Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka juntti voi ihminen olla!? Anoppi ei tykännyt sushista lounasravintolassa ja alkoi mököttää.

Vierailija
22.06.2017 |

Vain kapeakatseinen suomijuntti ei tykkää sushista. Ei edes maistanut. Väitti vaan ettei tykkää, näkee jo päällepäin. Mitään uutta ei voi kokeilla, perunaa sen pitäs olla.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kohta kolme vuotta, kun maistoin sushia ja vieläkin tulee oksennusrefleksi jo pelkästä näkemisestä..

Vierailija
2/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini ei voinut syödä meillä ollenkaan, koska olen kasvissyöjä. Yökki siis jo ennen kuin tiesi mitä olisi tarjottu.

Sitten juostiin neljä tuntia etsimässä ravintolaa, joka kelpaisi hänelle. Ja lopulta suostui tulemaan yhteen sisään ja tilasi KASVISMUNAKKAAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on kohta kolme vuotta, kun maistoin sushia ja vieläkin tulee oksennusrefleksi jo pelkästä näkemisestä..

Inhoan kaltaisiasi juntteja. Mikset voi vaan mukisematta syödä? Peruskäytöstavat haloo...

Vierailija
4/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi minäkään. Makuasioista ei voi kiistellä. Pidätkö itseäsi parempana ??

Vierailija
5/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen maistanut. Ei enää koskaan.

Vierailija
6/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään tykkää Vaik tykkäänkin melkein kaikesta😬 Makuasia. Mököttämistä en ymmärrä. Kai sieltä nyt muutakin ruokaa sai...

Vierailija
7/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moisia ihmisiä on, muttei se tee kenestäkään junttia. Mun mielestä olisi kohteliasta kysyä ravintolaa valittaessa, että sopisko sellainen ja tämmöinen ruoka.

Juntimpaa on mennä paikkaan, josta kaikki ei saa ruokaa.

Vierailija
8/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mut sinä sentään maistoit ja totesit että et pidä mutta ap:n anoppi ei edes ennakkoluuloisuuttaan/kiukutteluaan maistanut.

Vierailija
9/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein junttimaisimpia ovat ne, jotka juoksevat aina uusimpien villitysten perässä ja ovat olevinaan kovinkin hienoja seuratessaan sokeasti trendejä. Istutaan jossain etanaravintolassa syömässä nilviäisiä ja juomassa viiniä ja kuvitellaan, että se tarkoittaa sivistystä.

Vierailija
10/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun anoppini ei voinut syödä meillä ollenkaan, koska olen kasvissyöjä. Yökki siis jo ennen kuin tiesi mitä olisi tarjottu.

Sitten juostiin neljä tuntia etsimässä ravintolaa, joka kelpaisi hänelle. Ja lopulta suostui tulemaan yhteen sisään ja tilasi KASVISMUNAKKAAN.

Eli sillä on sua kohtaan jotain hampaankolossa. Olet vienyt hänen ihanan poikansa. Voimia tulevaisuuteen! :)

Vierailija
11/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on herkullista. Se, ettei maista, on moukkamaista. Mutta eihän sitä pakottaakaan voi. Jos osoittaa mieltään, on todellakin juntti.

Vierailija
12/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ruoanvalinnan ironian, mutta tiedäthän että munat on eläinproteiinia? Jos teillä ollaan ovo-vegetaristeja niin kai kerroit anopillesi, että voit ensi kerralla tehdä tuon munakkaan?

Tosin en oikein ymmärrä, miksei kasvissyöjä voisi tehdä sitä anopille joka tapauksessa, tekeekään anoppikin kuitenkin jotain mitä kasvissyöjä voi syödä silloin kun menee anopin luokse?

Vierailija
13/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia on mököttää.

Vierailija
14/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussivistykseen kuuluu syödä sushia sillon kun mennään sushiravintolaan.

Vierailija
15/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meille sushia ja mummolle kappa puuroa."

Vierailija
16/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole mitään itsetunto-ongelmia, niin voin aivan hyvin olla pitämättä sekalaisista oudoista ruuista.

Vierailija
17/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi mennä sellaiseen ravintolaan, jossa kaikki voivat varmasti tilata mieleiseensä ruokaa?

Vierailija
18/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No on olemassa ruokia, joista en tykkää vieläkään, vaikka olen jo 39. Esim. silli ei uppoa, vaikka se kuulemma on maailman parasta ruokaa nyt juhannuksena uusien pottujen kanssa. Samoin mä en tykkää mansikoista. Niin että syökää te sillinne ja kermakakkunne, mä en siitä jaksa pahastua, eikä kenenkään tarvii pahastua siitä että minä en syö.

Vierailija
19/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun arvioni mukaan kukaan ei syö sushia kehien ulkopuolella. Vaan perunaa silliä ja halla-aho

Vierailija
20/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun arvioni mukaan kukaan ei syö sushia kehien ulkopuolella. Vaan perunaa silliä ja halla-aho

Aivan hyvin kannattaa yrittää luoda itsestään kuva muita parempana ihmisenä vaikkapa juuri tuon kaltaisten fantasioiden kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi