Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jätti. Sain paremman, paljon paremman.

Vierailija
22.06.2017 |

Lähinnä harmittaa että uhrasin lasten takia niin ison osan elämästäni. Haluaisinkin kannustaa miehiä luopumaan huonoista parisuhteistaan. Lapset kyllä sopeutuvat ja ovat itsekin onnellisempia kun voivat nähdä vanhempansa onnellisina.
M44

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan kävi hyvin. Olen samaa mieltä, huonoon suhteeseen ei kannata jäädä roikkumaan, jos toinen ei halua tehdä mitään suhteen parantamiseksi.

Vierailija
2/21 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan kannattaa kannustaa ihan kaikkia luopumaan huonosta parisuhteesta, ei vain miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo rakasti sinua niin paljon, että jätti kun tiesi sinun ansaitsevan paljon parempaa.

Vierailija
4/21 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kannattaa kannustaa ihan kaikkia luopumaan huonosta parisuhteesta, ei vain miehiä.

Naisethan luopuvat jo en masse, kyllä miehiä pitää rohkaista erikseen tässä asiassa mielestäni. Naisille homma käy luonnostaan.

Vierailija
5/21 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo rakasti sinua niin paljon, että jätti kun tiesi sinun ansaitsevan paljon parempaa.

Ei tainnut kuitenkaan koskaan rakastaa. Jotain häiriöitä tunne-elämän puolella ja mielialalääkitys.

ap

Vierailija
6/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ex-puolisoiden mielestä ex-puolisoilla on jotain häiriöitä, myös tulevilla ex-puolisoilla kun sen aika koittaa 😊

Vierailija
7/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina uuden suhteen halutessaan. Ei niitä tarvi edes kannustaa.

Vierailija
8/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut kuitenkaan koskaan rakastaa. Jotain häiriöitä tunne-elämän puolella ja mielialalääkitys.

ap

2/3 osaa naisista on jotenkin viallisia päästään. Toki koskee vain Suomea.

Vierailija
9/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että tämä oli sinulle uutinen, ap.

Vierailija
10/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suhde tuntuu ensin paremmalta mutta kunhan aikaa kuluu.. samaa tavaraa vaan erilaisessa paketissa.

Vierailija
11/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Sain ihan uskonattoman ihanan miehen ja muakin harmittaa ne siihen exääni tuhlatut vuodet vieläkin hieman. Mutta nyt kaikki on enemmän kuin hyvin.

Vierailija
12/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainakin jos uskomme sellaisten lääkkeiden kulutuksen korreloivan asian kanssa, ja miksi emme uskoisi.

Vierailija
13/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainakin jos uskomme sellaisten lääkkeiden kulutuksen korreloivan asian kanssa, ja miksi emme uskoisi.

Nimenomaan.

t:9

Vierailija
14/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miks miesten pitää olla niin raukkiksia että väen vängällä pitää jäädä huonoon suhteeseen oli lapsia tai ei.

Meillä ei ollut lapsia, mutta mies ei vaan suostunut eroon vaikka vuosia yritin erota. Seksiäkään ei ollut. Loppujen lopuksi minun piti muuttaa salaa ja laittaa osoite salaiseksi ettei mies pääse itkemään perään.

Mies löysi parin viikon päästä unelmiensa naisen joka sopiikin hänelle todella paremmin kuin minä. Hän myönsi myöhemmin minulle että hänessä ei ollut ollut miestä erota vaan hän oli jättänyt sen minun hoidettavakseni.

Erosta 10 vuotta, mies on vieläkin tuon naisen kanssa ja minä onnellisesti nautin yksinolosta ja ollaan kaikki hyvissä väleissä :)

Kyllä minuakin sieppaa että ei erottu miehen kanssa nuorempana. Ja olen kyllä tyytyväinen että löysi tuon naisen, ties kuinka pitkään olis muuten itkenyt perääni.

Vierailija
15/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on onnellinen, niin ei suunnittele kostoa.

Vierailija
16/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina uuden suhteen halutessaan. Ei niitä tarvi edes kannustaa.

Varmaan voi saada mutta kuka haluaa suhteen muuten vaan? Sitä oikeaa ei niin vaan löydä.

Vierailija
17/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kaikki eronneet löytävät uuden ja itselleen paremmin sopivan puolison. Tämä näyttää pätevän kaikkiin tuttuihin eronneisiin sekä miehiin että naisiin.

Kaikilla vanha suhde oli ollut niin syvältä, että kuka tahansa uusi onkin parempi. Ja vanhempana itsetunyemus ehkä lisääntyy ja jos elämä on kulkenut eri suuntiin, niin yhä isompi ero uudella ja vanhalla valinnalla. Jälkikäteen olen ihmetellyt, että miten osa niistä en ekalla kierroksella ikinä edes mennyt yhteen.

Vierailija
18/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva myöntää, että entinen oli kuitenkin parempi. Itse oli vaan niin kypsymätön.

Vierailija
19/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miks miesten pitää olla niin raukkiksia että väen vängällä pitää jäädä huonoon suhteeseen oli lapsia tai ei.

Meillä ei ollut lapsia, mutta mies ei vaan suostunut eroon vaikka vuosia yritin erota. Seksiäkään ei ollut. Loppujen lopuksi minun piti muuttaa salaa ja laittaa osoite salaiseksi ettei mies pääse itkemään perään.

Mies löysi parin viikon päästä unelmiensa naisen joka sopiikin hänelle todella paremmin kuin minä. Hän myönsi myöhemmin minulle että hänessä ei ollut ollut miestä erota vaan hän oli jättänyt sen minun hoidettavakseni.

Erosta 10 vuotta, mies on vieläkin tuon naisen kanssa ja minä onnellisesti nautin yksinolosta ja ollaan kaikki hyvissä väleissä :)

Kyllä minuakin sieppaa että ei erottu miehen kanssa nuorempana. Ja olen kyllä tyytyväinen että löysi tuon naisen, ties kuinka pitkään olis muuten itkenyt perääni.

Mä en tajua miksi  sä  edes kysyit mieheltä asiaa. Kyllä  suhteen lopettamiseeen riittää tasan se ettei  itse enää halua siinä olla, ei  mitään lupa tarvitse kysellä. Suhde loppuu kun jompikumpi ei halua enää jatkaa suhdetta, koska suhteeseen tarvitaan molempien halu olla yhdessä.

Kaikki "puoliso ei anna lupaa erota"-vinkujat voisivat jo  tajuta tämän asian. Ei siihen saakutan eroon tarvitse toisen suostumusta  pyytää, senkun järkkää uuden asunnon ja muuttaa veks. Toki voi  sen verran kommunikoida että kertoo eron syyt toiselle, mutta ei mitään toisen lupia eroon tartte, ei edes avioeroon kun senkin saa haettua ihan ilman suostumusta Suomessa. Oma tahdonilmaisu riittää.

Vierailija
20/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ex tehnyt sitten palveluksen molemmille? Voit syyttää vain itseäsi jos et lähtenyt ekana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä