Miksi mies juo salaa? Löytyy piilopulloja
tai juo nukkuessani ja luulee, etten huomaa. Saattaa juoda pullon tai hanapakkauksen yön aikana. Kun kysyn joskus, onko juonut, kieltää asian.
Olen sanonut erään kerran, että juotaisi yhdessä, jos juodaan. Tuntuu kuitenkin olevan mukavampi juoda yksin. Joskus harvoin juodaan viiniä ruuan kanssa ja mies humaltuu äkisti. Sitten löydänkin piilosta pullon väkevää ;(
Kommentit (12)
Jos hän tykkää vaan piilotella pulloja ajankuluksi. Tätä ei kyllä usko kukaan
Joko häpeää ja yrittää piilotella juomistaan tai on jo juonut aivonsa niin tohjoksi, ettei ymmärrä muitten ymmärtävän juomistaan.
Vittuuntuisin pahan kerran tuollaisesta.
Tosi typerä tapa , kun salaa ei voi juoda ,aina jää kiinni . Tuttu tarina meillä, aina kieltää mutta mähän näen sen jo jalkaterän asennosta koska on otettu huikkaa ,vuosikymmenten kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tosi typerä tapa , kun salaa ei voi juoda ,aina jää kiinni . Tuttu tarina meillä, aina kieltää mutta mähän näen sen jo jalkaterän asennosta koska on otettu huikkaa ,vuosikymmenten kokemuksella.
Sama meillä, ei tarvitse kuin katsoa ukkoa niin tiedän onko ottanut vai ei. Naurettavaa se kieltäminen kun sokeakin näkee totuuden.
Jospa ottaisit härkää sarvista ja kysyisit asiaa mieheltäsi sen sijaan että arvuuttelet asiaa täällä? Kerran se vaan kirpaisee.
alkoholistit toimii noin. Häpeävät juomista josta ehkä jo ollut moitteita. Yrittävät salata sitä muilta.
Minä join salaa ja typeräähän se on. Join kun tiesin, että siitä tulee sanomista. Silloin jotenkin kuvittelin, että homma on hanskassa, mutta näin jälkikäteen voi hyvin sanoa, että vähämpä tiesin. Otin kuitenkin opikseni ja lopetin sen piilobaarikaapin pitämisen ja aikalailla vähiin se julkinen alkoholin käyttö on jäänyt. Kaikkihan me virheitä teemme. Se pitää vain itse tajuta ja herätä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ottaisit härkää sarvista ja kysyisit asiaa mieheltäsi sen sijaan että arvuuttelet asiaa täällä? Kerran se vaan kirpaisee.
Kokemuksesta tiedän ettei nää tyypit siihen mitään järkevää syytä tiedä/sano,kiva häärätä toisen selän takana ja tuottaa mielipahaa.
Alkoholisti.
Kokemusta on, oma isäni ja mieheni.
Eroa, homma vaan pahenee.
Ja sinä mahdollistat ryyppäämisen, kun et puutu.
Miehesi on alkoholisti. Ota asia puheeksi ja varaudu siihen, errä hän kieltää ongelman olemassaolon. Pyydä miestä tekemään päihdelinkki.fi- sivuilta muutama alkoholiriippuvuustesti. Niiden tuloksesta hän näkee, että hänellä on ongelma. Eri asia sitten on, myöntääkö hän ongelmansa ja hakeeko apua. Sen hän joutuu itse päättämään, siihen sinä et voi millään tavalla vaikuttaa. Alkoholisti ei lopeta kenenkään toisen ihmisen takia, ei kenenkään, vaikka se ihminen olisi miten tärkeä hänelle. Itsensä takia lopettaa, jos lopettaa. T. Alkoholisti
Piilossa juominen on sairaan ihmisen sairasta toimintaa. Yrittää peitellä totuutta--itseltään. Niin tyhmää vaimoa ei olekaan, ettei juomista huomaisi. Voi sulkea silmät tai lähteä. Lähdin.
Piilo alkoholisti tulisi mieleen. Mun mummo tekee samaa. Vaari kun lähtee ulos tupakalle mummo menee vessaa juomaan ja ei ikinä juo näkyvästi jos ollaan kolmisteen. Vaari juo 2-3 kaljaa ja illalla ottaa yhden paukun ennen nukkuman menoa. Alkoholistiksi en sano, mutta ihmettelen mitä mummoni pakoilee?
Itse en juo alkoholia muuta kuin vettä ja limua.