Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys musertaa

Töölön Vesa
22.06.2017 |

Olen keski-ikäinen mies. Koko ikäni olen ollut ujo ja etenkin vastakkaiseen sukupuoleen läheisempi tutustuminen on ollut ylivoisen vaikeata vaikka seksuaalinen suuntautuneisuuteni on nimenomaan naisiin. Olin vanhempieni ainoa lapsi. Opiskelut sujuivat aikoinaan kohtuullisen hyvin ja olin onnekas työmarkkinoillakin sillä pääsin unelmatyöhöni jo varsin nuorena. Sittemmin olen edennyt työurallani ja pidän työstäni paljon. On hyväsijaintinen yksinäiselle mukavan väljä asunto, mieluisia harrastuksiakin. Vain se yksi puuttuu. Kaikki kaverini ovat työympyröistä ja harrastuksista ja 90 % miehiä. Suurin osa perheellisiä. Olen varsin sosiaalinen ja nykyään myös Naisten seurassa pystyn olemaan ulkoisesti oma itseni niin ettei jännittäminen näy päällepäin. En ole koskaan välittänyt alkoholista joten siitäkään ei ole apua. Olen 45 vuotias ja yhä koskematon. Suutelua pidemmälle en ole uskaltautunut. Aiemmin en murehtinut asiaa kun käytin kaiken energiani työhön ja harrastuksiin mutta viimeiset viisi vuotta olen ollut todella yksinäinen. Illat ovat pahimpia. Tavallaan tämä on ollut tietoinen valinta mutta nyt kärsin. Alkaa tuntumaan että elämä lipuu ohitseni. Siis sellainen elämä mihin kuuluu toisen ihmisen läheisyys, kosketus ja hellyys. Koska asun kaupungissa ihmisten keskellä uudehkossa kerrostalossa missä naapurin hädin tuskin tuntevat ulkonäöltä toisensa ei yksinäisyyteni näy päällepäin. Joskus työkaverit vitsailevat että miksi en tuo naisystäviäni näytille mutta eivät osaa kuvitellakaan ettei niitä ole ikinä edes ollut. Kynnys iho vasten ihoa olemiseen on niin suuri että en sitä kykene ylittämään. Ammatti-apua en ole kysynyt ja kynnys siihenkin on korkea. Olen hyvä auttamaan muita ja ratkomaan ongelmatilanteita paitsi tältäosin omiani. Hetken mielijohteesta tämän tänne raapustin kun tämä lienee vapaalle keskustelulle oleva foorumi ilman vaadittavaa kirjautumista. Oikein hyvää juhannusta kaikille meille yksinäisille ja ei niin yksinäisille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuranhakuprofiili eliittikumppaneihin, happypancakeen ja match.comiin. Siellä sitten viestittelet naisille ja pyydät treffeille.

Tinderistäkin voisit jotain löytää.

Vierailija
2/6 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettava kirjoitus. Minäkin olen yksinäinen nelikymppinen. Yksinäisyyden kokemus liittyy nimenomaan parisuhteen puuttumiseen, tosin olen suurimman osan wlämästäni ollut parisuhteessa. Nyt yksin neljä vuotta.

Minullakin on ouitteet kunnossa, olen sosiaalinen ja minulla on ystäviä. Vain oma rakas puuttuu ja ihon kaipuu on kova.

Toivottavasti meillä yksinäisillä on onnea elämässä ja vierelle löytyy vielä se tärkein ihminen. Kaunista juhannusta si ulle ja kaikkea hyvää elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin halaus sinulle. Toivon sydämestäni, että lähellesi löytyy joku, jonka ihon lämpö saa ujoutesi kaikkoamaan. ♡

Vierailija
4/6 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee seuranhakuprofiili eliittikumppaneihin, happypancakeen ja match.comiin. Siellä sitten viestittelet naisille ja pyydät treffeille.

Tinderistäkin voisit jotain löytää.

Epäilen, että tuosta tulee vaan yksi huono kokemus lisää.

Vierailija
5/6 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja oikein kaunista Juhannusta myös Sinulle.

Vierailija kirjoitti:

Koskettava kirjoitus. Minäkin olen yksinäinen nelikymppinen. Yksinäisyyden kokemus liittyy nimenomaan parisuhteen puuttumiseen, tosin olen suurimman osan wlämästäni ollut parisuhteessa. Nyt yksin neljä vuotta.

Minullakin on ouitteet kunnossa, olen sosiaalinen ja minulla on ystäviä. Vain oma rakas puuttuu ja ihon kaipuu on kova.

Toivottavasti meillä yksinäisillä on onnea elämässä ja vierelle löytyy vielä se tärkein ihminen. Kaunista juhannusta si ulle ja kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
6/6 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista sanoistasi.

Vierailija kirjoitti:

Lämmin halaus sinulle. Toivon sydämestäni, että lähellesi löytyy joku, jonka ihon lämpö saa ujoutesi kaikkoamaan. ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme