Lue keskustelun säännöt.
Mistä netin kautta voi helpoiten löytää salasuhteen vapaaseen mieheen?
22.06.2017 |
En ole missään sosiaalisessa mediassa, ja miehellä on "salasuhde" ja aion nyt hankkia itsekin sellaisen.
Kommentit (2)
Tottakai onnistuu. Pistät ensin välit poikki entiseen niin katsotaaan siitä sitten asiaa eteenpäin.
Ok?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa että etsit vapaita miehiä. Inhoan pettämistä, se rikkoo toisessa aina jotakin. Mieheni teki mulle niin. Ihan vaan itsekkäistä syistä. Halus egoboostia ja ihailua. Itse en ollut missään somessa. Elämäni oli just sopivaa mutta sosiaaliset paineet pakotti facebookiin. Sehän oli karkkikauppa mulle. Oon ihan viehko naisihminen ja miehiä on jonossa. Sinkkumiehet on yllättävän korkeamoraalisia, eivät halua lähteä pelehtimään naimisissa olevan kanssa. Tietää sydän suruja. Mulla on ainoastaan positiivisia kokemuksia somesta. Toisaalta...:D psykologiaa hurjasti sivuaineena. Yhtenä kauniina päiväna mun unelmieni mies soitti ovikelloa. Facebook toi meidät yhteen työasioissa. Jumaleisson, se oli menoa. Joka päivä saan näitä flashbackejä kuinka ihanalta hän näytti siellä. Ei tämä ehkä auta. Kiitos ap että sain avautua:) Kaikkea hyvää sun kesään!