Poika jolla on ostamis rajat
Eli siis oon 15v poika ja sain rippirahaa aika paljon päälle tonnin ja olen vielä menossa kesätöihin eli kyllä rahaa riittää mutta meillä syntyy perheessä hirveät riidat sun muuta kun kysyn äidiltä että, saanko ostaa pöytäkoneen mitä olen nyt haaveillut 4 vuotta mikä siinä on että en saa ostaa samaistuuko muita lapsia tai aikusia kertomaan syitä miksi saan osaa melkeit mitä vaan muuta mutta en pöytäkonetta miksi läppärin saan ostaa ja se on max mutta kun läppärit ei kestä kauaa ja ne eivät ole tehokkaita. kone olisi siis tarkoitettu pelaamiseen
Kommentit (6)
Läppäriä tulet tarvitsemaan jatko-opinnoissa.Lukiossa se on pakko omistaa.
Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi ja vasta sitten ostella niitä koneita...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi ja vasta sitten ostella niitä koneita...
Älä viitsi, ihan hyvin tuosta otti selkoa.
Varmasti pelkää että keskityt vähemmän kouluun jos uppoat kokonaan pelaamisen maailmaan. Ainakin näköjään kirjoitustaito on jäänyt oppimatta.
Ei taida äitisi ymmärtää tietokoneista mitään. Ei näe järkeä käyttää +1000eur pöytäkoneeseen, kun sen pienen ja sievän läppärin saa jo neljällä sadalla. Hän kun pärjää sillä, niin kukaan ei tarvitse parempaa ja kaikki käyttävät tietokonetta kuten hän. Tai sitten hänellä on vanhanaikainen käsitys että pelit ovat lapsellisia (monet on k18, eli kielletty lapsilta)..
Tuskin onnistut kääntämään hänen päänsä. Säästä rahat ja osta kun muutat pois kotoa.
Äitisi pelkää, että uppoat pelaamisen maailmaan niin paljon ja pahasti, ettei muuta elämää enää ole.