Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannusmenu. Paljonko menee euroja?

Vierailija
22.06.2017 |

Paljonko ja mihin eniten?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa tavallisesta loppuviikosta kuin kuoharipullon ja mansikkaviinereiden verran.

Savusiika, omasta maasta uudet perunat, silli, salaatti. Iltapalaksi nuotionakit.

Täytetyt lätyt ja makeat lätyt.

Grillipihvi, maissi ja salaattia.

Maanantaiksi varmaan riittää vielä täytettyjä lättyjä ja 1 pihvi.

160 euroa meni kauppaan + rasia mansikoita, pari litraa herneitä ja litra kirsikoita. Litran Limpparipullo, puolikas salkku olutta on sellaisia joita ei joka viikko osteta, kun salkusta riittää pidemmäksi aikaa. Joku kalliimpi erikoisolut taas on saunajuomana viikoittain.Muuten ihan tavanomaiset 5 päivän ostokset. 2+1 syömässä.

Vierailija
2/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattavaa: possunkassleria, lampaanpotkaa ihraa. Juomaksi maitoa ja mustikkasoppaa. Jälkiruuaksi kotimaisia mansikoita ja kermavaahtoa.

Illalla grillataan kylmäsavustettuja possun kylkipaloja ja tehdään muurinpohjalettuja vadelmahillon ja kermavaahdon kera. Juomaksi maitoa.

Alkoholia ei meillä käytetä. Eletään terveellisesti.

Hinta noin 150 euroa koko setti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lähinnä kun ukko anto eilen 30e ruokaan. Ite saan tiistaina rahaa. 3 henkeä syömässä

Vierailija
4/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet perunat, sillit, makkarat, sipsit ja salaatit järjestyy kevyesti. Vielä jää rahaa juomiinkin.

Vierailija
5/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kymppi meni viinoihin, ruokaan ei kovin paljon, koska syön vaan makkaraa ja sipsiä.

Vierailija
6/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusmenu, hah hah!

Minulla jää pakollisten menojen jälkeen käteen alle 200€. Luuletko että tuolla rahalla ostetaan mitään normaalista poikkeavaa? Juhannusmenuni on siis kaurapuuro, makaroonia, jauhelihaa ja kasviksia. Keskikesän juhla-ateriani kruunaa ikiaikaisissa putkissa jalostettu, makuhermoja hivelevä suomalainen jääkylmä vesi.

Vierailija
7/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä meidän valikoimasta grilliin possunkassler ja ihra sekä jälkkäriksi muurinpohjaletut.

Miehesi saa syödä grillattua ihraa. Sinä ja poikaystäväsi syötte possunkassleria ja muurinpohjalettuja.

Juomaksi maitoa. Kolmekymppiä riittää hyvin.

8/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 54 euroa kauppaan, juhannusruoat neljälle. Oluensa saa mies ostaa itse.

Vierailija
9/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin jauheliha 1.70, pussi makaronia 0.20. Haen luonnosta salaattiainekset.

Vierailija
10/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin lähinnä kun ukko anto eilen 30e ruokaan. Ite saan tiistaina rahaa. 3 henkeä syömässä

No huh, melkoisen aarteen oot löytäny.

Mä kävin tiistaina kaupassa ja ostin loppuviikoksi ruokaa. Rahaa meni tuo 30e, asun yksin enkä aio juhlistaa juhannusta mitenkään erityisemmin. Ihan siis perusruokaa vaan ostin.

Vierailija
11/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni noin 200 euroa. Mutta luulen, että näillä ruoilla, mitä tänään ostettiin, mennäänkin ensi viikolle, ehkä tiistaihin saakka. Tuossa summassa on kyllä aika monta viinipulloakin. Syömässä meitä on kahdeksan henkilöä, ja laitan kaiken alusta loppuun valmiiksi itse, en osta mitään puolivalmista.

12/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusmenu, hah hah!

Minulla jää pakollisten menojen jälkeen käteen alle 200€. Luuletko että tuolla rahalla ostetaan mitään normaalista poikkeavaa? Juhannusmenuni on siis kaurapuuro, makaroonia, jauhelihaa ja kasviksia. Keskikesän juhla-ateriani kruunaa ikiaikaisissa putkissa jalostettu, makuhermoja hivelevä suomalainen jääkylmä vesi.

Mutta hei, sinun ei tarvitse kärsiä krapulaa, kohonnutta verenpainetta ja kolesterolia, eikä vatsaa turvota ja housut kiristä maanantaina. Saatat vetää sen pisimmän korren.

Vierailija
13/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 100€. Alkosta Stolichnoyaa 21,99 0,7 ja punkkua 9.89€ 2l tölkki, 2 limelonkkua 2,50€ Cittarista cocista 15-pack 6,95€ plussakortilla, 2, grillitassuja 2,67€, 2 kabanossipakettia 3€ plussakortilla, six pack karpalonkkua 8,95 samainen plussatarjous, 2 coronaa 2,19 kpl, 5 lapparia 1,11 kpl, 2 kpl, Kruzovitche 3€, jättiherkkusieniä0,93€, valjosipulicreambonjour n.1€, pekonia, 1,57€, S-marketista lisää kaljaa,: Koffia 6 kpl, 1,11€ kCpl, kaslerpihvejä pieni paketti 2,98€, 2 pakastepizzaa ristorante 2,99€ kpl, 2 mikropizzaa 1,19 kl 3 tuoremehua 0,93€ kpl, maitoa 4 kpl n 4€, röökiaski n. 7€ pack€ Caragea11,99 Tää menu on siis mulle ja miehelle:)

Vierailija
14/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 euroa. Grillattaviin kasviksiin ja juustoon. Kaikkia muita perustarpeita oli jo valmiiksi, samoin pakkasessa leivonnaisia. Ainakin omasta mielestäni tulossa yltäkylläinen juhannus.

Vierailija
15/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannusmenu, hah hah!

Mutta hei, sinun ei tarvitse kärsiä krapulaa, kohonnutta verenpainetta ja kolesterolia, eikä vatsaa turvota ja housut kiristä maanantaina. Saatat vetää sen pisimmän korren.

Kiitos, kun valaisit minua. Minähän olenkin siis oikeasti onnekas ja hyväosainen. Lähdenpäs siis tästä juoksemaan ympäri salkoa seppele päässä ja puurot rinnuksilla. On tämä juhannus kyllä hienoa aikaa!

Vierailija
16/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaalilaatikon, hyvää tuli! Nyt arvon lähtisinkö ostaa valkoviinipullon vai ostaisiko breezeriä, voisi olla kesäisempi, vai mitä arvelette?

Sinkku, kuusikymppinen lady olen, yksin asun, lapsia kaksi, joita tapasin viimeksi tänään. Hyvä ja rauhallinen olo. 😘

Vierailija
17/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokiin n. 45 €, neljä aikuista syömässä. Porsaan kaslerpihvit chilimaustevoilla, kana-halloumi-viinirypälevartaita, maissia, peruna-halloumivartaita, mozzarellalla ja basilikalla täytettyjä tomaatteja, vihersalaatti, tsatziki & leipätikkuja, jälkkäriksi tikkucroisantteja mustikka-vaahtokarkkikastikkeen kera. Valtaosa ostoksista Lidlistä, tosin mausteet, yrtit & perustarvikkeet (esim. leivontaan) omasta takaa. Teen marinadit ja maustevoin itse.

Vierailija
18/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kaalilaatikon, hyvää tuli! Nyt arvon lähtisinkö ostaa valkoviinipullon vai ostaisiko breezeriä, voisi olla kesäisempi, vai mitä arvelette?

Sinkku, kuusikymppinen lady olen, yksin asun, lapsia kaksi, joita tapasin viimeksi tänään. Hyvä ja rauhallinen olo. 😘

Osta molempia:) breezereitä on hauska naittia juhannussaunan jälkeen ja sen jälkeen siirtyä valkkariin:)

Vierailija
19/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan paljoa paskaakaan kun tuli paskatauti juhannukseksi. Vettä tulee kraanasta ja sitä täytyy koittaa juoda ettei ihan kuivu.

Vierailija
20/60 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000e perunamuusiin ja tölkkilihapulliin ja makkaraan, sinappiin ja olueen.