Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypomania päällä. Piti alottaa tasaava, mutta en haluu.

Vierailija
23.06.2017 |

Kävinpä tossa psykiatrin juttusilla ja hän totes mulla hypomanian, joka johtuu yhestä lääkkeestä. Ois pitäny lopettaa se lääke ja ottaa tasaava lääke siihen tilalle, mutta en sit tehny niin. Tää on liian kivaa, en mä haluu takas ainaiseen väsymyksen tilaan yhtään ennen kuin on pakko. En kylläkään saa nukuttua kuin hassut neljä tuntia unilääkkeelläkään, mutta kun ei oo päivällä siltikään väsynyt, niin samapa tuo. Paljon saanu aikaan tässä tilassa. Paljon enemmän ku normaalisti. Tää on mun eka hypomania.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, nuoruuden hypomaniat oli kyllä parasta. Menetin paljon mutta sainkin paljon, muistoja ainakin :)

Kiva kuulla :) ap

Vierailija
62/73 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot puolet tässä on mun vähän liian löyhä rahan käyttö ja vapinat. Ja joo ystäviä on ja hoitokontakti. ap

Olen seurannut muutaman vuosikymmenen tällaista tuttua ja kalliiksi (hänelle) on tullut monella tavalla. Suosittelisin lämpimästi seuraamaan lääkärin ohjeita. Vaikka tuntuisi, että hallitset tilanteen, lopulta et  hallitse. Toi kiva olo tarkoittaa sitä, että niillä läheisillä, jotka sinut tuntevat, ei ole enää kivaa kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot puolet tässä on mun vähän liian löyhä rahan käyttö ja vapinat. Ja joo ystäviä on ja hoitokontakti. ap

Olen seurannut muutaman vuosikymmenen tällaista tuttua ja kalliiksi (hänelle) on tullut monella tavalla. Suosittelisin lämpimästi seuraamaan lääkärin ohjeita. Vaikka tuntuisi, että hallitset tilanteen, lopulta et  hallitse. Toi kiva olo tarkoittaa sitä, että niillä läheisillä, jotka sinut tuntevat, ei ole enää kivaa kanssasi.

En mä ole rasite mun läheisille tässä tilassa. Terapeutille ehkä :D. ap

Vierailija
64/73 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia, ap. Toivottavasti rohkaistut ottamaan sen lääkkeesi :)

T. Bipo II

Vierailija
65/73 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, nukuin ruhtinaalliset 8h viime yönä viimein. En kyl ottanu sitä sycrestiä, mutta atarax jelppas nukkumista. Silti ihan kummallinen olo. Kielikin haluu kokoajan kääntyä poskeen. ap

Vierailija
66/73 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. En kyl ota enää yhtään akinetonia, Tää olotila on aika hirvee. Kävely tuntuu siltä ku kävelis ilmapatjalla, kieli elää ihan elämäänsä, kasvot nykii, kädet täriseee ja aivot ihan sumussa. ap

Vierailija
67/73 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja oksettaa ja suu on kuiva ku sahara. ap

Vierailija
68/73 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin luona käymässä ja yritän parhaani mukaan esittää normaalia. ap

Vierailija
69/73 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on näin kova huomionhaku? Haetko jotain oikeutusta hölmöilyillesi? tai koetko mielihyvää jos sinua ventovieraat palstalla moittii toiminnastasi?

Vierailija
70/73 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on näin kova huomionhaku? Haetko jotain oikeutusta hölmöilyillesi? tai koetko mielihyvää jos sinua ventovieraat palstalla moittii toiminnastasi?

No ei tästä oikein muualla voi puhua ja onko se nyt niin paha jos kaipaa huomiota. Parempi tää on kuin häiritä vaikkapa terapeuttia viestein vapaa-ajallaan. ap

Vierailija
71/73 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus mitkä laskut menossa. Aivan hirvee olo. Järjetön väsymys ja vapina. Juttelin mun terapeutin kanssa ja hän sanoi olevansa turhautunut mun toimintaan. Hyvin ymmärrettävää. ap

Vierailija
72/73 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hypomania päällä kesästä 2015. Pörrään kovaa, mutta homma pysyy hanskassa. Keräilyharrastuksion on tosin kulunut 20 000€, mutta samapa tuo kun hauskaa on. Maniaan asti homma ei ole edennyt.

Syön risperdalia ja busparia, koska olen sairastanut psykooseja. Nukun normaalisti. Nautin ihan hypomaniastani.... :-)))

Vierailija
73/73 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vaan ne lääkkeet. Hyponania on aluksi kivaa mutta liukuu helposti manian tai psykoosin puolelle ja voit sössiä elämäsi lopullisesti. Lisäksi hypomaaninenkin ihminen on kauheaa seuraa läheisilleen koska pitää itseään jumalasta seuraavana.

No tänään on tulossa kavereita kylään ja he tietää tilanteen, niin kai mä sit saan suoraa palautetta jos oon rasittava.

Et sä usko niitä, kun ne "on kateellisia" sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi