Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v tyttö valvoo lähes joka yö 1-2 asti Whatsappissa. Olen uhannut takavarikoida puhelimen. Ei auta. Mitä tehdä?

Vierailija
23.06.2017 |

Valittaa aamuisin väsymistä. Niin minkähän takia. Nukkuu puolille päivin. Olen uhannut ottaa viikoksi puhelimen takavarikkoon jos tilanne ei muutu. Ei auta vaan valvoo. Mitä tehdä??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no ota se puhelin viikoksi takavarikkoon.

Vierailija
2/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka toteuttaisit uhkauksesi..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
4/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Otat sen puhelimen pois iltaisin 8 aikoihin. Tai kokonaan. Jos kiukuttelee niin ei voi mitään. Sellaista vanhemmuus on.

Vierailija
5/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se puhelin siltä!

Vierailija
6/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti puolisosi ottaa sen jälkeen sulta puhelimen pois, niin saat kokea, miten kivaa se on. Anna teinin somettaa.

Vierailija
7/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti puolisosi ottaa sen jälkeen sulta puhelimen pois, niin saat kokea, miten kivaa se on. Anna teinin somettaa.

Vanhemmuus hukassa. Jos somettaminen vaikuttaa negatiivisesti teinin niin siihen pitää puuttua.

Vierailija
8/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin 16 vuotiaan olla. Ei kuitenkaan valvo koko yötä! Itse valvoin teininä lomilla miten halusin ja nukuin pitkään, minusta tuo aikatauluttomuus oli parasta koko lomassa.

Vierailija
9/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teinillä joku syy miksi pitäisi olla aamuisin virkeä? Eiks sil ole loma?

Vierailija
10/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.screentimelabs.com

Ja sitten tuunaa teinin puhelimen softallisesti niin ettei pysty edes resetoimaan sitä. Kummasti penskojen ruutuaika on vähentynyt kun tuo otettiin käyttöön.

(oletan ettei teini ole niin noheva että osaisi roottailla kännyänsä...)

Vierailija
11/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen. Nukkuu edelleen, kun somettaa jotain yhteen. Syksyllä alkaa lukio ja herätys todellisuuteen.

Kaverinsa valvoo jotain viiteen, joten en oo liian hermostunut asiasta.

Vierailija
12/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise puhelimesta netti vähäksi aikaa. Mutta sitä ennen keskustele asiasta. Kenen kanssa hän valvoo ja sitten yrität sopia yhdessä kaikkien kanssa puhelimen takarajan.

Vierailija
13/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saa nauttia kesälomasta ja kiireettömyydestä?

Vierailija
14/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 16v ei asu enää kotona. Kukahan näiden pikkuisten puhelimen käyttöä ja nukkumaanmenoaikaa valvoo....

Vierailija
15/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako kesälomalla. 16v on jo aika iso. Se elämä nuorilla varsinkin tytöillä on tosi paljon somessa. Mulla myös 16 v tytär ja kun on kotona somettamassa olen vaan iloinen. Toinen vaihtoehto on se, että luuhaa ulkona klo 02.00.

Kouluaikana laiton joskus puhelimen illalla lukittuun laatikkoon, mut oli silloin nuorempi.

Vierailija
16/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku poika, anna olla. :---)

Vierailija
17/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata kännykän takavarikoimista viikoksi. Mieluummin vaikka niin, että jos hän ei sopuisasti lopeta yöllistä somettamista, niin kännykkä takavarikoidaan iltaisin aina klo 10, seuraavana aamuna sen saa takaisin.

Some on tärkeä väline nuorten yhteydenpidossa, ja sen kokonaan takavarikoiminen on hieman epäinhimillistä, sillä se leikkaa nuoren ulos hänelle hyvinkin tärkeistä ihmissuhteista. Mutta öisin hänen ei tarttis somettaa.

Vierailija
18/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Itsekin valvoin tietokoneen ääressä yöt teininä (10v sitten), sosiaalinen elämä jatkui päivän jälkeen siellä.

Kyllä se siitä myöhemmin oppii itsekin, että jos valvoo myöhään niin aamulla väsyttää.

Vierailija
19/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt olla. On sitten väsynyt, oppiipa.

Vierailija
20/23 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhteen tai kahteen valvominen ei mun mielestä kyllä kuulosta edes pahalta. Pikkuveljeni saattoi valvoa kuuteen aamulla ja nukkua neljään iltapäivällä. Mihin sitä teiniä tarvitaan virkeänä ennen puoltapäivää? Jos ei mihinkään, niin anna olla. Oma häpeänsä jos väsyttää, pärjätköön itse sen kanssa. Käske vaikka lopettaa valittaminen jos se ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi