Työhaastattelun jälkeen ahdistaa :(
Hain yhtä tosi mielenkiintoista työpaikkaa ja sain kutsun haastatteluun. Olin ratketa onnesta, sillä en enää meinaa jaksaa tässä nykyisessä työssä ja haluan oikeesti jotain kokonaan uutta. Otin selvää firmasta ja kirjoitin paljon mahdollisia haastattelukysymyksiä paperille ja niihin hyviä vastauksia valmiiksi. Haastattelupäivänä laitoin kivat vaatteet ja meikkasin sopivasti, olin hyvissä ajoin paikalla ja meillä oli ihan kivaa haastattelussa, koin että vastatasin kysymyksiin hyvin ja olivat oikein vaikuttuneita kielitaidosta. Naurettiinkin siinä vähän ja mulla oli varattuna lapullinen kysymyksiä vielä loppua varten.
Vielä viikon päästä heillä on yksi haastateltava, joten tietoa pitää jaksaa odottaa vielä jonkin aikaa.. Ja mä olen ihan kuolla tähän ahdistukseen :(:(:( Olen ollut monissa hyvissä työpaikoissa haastattelussa asti, mutta tämä vie nyt kyllä ykköspallin kaikilta osilta. Tuntuu että tuon työn saaminen olisi täydellinen lottovoitto.. ja se tunne että jos en pääsekään jatkoon niin ... apua :'(
Ihan kauheeta, kun toiveajattelut tuosta työpaikasta vain pyörii mielessä kaiken aikaa, ja sitten jos sitä ei saa niin pitää palata takaisin maan pinnalle ja herätä siihen todellisuuteen missä mä nyt oon jo monta vuotta kuristunut. Aina ku ajatukset karkaa tuohon uuteen työhön niin aiva vattanpohja muljahtaa ahdistuksesta :(
Tää tulosten odottaminen on 1000 kertaa kamalampaa ku itse haastattelu tai siihen valmistautuminen :(