Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostava tämä vanha uskomus, että hankalat lapset ovat peikkoja, "vaihdokkaita"

Vierailija
22.06.2017 |

Eli uhmaiät ja adhd:t on pistetty sen piikkiin, että muksu on peikko tai keiju :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sedistäni on varmaan vaihdokas. Isäni + kolme muuta veljestä ovat noin 170 vm pitkiä, vaaleahiuksisia ja kalpeita, Kuten mummi, pappakin oli perus maantie väritykseltään . Mutta sitten on tämä yksi veljes, jotain 196 cm kaappi ja piirteitään tummahko sekä karvoitukseltaan hyvin voimakas, kulmakarvatkin kasvaa yhteen , luonne ollut lapsesta asti kiivas. Joku nyt miettii varmaan että mummi petti pappaa, mutta missä välissä olisi tehnyt niin kun papan työmaa oli oma tontti ja mummikin vain kotona hoiti taloa ja lapsiaan?

Vierailija
22/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntyneitähän piti vahtia juurikin siksi että kastamattoman lapsen voi maahinen taikka vastaava kaapata ja jättää tilalle omansa. Veiväthän nämä örriäiset nuoria ihmisnaisiakin, muka :D 

Me  sähkövalojen keskellä kasvaneet, järkevät nykyaikaiset ihmiset emme tajua miten ennenvanhaan oltiin outojen uskomusten varassa ja pelättiin pimeää. 

Jep, nykyään lastenhuoneen ikkuna suljetaan yöksi hullujen ihmiskaappareiden takia eikä siksi että sieltä voisi joku tonttu tulla  nappaamaan vauvan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini asuu Lontoossa ja hänen lapsensa eivät pääse hienoon yksityiseen kouluun jos heitä ei kasteta kristinuskoon , ovatko muuten sitten peikkoja.No pakko oli heidät sitten kastaa kristillisesti. Äitinsä ei kuulunut aikaisemmin kirkkoon, isä kuului kyllä. Tutut suomessa ei millään voineet uskoa. Nyt siis ovat jo alaluokilla siellä kallissa koulussa. Siis molemmat tavis-suomalaisia.

6

Englannissa juuri katoliset koulut on laadukkaita.

Vierailija
24/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sedistäni on varmaan vaihdokas. Isäni + kolme muuta veljestä ovat noin 170 vm pitkiä, vaaleahiuksisia ja kalpeita, Kuten mummi, pappakin oli perus maantie väritykseltään . Mutta sitten on tämä yksi veljes, jotain 196 cm kaappi ja piirteitään tummahko sekä karvoitukseltaan hyvin voimakas, kulmakarvatkin kasvaa yhteen , luonne ollut lapsesta asti kiivas. Joku nyt miettii varmaan että mummi petti pappaa, mutta missä välissä olisi tehnyt niin kun papan työmaa oli oma tontti ja mummikin vain kotona hoiti taloa ja lapsiaan?

Asteikolla yhdestä viiteen, kuinka tosissasi uskot näin?

Vierailija
25/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni hyväksikäytti minua.

Hän toistuvasti jutteli minulle, että minä olen luonnonoikku.

Yritin aina olla mahdollisimman näkymätön ja normaali.

Aika helposti aikuiset ulkoistaa oman ymmärtämättömyytensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme