Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei halua seksiä

Vierailija
22.06.2017 |

Olen "tapaillut" erästä miestä n. 2kk. Mies ei ota viikolla minuun lainkaan yhteyttä, paria poikkeusta lukuunottamatta. Olemme nähneet kuitenkin joka viikonloppu tutustumisestamme lähtien, miehen aloitteesta, ja jokakerta mies on myös tullut luokseni yöksi. Nähdessämme mies osoittaa kiinnostuksensa, huomioi, koskettaa ja pussaa. Emme kuitenkaan ole harrastaneet seksiä, mikä hämmentää minua. Tunnelma on kuumentunut kyllä, mutta mies vetäytyy aina ennen kuin päästään itse asiaan. En siis tiedä, onko mies minusta kiinnostunut vai ei. En myöskään ole koskaan tavannut parikymppistä miestä, joka pihtaa :D onko täällä ketään, joka ymmärtää miesten sielunmaisemaa minua paremmin ja kertoisi, mitä tästä pitäisi ajatella.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin näin miehenä kertoa kaksi todennäköisintä syytä moiselle vetkuilulle:

1) poikuus tallella

2) pieni penis

Samaa mieltä. Kakkosesta johtuu ykkönen.

m40+

Näin meni omalta kohdalta neitsyenä 32v asti kun häpesin vehkeeni kokoa (12-13cm)ja kun ikää karttu enempi,nii myös paineet parisuhteista lisääntyi,sitä aina pelkäs ku housut tippuu nii ovi käy ja juorut lähtee leviään,pari potenttiaalista suhdetta meni nurin ku vastapuoli ei enään katsonu kun asiat ei johtanu sinne sänkyhommiin,ja masensihan se kyllä

Tuo on ikävää kun itsetunto on kovilla. Vaikka ei sinun kalu edes ole pienimmästä päästä pituuden suhteen. 

Miesten täytyisi mui

Itselläkin 13-senttinen ja hyvin se on riittänyt exälle ja nykyiselle. Exä ei koskaan lauennut yhdynnässä ja ihmetys oli suuri, kun uusi kumppani laukesi jo ekalla kerralla kahdesti.

Vierailija
62/63 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes vielä päällä

Luulin nuorena miehenä terskassa olleita helmiäisnystyjä kondyloomaksi, vaikka poikuus oli vielä tallella. Hain apteekista lääkettä, penslasin ja penslasin, mutta eivät ne mihinkään lähteneet. Jouduin siis antamaan pakit muutamalle tytölle. Onneksi kokenut spt-lääkäri sitten kertoim että eivät ne mitään kondyloomaa ole vaan pearly penile papules eli helmiäisnystyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on yksilö. :)

Itse laukean herkästi myös yhdynnässä ja itseasiassa jopa herkemmin pienemmän kalun kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän