Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen raskaustesti 6 päivää ennen kuukautisia?! Silti raskausoireita

Vierailija
23.06.2017 |

Ovulaatio ja yhdynnät alle 2 vkoa sitten välillä 12-14.6 sekä sen jälkeen joka toinen päivä. Oviksen jälkeen nyt tämän 2 vkon ajan alavatsassa menkkamaisia kipuja ja oireita raskaudesta. Tänään RFSU testillä negatiivinen tulos, selvä yksi punainen viiva, kuukautiset pitäisi alkaa noin viikon päästä, mutta voinko olla silti raskaana? Teinkö testin liian aikaisin, tämä testi lupaa tuloksen 6 päivää ennen kuukautisia. Voinko olla kuitenkin raskaana? Mitä tämä menkkamainen alavatsakipu on? :( Harmitus, mieli maassa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaisin testaat, malta nyt vielä muutama päivä.

Vierailija
2/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina ennen menkkoja ns raskausoireita. Alkaa n viikko ennen kuin menkat alkaa. Alavatsaa ja rintoja särkee sekä huonovointisuutta. Että voi olla ihan siitäkin,tosin ei se raskauskaan vielä poissuljettu ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ihminen! Nuo "menkkamaiset" alavatsakivut voivat johtua mistä tahansa. Odota nyt rauhassa ja lopeta hysterointi, jos olet raskaana niin lupaan että 4vk:n sisään sieltä tulee ihan todellisia oireita, ei mitään menkkamaisia alavatsa kipuja ( jotka eivät oikeastaan edes ole mikään raskaus oire).

Tuolla hösäämisellä et tule ikinä raskaaksi.

Terv. Asiasta jotain tietävä

Vierailija
4/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi testaat edes tässä vaiheessa? Odota nyt herranenaika rauhassa.

Vierailija
5/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaista. Mullakin oli alavatsan nipistely ja menkkakivut eka raskausoire, ja oli jo pitkään ennen testiäkin.

Vierailija
6/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu ihminen! Nuo "menkkamaiset" alavatsakivut voivat johtua mistä tahansa. Odota nyt rauhassa ja lopeta hysterointi, jos olet raskaana niin lupaan että 4vk:n sisään sieltä tulee ihan todellisia oireita, ei mitään menkkamaisia alavatsa kipuja ( jotka eivät oikeastaan edes ole mikään raskaus oire).

12 alkanutta raskautta takana, ja juurikin on ollut menkkamaisia oireita, mahaa juilinut että kuukautiset voivat alkaa hetkenä millä hyvänsä, ei sitten kuitenkaan alkaneet. Toki ei siinä mielessä oire, että voihan ne olla ne menkatkin, jotka tulossa.

Vierailija
7/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille paljon!

RFSU testi lupasi tulokset 6 vrk ennen kuukautisia ja nyt olisi se noin 6 vrk niihin. Halusin kokeilla sitä ja testata ennen juhannusta jo, ihan mielenkiinnosta.

Ymmärrän että monilla on näitä ns kuviteltuja oireita.

Minulla ei ole ollut pahoinvointia tai rintakipuja, mutta nämä alle 2 viikkoa ovulaatioyhdyntöjen jälkeen ensin alavatsa kova ja sitten viikon jälkeen menkkamaista särkyä/ juilimista/ tunnetta, jota en takuulla kuvittele. Tämä tunne/ kipu on ollut joka päivä ja nyt edelleen. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä. Normaalisti menkkakivut tulevat minulla vasta vuodon alkamisen kanssa samana päivänä, ei yhtään ennemmin. 

Kiitos tosi paljon kokemuksistanne. Pitäkää peukkuja, esikoista tässä, joten sen takia vähän jännittää. AP

Vierailija
8/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 alkanutta raskautta takana, ja juurikin on ollut menkkamaisia oireita, mahaa juilinut että kuukautiset voivat alkaa hetkenä millä hyvänsä, ei sitten kuitenkaan alkaneet. Toki ei siinä mielessä oire, että voihan ne olla ne menkatkin, jotka tulossa.

Jep, se luotettava raskausoire, menkkakivut ennen oletettuja menkkoja. Vau, mikä Einstein.

Vierailija
9/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, minulla ei ole normaalisti menkkakipuja viikkoa ennen menkkoja. Vasta ihan samana päivänä kuin ne alkaa. AP

Vierailija
10/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastaajille paljon!

RFSU testi lupasi tulokset 6 vrk ennen kuukautisia ja nyt olisi se noin 6 vrk niihin. Halusin kokeilla sitä ja testata ennen juhannusta jo, ihan mielenkiinnosta.

Ymmärrän että monilla on näitä ns kuviteltuja oireita.

Minulla ei ole ollut pahoinvointia tai rintakipuja, mutta nämä alle 2 viikkoa ovulaatioyhdyntöjen jälkeen ensin alavatsa kova ja sitten viikon jälkeen menkkamaista särkyä/ juilimista/ tunnetta, jota en takuulla kuvittele. Tämä tunne/ kipu on ollut joka päivä ja nyt edelleen. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä. Normaalisti menkkakivut tulevat minulla vasta vuodon alkamisen kanssa samana päivänä, ei yhtään ennemmin. 

Kiitos tosi paljon kokemuksistanne. Pitäkää peukkuja, esikoista tässä, joten sen takia vähän jännittää. AP

Pahoinvointia ei yleensä heti tule, vaan alkaa ehkä noin 6.-7. raskausviikolla. Mutta noi alavatsakivut on tyypillisiä monella alkuraskaudessa. Onnea yritykseen!

Vierailija
11/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti plussaa vasta pari päivää sen jälkeen, kun kuukautisten piti alkaa. Olin testannut jo neljä päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää, mutta silloin testi oli negatiivinen.

Vierailija
12/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt testin kolmesta lapsestani siinä vaiheessa, kun kuukautiset ovat olleet viikon myöhässä. Ihan siitä syystä, että olen halunnut säästää itseäni aivan alkuvaiheen keskenmenojen suremiselta.

Olen kyllä aina tiennyt/aavistanut olevani raskaana. Mahakipuja tulee ja menee, mutta varma merkki mulla on ollut sellainen vähän flunssamainen palelu.

Vierailija
13/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Eikai tässä auta kuin jatkaa odottelua ja ottaa juhannuksena vähän punaviintä ;) 

AP

Vierailija
14/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Eikai tässä auta kuin jatkaa odottelua ja ottaa juhannuksena vähän punaviintä ;) 

AP

No älä nyt alkoholia ala juomaan, jos saatat olla raskaana.

Vierailija
15/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän raskaus edes näy testeissä ennen kuukautisten alkamisaikaa.

Vierailija
16/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jatkui nämä oireet. Alavatsa kovana/ kipua, kova väsymys. Toivon niin, että raskaana.

Miksi aloitus saanut alapeukkuja? Vauvapalstan mammat ei tue vauvojen saamista?

Testi tehty 6 päivää ennen koska paketti lupaa tuloksen 6 päivää ennen.

AP

Vierailija
17/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tulee hailuja ns varjoja, jotka kuitenkin ihan selvästi nähtävissä, toisen merkkiseen tullut nyt kahtena aamuna selvä viiva, mutta se on ollut jotenkin liian lähellä kontrolliviivaa ja hävinnyt vartin jälkeen, tullutkin vasta 5min jälkeen siihen.

Mulla 11 päivää ovulaatiosta, menkkojen pitäisi alkaa 3-5 päivän päästä

Vierailija
18/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jatkui nämä oireet. Alavatsa kovana/ kipua, kova väsymys. Toivon niin, että raskaana.

Miksi aloitus saanut alapeukkuja? Vauvapalstan mammat ei tue vauvojen saamista?

Testi tehty 6 päivää ennen koska paketti lupaa tuloksen 6 päivää ennen.

AP

Odota muutama päivä ja tee sitten uudestaan, joskus ovulaatio on myöhemmin ja silloin ei tulos näy 6 päivää aikaisemmin. Harvemmin nuo testit niin aikaisin antaa edes, tuo on herkkyydeltään 25, kun on 10 herkkyyden testejäkin, ne saattaakin antaa tuloksen jo tuolloin.

"tuo hailu testejä tehnyt"

Vierailija
19/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8, minulla ei ole normaalisti menkkakipuja viikkoa ennen menkkoja. Vasta ihan samana päivänä kuin ne alkaa. AP

Minulla täsmälleen sama. Ja nyt 6 kk ikäinen vauva tässä vieressä. :)

Oireet tulivat viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa. Normaalisti menkkakivut ja muut oireet alkavat päivää ennen menkkoja. Tein testejä pitkin viikkoa, ja negaa näytti, vaikka tein niitä testejä joiden piti toimia 6 päivää ennen menkkojen alkua. Plussa ilmestyi vasta sinä päivänä kuin menkkojen piti alkaa. Raskaana oltiin, mutta hcg niin alhainen vielä ettei raskaustesti sitä havainnut aiemmin.

Vierailija
20/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo RFSU:n liuskatestit ovat ihan turhia. Minulla näyttivät negaa vielä viikolla 7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän