Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että miehet lähes aina haikailee takaisin??

Vierailija
22.06.2017 |

Ensin jättävät ja sitten myöhemmin taas kiinnostaisi. Naiset särkee sydämensä ja surevat aikansa, kunnes menevät eteenpäin! Mulle on käynyt näin todella monta kertaa, ja ah mikä nautinto on sanoa näille takaisinpyrkijöille, että kuule juna meni jo.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uuden naisen saaminen on ihan järkyttävän kovan työn takana..

Vierailija
2/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin masentunut silloin ja halusin satuttaa itseäni ajamalla pois kaikki läheiset ihmiset. Oon saanut lisää voimia ja yritän korjata virheeni

Vierailija
4/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi  *askakin kodinhoitaja kuin itse siivoaminen?

Vierailija
5/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla niin että huomaa että ei se sinkkuilu olekaan niin mukavaa sen ekan kuukauden jälkeen ja tulee mammaa ikävä.

Vierailija
6/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa elää yksin, naisesta on ollut paljon hyötyä, jota ei tajua ennen kuin naisen menettää, seksin ja läheisyyden kaipuu vaivaa, se uusi nainen, joka oli erotessa kiikarissa, ei huolikaan tätä miestä jne. Onhan noita syitä.

Vierailija
7/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten eroseminaarin käyneenä totean että ryhmässämme oli vain yksi joka olisi halunnut exänsä takaisin. Ts. tuolla otannalla vain 12,5 % haluaisi exänsä takaisin.

M44

Vierailija
8/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaisin tota seksin tarvetta ja toisena sitten kaipuu niiden kaikkien palveluiden pariin, joita nainen tarjoaa. Yksin eläminen on monelle miehelle vaikeaa.

Äidin helmoista mennään sinne tyttöystävän helmoihin ja siitä sitten vaihdellaan niitä naisia liukuhihnalta. Kun uuden kanssa ei homma pelitäkään, niin haikaillaan vanhaa takaisin. Ellei sitten ole jo uusi taas kuvioissa.

Tämä ei tietenkään päde kaikkiin ja on kärjistetty esimerkki.

Vierailija
9/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että siinä on mitään tunneperäistä...olisiko syy p****:n puute?

Tuolla on tavaton määrä naisia jotka ottaa takaisin uskoessaan rakkaudentunnustuksia ja joutuvat taas pettymään kyseessä voi olla myös opittu tapa.

Vierailija
10/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riivinrautaa haikailevat? Enpä olis uskonut, mutta nyt uskon.

Vierailija
11/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi  *askakin kodinhoitaja kuin itse siivoaminen?

Kyllä minä olen tiskini tiskannut ennen liittoa ja sen aikana. Mihin se kyky, tai halu olisi kadonnut?

Vierailija
12/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompikin suhde vaikuttaa hyvältä kun sitä muistelee yksinänsä.

Vierailija
13/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan noita syitä jo tulikin. Seksi, lasten- ja kodinhoitopalvelut ja  taloudellisen tilanteen parantaminen lienevät tärkeimmät syyt haikailla entistä naista takaisin. Uusi nainen ei ehkä olekaan osoittautunut yhtä helposti hyödynnettäväksi kuin mies kuvitelmissaan luuli.

Vierailija
14/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonompikin suhde vaikuttaa hyvältä kun sitä muistelee yksinänsä.

Niin taitaa olla. Olen ikisinkku ja haaveillut suhteesta jo 10 v. En osaa...

Vierailija
15/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan noita syitä jo tulikin. Seksi, lasten- ja kodinhoitopalvelut ja  taloudellisen tilanteen parantaminen lienevät tärkeimmät syyt haikailla entistä naista takaisin. Uusi nainen ei ehkä olekaan osoittautunut yhtä helposti hyödynnettäväksi kuin mies kuvitelmissaan luuli.

Tuossa vaan oletetaan että nainen ei halua seksiä ja että miehen taloudellinen tilanne paranee kun hän on lapsiperheessä.

Vierailija
16/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan käynyt noin. N28

Vierailija
17/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on hemmetin yksinkertainen selitys, jota moni nainen ei suostu myöntämään: 

Nainen pääsee parisuhteeseen paljon, paljon helpommin kuin mies. Nainen on se pullonkaula parisuhteiden muodostumisessa. Ellei mies kuulu tavoitelluimpaan viidennekseen, niin kovan työn takana on parisuhde.

Vierailija
18/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tähän itsekkin sortunut jopa naisten kanssa joita en ole halunnut takaisin. Eri asia sitten jos oikeasti palaisi yhteen.

Tunteita voi olla monenlaisia myös miehellä ja matka kännisestä viestistä suhteeseen voi olla pitkä.

Vierailija
19/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin itseasiassa vähän kevyempiäkin suhteita en niinkään pitkiä parisuhteita. Tapailuja, jotka mies on lopettanut. Ap

Vierailija
20/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies yliarvioi markkina-arvonsa ja joutuu karvaasti toteamaan, ettei saa ketään halumaansa naista. Silloin exä alkaa yhtäkkiä vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta. Kyseessä on siis tyytyminen entiseen paremman puutteessa.