Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä uudesta Ken-nukesta? Kumpi parempi, uusi vai vanha?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homon-näköisiä molemmat,heitä roskiin!!!!!!

Vierailija
22/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on oikea suunta alkaa tehdä noita erilaisia barbieita, jotka on eri pituisiakin yms. Vanhalla tavalla olisivat kohta konkurssissa, sen verran huonosti ketään on perinteiset barbit enää kiinnostaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on oikea suunta alkaa tehdä noita erilaisia barbieita, jotka on eri pituisiakin yms. Vanhalla tavalla olisivat kohta konkurssissa, sen verran huonosti ketään on perinteiset barbit enää kiinnostaneet.

Entäs jos kaikki lapset haluaakin edelleen valita noista ne laihimmat ja pisimmät?

Vierailija
24/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Man bun Ken :D

Kiva että on vaihtoehtoja ja eri näköisiä nukkeja, mutta onko Kenit kovin suosittuja? Haluavatko pikkutytöt ostaa Kenin Barbien sijaan? Vai leikkiikö pojat Ken-nukeilla?

Me ainakin leikittiin kavereiden kanssa. Minulla oli naapuruston ainoa Ken ja voin sanoa että sillä ei ollut naisseurasta pulaa :D Ne leikit olivat kaukana viattomasta, Ken oli todellinen sex machine. Ja minulla oli vielä se kaikkein vanhin (?) versio Kenistä eli tämä hirveä:

https://vignette3.wikia.nocookie.net/pixar/images/3/39/Ken_Logo.jpg/rev…

Barbie-parat, miettikää nyt tuollainen tuolla ilmeellä köyrimässä päällänne...

Minunkin Ken näytti tuolta! Hänellä oli vaaleanpunainen prinssinpuku joka repesi, kun se tuli riisuttua rajuin ottein liian usein. Mun Barbit oli aika kiimaisia ja Kenillä riitti naisia. Lopulta en edes jaksanut pukea Kenille vaatteita, kun sen ainoa tehtävä oli Barbien paneminen. 

Vierailija
25/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että on vaihtoehtoja ja eri näköisiä nukkeja, mutta onko Kenit kovin suosittuja? Haluavatko pikkutytöt ostaa Kenin Barbien sijaan? Vai leikkiikö pojat Ken-nukeilla?

Me ainakin leikittiin kavereiden kanssa. Minulla oli naapuruston ainoa Ken ja voin sanoa että sillä ei ollut naisseurasta pulaa :D Ne leikit olivat kaukana viattomasta, Ken oli todellinen sex machine. Ja minulla oli vielä se kaikkein vanhin (?) versio Kenistä eli tämä hirveä:

https://vignette3.wikia.nocookie.net/pixar/images/3/39/Ken_Logo.jpg/rev…

Barbie-parat, miettikää nyt tuollainen tuolla ilmeellä köyrimässä päällänne...

Minunkin Ken näytti tuolta! Hänellä oli vaaleanpunainen prinssinpuku joka repesi, kun se tuli riisuttua rajuin ottein liian usein. Mun Barbit oli aika kiimaisia ja Kenillä riitti naisia. Lopulta en edes jaksanut pukea Kenille vaatteita, kun sen ainoa tehtävä oli Barbien paneminen. 

Uskaltaisin veikata, että suhteellisen onnellinen elämä sinun Kenilläsi, vaikka joutuikin ilman vaatteita olemaan, ja vielä tuollainen pervoilme naamalla... :D

Vierailija
26/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkulla oli vanha-Ken, se oli pitkään ainoa mies Barbien joukossa :D Jonain jouluna veljeni sai Action Manin, tuo sai liittyä Kenin seuraan tyydyttämään naisia.

Meni pitkään kun sain oman mies-figuurin, se oli dj ja oikealla tukalla :D Oli aika namu, onko kellään kuvaa, en muista sen nimeä? :(

Vierailija
27/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että pitäisi saada myös realistisempia miesnukkeja.

Tytöt leikkii noilla ja kuvittelee, että saavat Kenin miehekseen isoina.

Tarvitaan keskivartalolihava ja lyhytraajainen Ken.

Niin kuin naisistakin on tehty realismi-Barbie.

Vierailija
28/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä itsellä valittamista! Aikansa elänyt jo tuo kiltti poika -look

Vierailija
29/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattelin mukaan Kenejä myydään melkein yhtä paljon kuin Barbieta, mikä on ymmärrettävää, koska suurin osa niistä jotka omistaa barbin, haluaa hänelle varmaan myös kenin.

Vierailija
30/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuota tummaihoista uutta Keniä vaivaa, onko sille tursotettu ylähuuleen jotain botoxia? :D

Vierailija
31/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuota tummaihoista uutta Keniä vaivaa, onko sille tursotettu ylähuuleen jotain botoxia? :D

Mä katoin, että onpahan pusuhuulisia nuoria miehiä...💋

Vierailija
32/35 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/35 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huulipunaakin on Kenille laitettu....siis tälle afro-Kenille.

Vierailija
34/35 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se DJ Ken oli muistaakseni Blake, mulla oli semmonen

Vierailija
35/35 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... ei se ysäri-Ken ollut sekään oikein mun makuun.