Tuleeko tästä lastensuojeluilmoitus?
on ollut humalassa putkassa? Lapsi on ollut hyvässä hoidossa tuon tapauksen aikana...
Kommentit (49)
Mites meni tuo juhannus niinkuin kokonaisuudessaan?
Vierailija kirjoitti:
Hei, Sossutäti? Oletko varma? Olen erittäin stressaantunut
Olen varma.
T: sossutäti
No nykyisitä käytännöistä en tiedä, mutta exäni joutui yöksi putkaan rattijuopumuksen takia kun vielä olimme naimisissa. Kymmenen vuotta sitten ainakaan ei siitä mitään lastensuojeluilmoitusta tullut. Itse olin lasten kanssa kotona. Mies oli paikallisen baarin pihasta autolla kotiin lähdössä. Typerää hommaa, ja asiasta putkaan joutui.
Mies oli yötä putkassa joskus 7 -8 vuotta sitten. Eipä ole lastensuojelu käynyt ovia koputtelemassa.
No ei tietenkään tule, ellei poliisit ole noitaneet putkaan paikasta, jossa lapsi on ollut. Lasu tulee aina, jos poliisit kutsutaan paikalle missä on lapsia. Se että vapaa-ajallaan,missä ole lapsia mukana törttöilee. Mutta hieno vanhempihan se on joka vetäsee ittensä putkaan kun saa lapsen hoitoon... 👍
Siis kuka on ollut humalassa putkassa? Lapsiko??
Lastensuojelulaki on nyt velvoittavampi kuin joku 5-10 vuotta sitten. Lasu on pyyntö tarkistaa tilanne ja, jos kaikki ok, niin lastensuojelumerkintää tuskin tulee!
On vastuullista huolehtia, että lapsi on hoidossa, kun itse on viihteellä. Putkaan joutuminen ei ehkä ole ihan normi viihteellä oloa,mutta elämässä sattuu!
Ei syytä pelkoon lasun suhteen vaikka sen tekisivät!
?