Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei halua seksiä

Vierailija
22.06.2017 |

Olen "tapaillut" erästä miestä n. 2kk. Mies ei ota viikolla minuun lainkaan yhteyttä, paria poikkeusta lukuunottamatta. Olemme nähneet kuitenkin joka viikonloppu tutustumisestamme lähtien, miehen aloitteesta, ja jokakerta mies on myös tullut luokseni yöksi. Nähdessämme mies osoittaa kiinnostuksensa, huomioi, koskettaa ja pussaa. Emme kuitenkaan ole harrastaneet seksiä, mikä hämmentää minua. Tunnelma on kuumentunut kyllä, mutta mies vetäytyy aina ennen kuin päästään itse asiaan. En siis tiedä, onko mies minusta kiinnostunut vai ei. En myöskään ole koskaan tavannut parikymppistä miestä, joka pihtaa :D onko täällä ketään, joka ymmärtää miesten sielunmaisemaa minua paremmin ja kertoisi, mitä tästä pitäisi ajatella.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen. Suorituspaineita. Ei hänessä mitään vikaa ollut, kun vauhtiin pääsi.

Vierailija
42/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis jota häpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni penis jota häpeää.

Ei se välttämättä ole häpeää vaan ymmärrys siitä, että pienen peniksen paljastuminen lopettaa tapailun suurella todennäköisyydellä

Vierailija
44/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikkaa eli henkistä ja seksuaalisviritteistä yhdessäoloa ilman yhdyntää taitaa olla nykynuorilla aika vähän, vai olenko väärässä? Aika harva siitä enää puhuu.

Vierailija
45/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua mennä ihan kenen tahansa kanssa sänkyyn

Vierailija
46/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole uskovainen tai hänellä ei oöe joitain yleviä periaatteita, niin syynä on todennäköisesti kaappihomous tai pieni vehje. Exälläni oli nuo molemmat syyt: hän on todella sekaisin seksuaalisuutensa kanssa ja käytännössä naiset eivät kiinnosta häntä, miehet kylläkin. Lisäksi hänellä on pieni vehje ja hän on surkea seksissä. Näin siis kerron kokemuksen syvällä rintaäänellä.

T. Seitsemän vuotta naisia vihaavan kaappihomon kanssa, itsetunto murusina

Vierailija
47/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuiskaat sopivan hellällä hetkellä hänelle "haluisin mennä vähän pidemmälle", ja katsot miten käy. 

Vierailija
48/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni penis jota häpeää.

Ei se välttämättä ole häpeää vaan ymmärrys siitä, että pienen peniksen paljastuminen lopettaa tapailun suurella todennäköisyydellä

Miksi tällainen henkilö roikkuisi jossain naisessa monia viikkoja, jos hän muka itsekin tajuaa sladdinsa olevan riittämätön. Eiköhän tällaiset henkilöt keskity enemmän spämmimään Hommafoorumeille ja av-palstoille. 

Vierailija
49/63 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä mikropeniksestä, erektiohäiriöstä tai nopeasta siemenyöksystä on syynä n. 70 % todennäköisyydellä.

Vierailija
50/63 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä mikropeniksestä, erektiohäiriöstä tai nopeasta siemenyöksystä on syynä n. 70 % todennäköisyydellä.

Tämä. Kyllä normaali ihminen haluaisi seksiä nopeammin, vaikka kuinka toista arvostaisi. Hänellä on luultavasti joku asia, jota häpeää.

Vierailija
51/63 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni penis jota häpeää.

Tämä.

Kun muutaman kerran saat osaksesi naurua ja ivaa syntymäominaisuutesi takia, niin nopeasti karisee sinisilmäisyys maailman ja ihmisten hyvyydestä. Parempi vetäytyä syrjään kuin etsiä sitä yksisarvista, jolle pienuutesi ei ole ongelma.

Vierailija
52/63 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis aika varmasti syynä! Tapailin itse noin parisen kuukautta miestä, joka ei millään halunnut yhdyntää eikä halunnut, että olisin koskenut häntä sieltä. Kuitenkin saattoi herättää minut suuseksillä ja sormetti ja kosketteli ja viestitteli todella pervoja juttuja, kuinka haluaa tehdä kanssani vaikka mitä... Ihmettelin sitä, mutta kuitenkin taas jotenkin halusin odottaa, kun mies oli niin ihana. Sitten se mikropenis paljastui yhtenä kertana - siis oikeasti niin pieni, ettei yltänyt edes sisälle. Kyllähän sitä kauhistui ja lopetinkin tapailun (en tietenkään varsinaista syytä kertonut, mutta taisi arvata).

Vierailija
53/63 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/63 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä itseltään. Ehkä osaa vastata paremmin kuin me täällä sivustolla. Toivottavasti kyseessä mies, joka kunnioittaa sinua ja ei kiirehdi seksiin. Arvostaisin todella.

Mitäs ihmeen kunnioitusta se muka on, kun toinen ilmaisee kiinnostuksensa seksiin, niin mies toistuvasti perääntyy ilman selitystä? Mitä sinä tuossa tarkalleen arvostat?

Vierailija
55/63 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita kommentteja täällä! Minä seurustelin ja menin myöhemmin naimisiinkin miehen kanssa, joka odotti seksiin etenemistä 3 kk. Ja ihan täysin normaali oli varustukseltaan, kyvyiltään ja taidoiltaan. Oli vaan herrasmies eikä halunnut painostaa minua ja koki, että sanon varmasti sitten, kun olen valmis. Ap ota asia rohkeasti puheeksi miehen kanssa, voit yllättyä positiivisesti!

Makunsa kullakin. Itselleni tuollainen holhoava asenne olisi punainen vaate.

Vierailija
56/63 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kk on järkyttävän pitkä aika tapailla ilman seksiä.

Itse olen harrastanut yleensä 3. treffeillä :()

Ehkä on tosi ujo tapaus tai saanut aikaisemmin jonkinlaista huonoa palautetta seksistä ja sen takia jännittää sitä.

Onhan miehiä ja naisia olemassa mm. työkavereina, opiskelukavereina ja naapureina, eivätkä he silti olla suinpäin sextailemaan. Jospa hän kaipaa vain älykästä juttuseuraa.

Vierailija
57/63 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se elämä sitten on näiden explisiittisten suostumuslausekelakien ja mettoo-emakoitten despotismin aikana: tämä on niiden surkeaa aikaansaannosta.

Tämä on sekä miehille että naisille ikävää, ja sekä noilla seksialoitteiden kriminaisointilaeilla että ihmiskunnalla ei voi olla yhteistä tulevaisuutta: jomman kumman on väistyttävä, jotta toinen voi jäädä jäljelle.

Tässä tämän keskustelun tapauksessa tämä metoo on tällä kertaa osunut kipeästi naisen nilkkaan.

Niin että alkakaa nyt hyvät valkoihoiset heteronaisetkin jo vastustaa tätä pimeää postmodernia eminismihulluutta!

#MoreForMe

Vierailija
58/63 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin näin miehenä kertoa kaksi todennäköisintä syytä moiselle vetkuilulle:

1) poikuus tallella

2) pieni penis

Samaa mieltä. Kakkosesta johtuu ykkönen.

m40+

Näin meni omalta kohdalta neitsyenä 32v asti kun häpesin vehkeeni kokoa (12-13cm)ja kun ikää karttu enempi,nii myös paineet parisuhteista lisääntyi,sitä aina pelkäs ku housut tippuu nii ovi käy ja juorut lähtee leviään,pari potenttiaalista suhdetta meni nurin ku vastapuoli ei enään katsonu kun asiat ei johtanu sinne sänkyhommiin,ja masensihan se kyllä

Vierailija
59/63 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin näin miehenä kertoa kaksi todennäköisintä syytä moiselle vetkuilulle:

1) poikuus tallella

2) pieni penis

Samaa mieltä. Kakkosesta johtuu ykkönen.

m40+

Näin meni omalta kohdalta neitsyenä 32v asti kun häpesin vehkeeni kokoa (12-13cm)ja kun ikää karttu enempi,nii myös paineet parisuhteista lisääntyi,sitä aina pelkäs ku housut tippuu nii ovi käy ja juorut lähtee leviään,pari potenttiaalista suhdetta meni nurin ku vastapuoli ei enään katsonu kun asiat ei johtanu sinne sänkyhommiin,ja masensihan se kyllä

Tuo on ikävää kun itsetunto on kovilla. Vaikka ei sinun kalu edes ole pienimmästä päästä pituuden suhteen. 

Miesten täytyisi muistaa ettei kaikki naiset tykkää isosta peniksestä. :)

Itse nautin enemmän nykyisen kumppanin hiukan pienemmästä kalusta. On suunnilleen jonkun 12-14 cm. Suihinotossakin paljon miellyttävämpi. 

Vierailija
60/63 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes vielä päällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi