalarin,kokoa 92,oikea koko ois kai ollut 86,mutta haluun et puku varmasti menee vielä syksyllä,eikä se paha ollut vaikka pituutta olikin jkv liikaa,jää vaan lahkeet jkv ruttuun.

Öttiskselle stemppiä vauhtivilpertin kanssa,ymmärrän sua hyvi,kun aika touhukas tapaus asuu tässäkin osoitteessa : )

Enkeilille samoin jaksuja!!

tiivii

Vierailija
12/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtää kerinnyt surffailee tylsää!!

Mutta nyt täällä :)

Meillä oli rotavirus viime viikolla ja siinä meni koko viikko oikeestaan!

Oksennusta,ripulointia ja kuumetta tasan 7päivää!

Jorvissa rampattiin alvariinsa.

Piti olla Hilman eka viikko pkodissa kun mulla alkoi työharjoittelu mutta viikko meni kotona.

Tällä viikolla sit aloitettiin päiväkodissa ja nyt alkaa jo olla vähän helpompaa.Alkuviikosta oli tyttö niiiiiin murheellinen :(

Mun sydän meinas särkyä ja vannoin etten vie kun kouluun seuraavan kerran!Mut joo ei,eilen meni jo tosi hyvin ja oon kyllä vahvasti sen kannalla edelleenkin et hyvää tekee kaikille osapuolille.

Tänään läks leikkimään eikä mulle sanonut mitää,isiä vaan höpötti kunsanoin et tulee hakee :)

Et näin!

Tyttö on kyllä ihana puhuu höpöttää kun ruuneperi :9

Halailee ja pussaa!

Ja niin uhmaa täälläkin (Öttis jaksuja!!!!)

Ei nyt vielä paha,hoitotätikin sanoi pkssa että tempperamenttiä löytyy

jo ekan päivän jälkeen!Mä olin et jees,ihan totta!! :))

Hirmusti hymiöitä tässä tekstissä just huomasin.

Pitäs lähtee koululle käymään,välireflektio.

On toi aamu herääminen kauheeta,ei yhtää sovi mulle!

Kyllä mä nautin kun harjoittelu kuuden viikon pääst ohi.

Masussa kaikki hyvin,oltii toisessa ultrassa tiistaina.

Painoa taas näyttäs tulevan.Kun kattoo jääkaapille niin tulee pari sataa grammaa jeeee!

Mutta palataa,luen vähän pinoja joutessani

Terkkujaaaa

Ramika,Hilma ja salamatkustaja 19+5

Vierailija
13/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin jo nyt laittamaan Veetin päikkäreille vaikka yleensä menee vasta 12.30-13.00 nukkumaan, mutta meillä on 1 1/2 vuotis neuvola juuri päikkäri aikaan ja en sinne viitti raahata huutavaa ja kiukuttelevaa lasta.

Jaahas Veeti tuli taas pinniksestä ite yli. En kyllä tiedä miten se siinäkin onnistui taas. Ja nyt sitten taas huutelee ja juttelee sängyssä.

Selkeesti huomaan että Veetille tekee hyvää olla musta vähän erossa. Oon sen kanssa niin paljon. Mietin oisko joitain kerhoja yms. Jotain jumppaakin vois Veetille harkita, missä vois energiaansa purkaa. Puistot ei oikein riitä, siellä ei tarpeeksi osaa riehua.

Kiva kuulla Ramikan kuulumisia.

Nyt meikkaamaan yms.

Öttis

Vierailija
14/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi purkit kerää niin paljon painetta, että pyreet vaan räjähtää pitkin maailmaa, kun tökkäsee aukasijan kannesta läpi? Tää päivä on näköjään ihan tuhoon tuomittu.

Öttis, jospa puistoilukin helpottais kesällä. Varmaan paremmin pääsee riehumaan ja touhuamaan.

Vierailija
15/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy päikkäreillä, mutta rauha ei silti maassa :) Kummipoika on mulla hoidossa 3 päivää, aivan ihana poika, mutta suu käy KOKO AJAN. En oikeasti ole tavannut toista tällaista hölöttäjää ikinä :)

Saapi nähdä onnistuuko Ynikselle tulo, mies tod näköisesti vielä reissussa silloin ja tytön kanssa en tule. Täytyy tiedustella löytyisikö hoitopaikkaa jos se mies ei ole siihen mennessä reissusta kotiutunut.

Täällä myös yksi joka ei ole Sinkkosia ym. lukenut ikänä. Tällä hetkellä ei ole vapaa-ajan puutetta tai aikaa jotta tuollaista asiapitoista kirjaa pystyisi/jaksaisi lukea. Illalla sängyssä luen aina kirjaa ennen nukkumaanmenoa, mutta silloin aivot on jo narikassa, joten luen vaan jotain hömppäkirjoja.

Ulkoilu on kyllä persiistä tällä hetkellä, aamupäivällä olin lasten kanssa puistossa ja sen kyllä vaatteista näki kun kotiin päästiin.

Kesä oi kesä tule.

Öttikselle jaksamista touhupakkauksen kanssa.

Voi kun ei muista mitä pitikään sanoa, taitaa olla putkiaivot mulla tänään.

Hilu

Vierailija
16/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut virkistävä aamu. Tapasimme erään vesilintuäidin ja ihanaisen linnunpojan eikun siis -tytön kanssa kauppakeskuksessa. Shoppailua, kahvittelua, hesburgeristelua ynnä tietenkin keskustelua ja kuulumisten vaihtoa hyvässä seurassa. Lämmin kiitos asianosaisille :) Pönksykin vaikutti varsin tyytyväiseltä: höpötti unijuttujaan niin eriskummallisen huvittavilla äänensävyillä, että äidin naurussa oli pitelemistä.

Eilennä sivistin itseäni käymällä oopperassa. Tapana ei ole ollut, mutta kun pikkuvelikulta pyysi ja hän (mielestäni) liian harvoin ehtii minua tapaamaan, suostuin ilomielin. Kokemus oli positiivinen ja mieleenpainuva, vaikkakin laulajien taso vaihteli kovin. Juoni tosin oli Kauniita ja rohkeitakin mutkikkaampi kaikkine vaihtelevine rakkauskuvioineen.

Vielä kasvatussananen. Minäkin ajattelen, että vanhempana olemista ei erityisesti tai välttämättä tarvitse opiskella oppikirjoista tai kursseilta. Vaistolla ja maalaisjärjellä pärjää useimmiten hyvin. Kuitenkin voisin verrata vanhempana olemisen tietä vaikkapa parisuhteen tiehen. Parisuhteessakin pärjää usein hyvin ilman kursseja ja kouluja. Toisinaan voi silti tulla vastaan asioita, joiden yli eivät vaisto, maalaisjärki ja tahto kanna. Jos asiat askarruttavat jatkuvasti, vuorovaikutustilanteet junnaavat paikallaan hedelmättöminä saman kaavan mukaisesti, ihminen itse on pysyvästi tyytymätön yhteiseloon, ongelmat tuntuvat suurilta ja kohtuuttomasti energiaa vieviltä, neuvoa,apua ja tukea on saatavissa ja löydettävissä esim. tuollaisilta foorumeilta. Vanhemmuus (tai parisuhde) ei tosiaankaan ole mikään opiskeltava pykäläviidakko, mutta elämässä voi työstää hankalalta tuntuvia asioita ja löytää ratkaisuja niin, että arki ei tunnu liian raskaalta vaan se voisi olla riittävän hyvää ja onnellista.

Osa meistä on luonteeltaan suoraviivaisempia eikä jaksa aina pohtia syntyjä syviä. Se voi hyvinkin koitua elämässä siunaukseksi ja varjelukseksi :) Toiset taas ovat luontaisesti prosessoivampia, missä asiassa on omat hyvät ja huonot puolensa. Koen tietyn (ehkä samankaltaisen, mistä Kukulus eilen mainitsi vanhemmuusteemassaan) itserefleksiivisyyden olennaiseksi osaksi itseäni. Minä satun olemaan sellainen ihminen ja vanhempi, jolle pohdinta tuntuu hyvältä ja tärkeältä. Itserefleksiivisyys ei (toivottavasti) tarkoita ahdistusta ja itsesyytöksiä, vaan se on halua työstää arkea ja elämää, ei ottaa sitä annettuna ja valmiina.

Vierailija
17/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erinomaisen piristävä shoppailuaamupäivä. Mukaan ei tarttunut kuin yhdet alehousut Lillille, mutta seura oli sitäkin mukavampaa. Kiitos vielä Lempo ja Pönksy!

Lilli nukahti syliini kotimatkalla junassa, sain siirrettyä kunnialla sylistä rattaisiin, sitten asemalla rattaista autoon, kotona taas rattaisiin ja nyt Lilli jatkaa unia tuossa pihalla.

Enkelille jaksua, kurjaa että miehesi selkä noin arkeanne kiusaa. Tulisipa pian kuntoon!

Olipa kiva lukea apenin ja Hillan kuulumisia pitkästä aikaa!

Yniksen isorinsessalle paranemista! Mulle käy myös noin, että jos (syystä tai ilman) pelkään että joku oksentaa yön aikana niin en pysty nukkumaan :-( Tietysti aina parempi kun ei iske vatsatauti, mutta kurjaa kun tulee valvottua. Sinulla kun noita uniongelmia on muutenkin ihan tarpeeksi, minä sentään yleensä niiltä säästyn *kop kop*.

Kiva että Ramikan Hilmalla alkaa päiväkotielämä sujua. Toivottavasti viime viikon sairastelut ja harjoittelun pilalle meno ei liikaa häirinnyt opintojen etenemistä.

Öttis, minusta ei ole yhtään huono idea laittaa Veetiä osa-aikaiseksi päiväkotiin, luulen että se olisi ihan hyvä ratkaisu, Veeti kun on niin eläväinen että vastasyntyneen kanssa hänen vahtiminen on varmasti, hmm, miten sen nyt sanoisi, haasteellista ;-). Uskon myös, että Veetin luonteella päiväkotiin sopeutuminen ja siellä viihtyminen tulisi olemaan todennäköisesti helpompaa kuin monella muulla. Ainut vaan on se, että kun aina täytyy aamulla lähteä ja viedä... Erilaisia osa-aikaratkaisujahan on, meillä on nyt sellainen sopimus että Kare on 5 tuntia päivässä 15 päivää kuukaudessa tarhassa. Maksu on reilu 40% kokopäivämaksusta.

Sellaista. Jospa nyt petaisin sängyn, kun en aamulla ehtinyt :-O

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
18/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti. Aamu-ulkoilu Epun ja keskimmäisen kanssa meni ihan pipariksi. Ekaksi jouduin kolaamaan pihaa hiki hatussa, viimeistä päivää, jotta Eppu pääsisi kävelemään itsekseen kun muuten koko ajan kumollaan märässä lumessa -ei kiva-huutoa ja kitinää.

Kaiken kukkuraksi mittari näytti +2 astetta ja minä tietenkin lupasin 5v:lle, että tehdään lumiukko, kattia kassa ei nuoskasta tietoakaan, 5-v kiljuu mua tyhmäksi ja painui 15 min " ulkoilun" jälkeen sisälle isänsä hoiviin (oli vielä kirkkain silmin väittänyt, että äiti KÄSKI minut sisälle, joopa joo..). Loppujen lopuksi " ulkoilin" yksin eli tein ne riivatun lumityöt apinan raivolla loppuun.

Tällaisina päivinä olen äärettömän kateellinen teille etelän immeisille kun te pääsette ostoskeskuksiin shoppailemaan, tekisi mulle niin hyvää tänään päästä tuulettelemaan aivoja vaatekauppoihin.

Mitään muuta ihmeellistä ei tänne kuulu, terkkari kävi (taas) puntarinsa kanssa, neidin uudet strateegiset mitat 3100g (synt paino 2790), kehui sopusuhtaiseksi ja jänteväksi mimmiksi (pollea minä:).

Munkin paino on lähtenyt vähitellen tippumaan ja hyvä niin, sillä sen verran ahdisti eilen kattella viimekesäistä lomavideota. Olin just tehnyt positiivisen raskaustestin ja tosi onnellisen, hoikka ja kaiken lisäksi aurinko paistoi, ruoho oli vihreää ja mies ja minä oltiin just tultu juoksulenkiltä (tämä kaikki tällä hetkellä muisto vain, lukuunottamatta tota onnellisuutta-vaihtelevalla menestyksellä).

Nyt poika huutelee mua lukemaan jotain telkasta tulevaa tosi hyvää ohjelmaa hänelle joten gotta go.

Jaksamista edelleen sairastupiin ja väsyneille, uhmaikäisten äideille lähettelen pitkääää pinnaa-------->

Maisa, Eppu ja Nuppu kera sekalaisen seurakunnan.

Vierailija
19/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tulossa tänne nyt iltapäivällä. Poitsun jumpassa iltasella yhteistunti, ni mun äiti jää Sassan kanssa siksi aikaa. Ei ollu kovin kiva kokemus kerran ottaa Sassa mukaan :( Eikä aja sitä poitsun kanssa kahden -asiaa.... Nii siis miehellä salibandy-treenit samaan aikaan aina...

Olinpa sitten tänään " harjoittelemassa" tulevaa työtä. Ihanasti pääsee koti-asioista irti. Ja vielä pientä korvaustakin kaupan päälle... Siis alan harrastamaan töitä ;-)

Mulla on muuten nyt kaks 86cm Reimatec-talvihaalaria, joista toinen joutais myyntiin ku kelit loppuu. Toinen on punanen jossa hieman yläosassa tummansinistä ja toi toinen on vadelman värinen, HH:n myymä viime talvelta. En oikeestaan tiiä kummasta haluaisin luopua! Ens talveksi on just samanlainen vadelman värinen, 92cm. Toi 86 on vähän liian iso ollut mutta kun halvalla sain melki käyttämättömän ni en tosiaan viittiny lähtee ostaa 80cm pukua kaupasta täyteen hintaan... Jos kuka kiinnostui ni pistäppä viestiä.... Siis menee pienikokoisille varmaan ainaski kakkospukuna ens talvena, Sassalle ainaki tulee menemään, neidin mitat 1,5v oli 80cm ja 10kg.

Kävinpä tänään ostaan lapsille kuravehkeitä Tarjoustalosta. Hanskat (vuori tai ilman) 3e / 2paria!!!! Housut tai takki 8e /kpl. En ole ikinä ollu Rukan kuriksiin tyytyväinen, ovat hajonneet tosi helposti. Ni nyt päätin ostaa suoraan edullisemmat. Ku noitahan saa vaikka kahdet Rukan hinnalla... Ja varsinki noi hanskat, Rukan vastaavat oli melki 10e/ pari! Huh huh...

Olikohan muuta... Ei kai.

Jos menis keittään kahvia, jos se auttais heräämään....

Kerppu

Vierailija
20/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku en nyt tiiä pitäiskö ihan anteeksi pyytää...

Se mitä Lempo kirjoitti Kukuluksen edellisestä kirjoituksesta...

Ku olen miettiny että kirjoitin aika, miten sanois, tökerösti? Siis kai johtuu just siitä että meitä on erilaisia, ja mä olen kait sitten se ei-itseään-ajattelemalla-ja-pohtimalla-parantaja-vaan-kaikkeen-ja-kaikkiin-muihin-kriittisesti-suhtautuva.....???

Jos kirjoitukseni tuntui kurjalta, pahoittelen. Se ei ollut tarkoitus.

Tarkoitus oli yritttää jotain, en edes tiedä mitä...

Plääh...

Kerppu