Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypomania päällä. Piti alottaa tasaava, mutta en haluu.

Vierailija
23.06.2017 |

Kävinpä tossa psykiatrin juttusilla ja hän totes mulla hypomanian, joka johtuu yhestä lääkkeestä. Ois pitäny lopettaa se lääke ja ottaa tasaava lääke siihen tilalle, mutta en sit tehny niin. Tää on liian kivaa, en mä haluu takas ainaiseen väsymyksen tilaan yhtään ennen kuin on pakko. En kylläkään saa nukuttua kuin hassut neljä tuntia unilääkkeelläkään, mutta kun ei oo päivällä siltikään väsynyt, niin samapa tuo. Paljon saanu aikaan tässä tilassa. Paljon enemmän ku normaalisti. Tää on mun eka hypomania.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaan ne lääkkeet. Hyponania on aluksi kivaa mutta liukuu helposti manian tai psykoosin puolelle ja voit sössiä elämäsi lopullisesti. Lisäksi hypomaaninenkin ihminen on kauheaa seuraa läheisilleen koska pitää itseään jumalasta seuraavana.

Vierailija
2/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vaan ne lääkkeet. Hyponania on aluksi kivaa mutta liukuu helposti manian tai psykoosin puolelle ja voit sössiä elämäsi lopullisesti. Lisäksi hypomaaninenkin ihminen on kauheaa seuraa läheisilleen koska pitää itseään jumalasta seuraavana.

No tänään on tulossa kavereita kylään ja he tietää tilanteen, niin kai mä sit saan suoraa palautetta jos oon rasittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile yhdistää hypomania piriin.

Tulis varmaan instant psykoosi :D. Mut joo en käytä huumeita.

Vierailija
4/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ainakin tiedostat, että sulla on hypomania joten sitten tilanne ei ole kovin paha.

Vierailija
5/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania ja hypomania on eri asia. Tasanvuosi sitten katkaisin hypomanian olantsapiinilla kun oli ihan järettömän sekaisin jo pää. Voi tsiisus sitä oloa se on jotain kamalaa. Kuuden aikaan illalla silmät auki ja kuin koko keho olisi sulaa lyijyä ja pää ampiaisia täynnä. Mutta mitä pidempään rasitat aivojasi nyt hypomanialla sitä pidempään siitä toipuminen kestää. Nauti hetki ja katkaise.

Vierailija
6/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan tyyliin näin XDDD

https://giphy.com/gifs/girl-crazy-cocaine-JgdBceHpyU3gk

Vierailija
7/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

i think so kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan tyyliin näin XDDD

https://giphy.com/gifs/girl-crazy-cocaine-JgdBceHpyU3gk

Aika hyvä! :-)

Vierailija
8/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on ilmeisesti tuliverkkoa (ystäviä) ja hoitokontakti, voit kai hetken tehdä asioita tilassasi, kunhan muistat katkaista sen ennen kun se menee yli, ja pidät tavallista tarkempaa huolta siitä, millaisia päätöksiä teet. Kannattaa kertoa kavereille suoraan tilasta ja pyytää heiltä apua jos alat käyttäytymään vaarallisesti, muttet älyä/suostu enää lopettamaan.

Vierailija
9/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet tässä on mun vähän liian löyhä rahan käyttö ja vapinat. Ja joo ystäviä on ja hoitokontakti. ap

Vierailija
10/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä millainen lääkitys sinulla on ja oletko juuri sairastunut (kaksisuuntainen?), kun sinulla on vasta ensimmäinen hypomania? Ilmeisesti olet aika nuori ihminen.

Vierailija
11/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä millainen lääkitys sinulla on ja oletko juuri sairastunut (kaksisuuntainen?), kun sinulla on vasta ensimmäinen hypomania? Ilmeisesti olet aika nuori ihminen.

Lääkitystä en viittis alkaa sanomaan, mut masislääke löytyy ja tarvittavia. Ja psyki epäili, ettei mulla välttämättä oo kakssuuntasta, vaan että tää tila ois sivuoire lääkkeestä. Oon jo yli 30, että en kauheen nuori. ap

Vierailija
12/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja alotin uudestaan käyttämään nikotiinia, vaikka olin lopettanu sen 4kk sitten. Se on vähän harmillista, mutta teki vaan niiiiiin paljon mieli. ap

Vierailija
13/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla on ilmeisesti tuliverkkoa (ystäviä) ja hoitokontakti, voit kai hetken tehdä asioita tilassasi, kunhan muistat katkaista sen ennen kun se menee yli, ja pidät tavallista tarkempaa huolta siitä, millaisia päätöksiä teet. Kannattaa kertoa kavereille suoraan tilasta ja pyytää heiltä apua jos alat käyttäytymään vaarallisesti, muttet älyä/suostu enää lopettamaan.

Typerä neuvo. Kaveriparat joutuu valvojan ja huoltajan rooliin, ja kyttäämään ettei toinen joudu psykoosiin, ja ihan omasta syystään. Enpä todellakaan suostuisi aikuista ihmistä vahtimaan. Jos on niin tyhmä ettei ota lääkkeitään, niin en minä siitä ainakaan suostu vastuuta kantamaan. Enkä kyllä viettäisi aikaakaan sellaisen kanssa, johan se voi olla vaaraksi itselleen ja muille jos pimahtaa kokonaan.

Vierailija
14/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä neuvo. Kaveriparat joutuu valvojan ja huoltajan rooliin, ja kyttäämään ettei toinen joudu psykoosiin, ja ihan omasta syystään. Enpä todellakaan suostuisi aikuista ihmistä vahtimaan. Jos on niin tyhmä ettei ota lääkkeitään, niin en minä siitä ainakaan suostu vastuuta kantamaan. Enkä kyllä viettäisi aikaakaan sellaisen kanssa, johan se voi olla vaaraksi itselleen ja muille jos pimahtaa kokonaan.

Ei sitä kuule välttämättä kukaan ulkopuolinen edes näe sitä hypomaniaa. Näyttää vaan siltä että joku voi erikoisen hyvin. Mania on se sietämättömämpi tila ulkopuolisille.

Vierailija
15/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kuule välttämättä kukaan ulkopuolinen edes näe sitä hypomaniaa. Näyttää vaan siltä että joku voi erikoisen hyvin. Mania on se sietämättömämpi tila ulkopuolisille.

Joo no ainakaan mun äiti ei ois huomannu mitään erikoista mussa, jos en ois kertonu tästä. Olin siellä eilen.

Vierailija
16/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot puolet tässä on mun vähän liian löyhä rahan käyttö ja vapinat. Ja joo ystäviä on ja hoitokontakti. ap

Vähän liian löyhä rahan käyttö voi sotkea elämäsi perusteellisesti, aivan kuin pissisi pakkasella housuihinsa.

Vierailija
17/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypomaaninen on kaikkien mielestä vaan älyttömän hyvä tyyppi, eikä sitä tosiaan kukaan huomaa.

Vierailija
18/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän liian löyhä rahan käyttö voi sotkea elämäsi perusteellisesti, aivan kuin pissisi pakkasella housuihinsa.

Joo no ei mulla oo paljoo rahaa ees tuhlattavana ja en ota pikavippiä ja mulla ei oo luottokorttia. ap

Vierailija
19/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitystä en viittis alkaa sanomaan, mut masislääke löytyy ja tarvittavia. Ja psyki epäili, ettei mulla välttämättä oo kakssuuntasta, vaan että tää tila ois sivuoire lääkkeestä. Oon jo yli 30, että en kauheen nuori. ap

Mikähän siinä lääkityksessä on salaisuus?

Vierailija
20/73 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä lääkityksessä on salaisuus?

No tarkka lääkelista on kyl melko paljastava seikka. Oon mielummin anonyymi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan