Kysy naiselta joka ei aio koskaan seurustella tai harrastaa seksiä
Kommentit (19)
2. Enpä usko
3. Ei mitenkään. Suvussani on itse asiassa hälyttävän paljon erakkonaisia - tai siis naimattomia isäni puolelta. Tiedä sitten onko tämä sitoutumiskammo, introverttiys erittäin geneettistä. :D Ap
Kaipaatko kuitenkin halailuja ja hellyyttä?
Voisitko ajatella tai jopa haluta seksitöntä suhdetta, jossa asutaan yhdessä ja muutenkin jaetaan elämä, ollaan läheisiä ei-seksuaalisilla tavoilla?
4. En tiedä. En halua seksiä muiden kanssa mutta harrrastan itsetyydytystä. Joidekin mukaan tämä on aseksuaalisuutta, toisten mukaan ei voi olla aseksuaali jos kokee kiihottumista. Ap
6. Ennen kaipasin sekä seksiä että hellyyttä kunnes tajusin että ne ovat vain ajatuksia joita en halua toteuttaa. Ajatus yhteiselosta ilman fyysistä kontaktia tuntuu realistisemmalta, mutta toisaalta onko suhteessa järkeä ilman läheisyyttä? Miten se silloin eroaa ystävyydestä?
Vierailija kirjoitti:
onko suhteessa järkeä ilman läheisyyttä? Miten se silloin eroaa ystävyydestä?
On siinä ainakin taloudellisesti järkeä. Kahdestaan asuminen tulee halvemmaksi kuin yksin asuminen, nimim. "kokemusta on".
Vierailija kirjoitti:
4. En tiedä. En halua seksiä muiden kanssa mutta harrrastan itsetyydytystä. Joidekin mukaan tämä on aseksuaalisuutta, toisten mukaan ei voi olla aseksuaali jos kokee kiihottumista. Ap
Se on autoseksuaalisuutta, että haluaa tyydyttää seksuaalisesti itse itsensä.
9. Ei riitä itselleni motivaattoriksi moinen.
10. Mielestäni jokaisella yksilöllä on oma tarkoitus, en usko että elämällä yleisesti on suurempaa merkitystä. Ihminen muokkaa itse merkitystään ja olemustaan.
11. Näin olen kuullut, ihmettelen miksi se luokitellaan parafiliaksi. Ap
Onko paprikajauhe ja rouhittu mustapippuri +ketsuppi hyviä mausteita jauhelihaan ?
Et varmaan odottanut tämän kaltaista kysymystä, mutta vastaa kuitenkin please.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi elämän tarkoitus?
Syödä perunamuusia ja tölkkilihapullia,niin jaksetaan jauhaa kakkaa av palstalla :D
Oletko koskaan ollut rakastunut? Koetko, että voisit joskus tuntea kuitenkin rakkautta jotain muuta kuin sukulaista tai läheistä ystävää kohtaan eli ns. romanttista rakkautta?
Sitähän voi kyllä olla ilman parisuhdettatai seksiäkin :)
13. En oikeastaan koe olevani hetero. Enemmän pidän naisista noin arjen tasolla.
14. Molemmat toimivat!
15. Haluan olla vapaa. Olen feministi. Määrittele radikaali.
17. En ole ollut rakastunut, en tunne helposti mitään muita kohtaan. Koen olevani pidättyväinen ja hitaasti lämpenevä. Ap
Miksi kirjoitit otsikkoon "ei koskaan" ja ensimmäiseen kommentiin "ei todennäköisesti"?
Kyllä se ihana mies vielä vastaan tulee,joka vie sinulta jalat alta ;)