Tuleeko tästä lastensuojeluilmoitus?
on ollut humalassa putkassa? Lapsi on ollut hyvässä hoidossa tuon tapauksen aikana...
Kommentit (49)
Takuuvarma lasu tulossa. Jos ei tule, niin teen sen heti huomenna.
Mun (entiselle)kaverille ainakin tuli
Jos lapsi on hoidossa ja itse lähtenyt viihteelle, ei siitä lasua pitäisi tulla
Miksi siitä tulisi? MIstä ne edes tietää, että sinulla on lapsi? Voihan se olla toisella vanhemmalla tms
En tiedä, mutta ainakin pitäisi tulla.
Jos juo itsensä niin tolkuttomaan kuntoon, että joutuu putkaan (ei totisesti helpolla joudu), niin mikään ei takaa ettei tätä tekisi silloinkin kun lapsi ei ole "hyvässä hoidossa".
Kerroin että lapsi on hoidossa. -Ap
Putkan työntekijä sanoi ettei tule. Voinko olla Ihan varma?
En kyllä usko , että tulee. Tosi kummalliselta tuntuu, että tulisi, koska lapsi ei ole ollut paikalla.
Ai sä olet itse ollut putkassa? Jos olet äiti, tulee varmasti, isän "juhlimista" katsotaan läpi sormien.
Ei tullut. Ei siellä kysytty/mainittu edes mitään lapsista.
Tollanen tolkuton tila voi johtua vaikka tyrmäystippojrn saamisesta.Jos on ollut lapsi hoidossa niin en ymmärrämiksi tulisi, mutta ainahan kaikki voidaan luokitella vastuuttomuudeksi.Ei kai alkoholia saa käyttää jos ylipäätään on lapsia.Jotain voi aina sattua.
Mutta jos putkan työntekijä kertoi ettei tule, voinko luottaa?????? Kuolen tähän stressiin!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kerroin että lapsi on hoidossa. -Ap
On todella noloa ja häpeällistä jos sun ikäinen ihminen ei vieläkään ole oppinut paljonko voi alkoholia nauttia tekemättä itsestään täyttä pelleä riehumalla putkaan asti. Oisko jo aika opetella?
Helsingissä ainakin tuli. Viime vuonna lasteni isä löysi itsensä putkasta ja parin viikon jälkeen tuli lastensuojelusta soitto kummallekin. Ei siitä sen kummempaa seurannut. Mies ei ole alkoholisti, kertaluonteinen totaalinen ylilyönti. Ja vaikka olisikin, luottivat siihen mitä sanottiin. Varmaan jos tuollaisia tulisi tiheeseen tahtiin, tekisivät jotain.
Jos putkan työntekijä sanoi, ettei ilmoitusta tehdä, ei sitä tule. Koska kuka muu sen tekisi kuin ko. työntekijä? Mutta aika usein putkassa olemisesta tehdään lastensuojeluilmoitus, jos on alaikäisiä lapsia.
Ei