Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset keitten kanssa olen ollut, eivät saa koskaan minun kanssani orgasmia?

Vierailija
23.06.2017 |

täytyy vain ihmetellä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja valtaosa naisista ei ole saanut edes koskaan orgasmia pelkässä yhdynnässä. Esimerkiksi minä. Tarvitsen aina klitoriksen hyväilyä myös että saan orgasmin

Olen muutaman kertaa saanut orgasmin yhdynnässä hinkkaamalla ja painamalla pimppiäni miestä vasten. Tähän tarvittiin luottamus ja miehen kehotus. Jotkut miehet eivät malta odottaa että nainen ratsastaa oman orkkunsa.

80-luvun elokuvissa naiset aina tulevat lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
22/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä klitorista pitää kosketella, että saa kunnon orgasmit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja saan orgasmin helposti, myös pelkästään seksiä ajattelemalla ja vähän lantionpohjan lihaksia jännittämällä. En siis tarvitse erityisesti klitoriskiihotusta. Yhdynnässä saan aina orgasmin - mutta vain rakkaan mieheni kanssa, jonka kanssa olen ollut pitkässä suhteessa ja johon luotan täysin. Orgasmin opin saamaan, kun aloin huolehtia omasta nautinnostani, enkä miehen, joka myös huolehtii omasta nautinnostaan. Tämä tarkotitaa sitä, että emme  tee sängyssä sellaisia asioita, joista emme kumpikin nauti. En myöskään purista emättimellä miehen kalua, koska se estää oman orgasmini. Sen sijaan "työnnän ulospäin", eli hieron itseäni miestä vasten. Siinä koko alue saa riittävästi stimulaatiota orgasmia varten.

Luulen, että aika monella naisella orgasmi jää saamatta, koska he kuvittelevat, että seksi on hyvää, jos tekevät kaikkensa miestä miellyttääkseen.

Vierailija
24/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää yhtään klitoriksen koskettelusta, se ottaa kipeää, juilii kuin löisi kyynärpään "kiukkusuoneen", mulla on herkin kohta se reiän suuaukon kohta. Eikä tarvi mitään temppuja tehdä, saan aina vähintään kerran lähetyssaarnaajassa, yleensä 2-3 kertaa, ja orgasmit kestää todella kauan, joskus kun on kiihottunut ja ollut puutteessa, tuntuu että orgasmi alkaa ensimmäisestä työnnöstä ja kestää koko yhdynnän ajan. Näin on ollut aina, miehellä eikä exälläkään ollut kuin normikokoinen penis, ja olen jo nuorena synnyttänyt alakautta, ja olen ollut vuosikaudet reilusti ylipainoinen.

N42