Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka juntti voi ihminen olla!? Anoppi ei tykännyt sushista lounasravintolassa ja alkoi mököttää.

Vierailija
22.06.2017 |

Vain kapeakatseinen suomijuntti ei tykkää sushista. Ei edes maistanut. Väitti vaan ettei tykkää, näkee jo päällepäin. Mitään uutta ei voi kokeilla, perunaa sen pitäs olla.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä riisi etoo, samoin kylmä kala. Haluan kalani kuumana tai lämminsavuna. Jos se minusta juntin tekee, niin sitten olen ylpeä juntti.

Kalaahan sushissa ei tarvitse olla lainkaan. Mutta jos kylmä riisi etoo niin sitten ymmärrän. Et varmaan tykkää riisitäytteisistä karjalanpiirakoistakaan?

Vierailija
42/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka juntti syö raakaa kalaa =sushi suomessa???

Graavattua kalaa on syöty aikojen alusta niin renkipoikien kuin kuninkaallistenkin piirissä. 

Kuka juntti voi kirjoittaa noin?

Graavattua kalaa=tönkkösuolattua josta kuvitellaan että se on kypsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kaikkiruokainen ,mutta raaka kala ei vaan ole minun juttuni.Sushissa raaka kala vielä menettelisi ,mutta en pidä levän mausta.Tunnustan siis olevani juntti =D

Eipä sushissa tarvitse olla raakaa kalaa eikä merilevää kumpaakaan.

Vierailija
44/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin varmasti sushista, mutta kun siinä on niin tolkuttomasti etikkaa. En voi sietää etikkaa kuin ihan pieninä määrinä, sushi maistuu lähes yksinomaan sille. Ökh :(

Vierailija
45/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein junttimaisimpia ovat ne, jotka juoksevat aina uusimpien villitysten perässä ja ovat olevinaan kovinkin hienoja seuratessaan sokeasti trendejä. Istutaan jossain etanaravintolassa syömässä nilviäisiä ja juomassa viiniä ja kuvitellaan, että se tarkoittaa sivistystä.

Etanat on hyvii. Ja viini. Ja molempia on nautittu tuhansia vuosia, ettei ihan uusimmasta villityksestä ole kuitenkaan kyse. Kuten ei sushinkaan kohdalla. Mut on trendipellet kyllä noloja. Ei oo keneltäkään pois jos Erkki vetää joka päivä maksalaatikkoo tai jos Ercca on ihastunu sappirakkospiruliinapirtelöihin, mutta syömisillään keuliminen vituttaa. Tottakai jos on jossain saanut hyvää safkaa niin tulee kavereille hehkutettua, mutta näitä ruoka-annoskuvien postailuja en ymmärrä.

Vierailija
46/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä juntti ap:sta nyt tuntuu?

Vierailija
47/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etikalla, suolalla ja sokerilla miedosti maustettua riisiä, eihän se ole paljon sen kummempaa kuin riisi muutenkaan?

Sinunko mielestä riisin maku ei muutu juuri lainkaan, jos siihen lisää etikkaa, suolaa ja sokeria? Miksi niitä sitten edes pitää lisätä?

Lisäätkö normaalisti myös puuroon etikkaa, tai vaikka kaakaoon? Kun eihän se maku siitä juuri muutu...

Vierailija
48/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on kohta kolme vuotta, kun maistoin sushia ja vieläkin tulee oksennusrefleksi jo pelkästä näkemisestä..

Inhoan kaltaisiasi juntteja. Mikset voi vaan mukisematta syödä? Peruskäytöstavat haloo...

Eikös niihin peruskäytöstapoihin ennemminkin kuulu että et tuputa omia ruokamieltymyksiäsi muille, olet avoin sille että ihmisillä on erilaisia makuja ja jokainen voi valita itse mistä pitää ja mistä ei. Todella junttia pakottaa kaikki samaan muottiin.

Vierailija
49/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä riisi etoo, samoin kylmä kala. Haluan kalani kuumana tai lämminsavuna. Jos se minusta juntin tekee, niin sitten olen ylpeä juntti.

Kalaahan sushissa ei tarvitse olla lainkaan. Mutta jos kylmä riisi etoo niin sitten ymmärrän. Et varmaan tykkää riisitäytteisistä karjalanpiirakoistakaan?

Tykkäänhän. Niitä voi syödä kuumennettunakin...

Vierailija
50/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät pitäneet sushista ekan maistamisen jälkeen: söittekö enempää kuin yhden rullan/nigirin? Sushia on miljoonaa erilaista laatua, kaikissa paloissa ei ole esim. merilevää, jonka maku oli itsellenikin kuvottava ekat kerrat. Mitä "kuvottavaa" on esim. lohinigirissä, eli sisältää keitettyä, etikalla maustettua riisiä ja palasen lohta?

No juurikin tuo, etikalla maustettu riisi.

Vierailija
51/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo jotain kinkkisushia? Minäkin mököttäisin siinä tapauksessa.

Vierailija
52/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo jotain kinkkisushia? Minäkin mököttäisin siinä tapauksessa.

Luin ensin, että kinkkusushia.

Vierailija
53/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tykkää sushista, pari kertaa olen snackeina maistanut. Olenko karmea juntti? Luultavasti itse et pidä laatuoluista, sen minä lasken junttiudeksi.

Vierailija
54/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushit ovat ihania mutta mä en voi syödä mereneläviä, levääkin vain hyvin pieninä määrinä. Mutta onneksi on keksitty vegesushit! <3

Vierailija
55/55 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistaa kerran, huomaa että maistuu paskalta, sanoo että ei ollut ihan minun juttu, voitaisiinko ensi kerralla kokeilla vaikka paikkaa X tai kieltäytyy kohteliaasti eikä tee itsestään numeroa -> normaali aikuinen ihminen.

Hyi, en syö enkä edes maista, näen jo heti etten voi tykätä, kiukuttelee kuin uhmaikäinen ja tekee hyvin selväksi että häntä on nyt verisesti loukattu ja tuhahtelee kuinka kukaan voi syödä mitään tuollaista -> juntti jolla ei ole käytöstapoja ja johon tulee suhtautua käytöksen takia kuin lapseen.

Tämä pätee kaikkeen, oli sitten kyse sushista, soijanugeteista, etanoista, perunavellistä tai HK:n sinisestä. Jos noudattaa vaikka vegaanista, gluteenitonta tai mitä vaan ruokavaliota voi vaan kohteliaasti kieltäytyä sopimattomasta ruoasta ja syödä jotain muuta. Noin muuten aikuinen voi kyllä kerran maistaa jotain kunhan sille ei ole allerginen tai ei sovi ruokavalioon. Jos tekee numeron pelkästä nirsoudestaan eikä suostu edes maistamaan ekaa kertaa, on juntti oli kyse sushista tai HK:n sinisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi