Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei halua seksiä

Vierailija
22.06.2017 |

Olen "tapaillut" erästä miestä n. 2kk. Mies ei ota viikolla minuun lainkaan yhteyttä, paria poikkeusta lukuunottamatta. Olemme nähneet kuitenkin joka viikonloppu tutustumisestamme lähtien, miehen aloitteesta, ja jokakerta mies on myös tullut luokseni yöksi. Nähdessämme mies osoittaa kiinnostuksensa, huomioi, koskettaa ja pussaa. Emme kuitenkaan ole harrastaneet seksiä, mikä hämmentää minua. Tunnelma on kuumentunut kyllä, mutta mies vetäytyy aina ennen kuin päästään itse asiaan. En siis tiedä, onko mies minusta kiinnostunut vai ei. En myöskään ole koskaan tavannut parikymppistä miestä, joka pihtaa :D onko täällä ketään, joka ymmärtää miesten sielunmaisemaa minua paremmin ja kertoisi, mitä tästä pitäisi ajatella.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä itseltään. Ehkä osaa vastata paremmin kuin me täällä sivustolla. Toivottavasti kyseessä mies, joka kunnioittaa sinua ja ei kiirehdi seksiin. Arvostaisin todella.

Vierailija
2/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä olen tässä pääni puhki miettinyt, kuinka ottaisin asian puheeksi. Jotenkin tulee vain itselle hirmu tyrkky olo, kun en tosiaan osaa häntä yhtään lukea enkä edes tiedä, onko hän oikeasti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin mieheltä itseltään. Mulla itselläni on eräs miespuolinen kaveri joka haluaa aina baari-illan päätteeksi luokseni yöksi. On ollut jo varmaan lähemmäs 10 kertaa mutta seksiä ei kanssani halua. Sormettaa kyllä mutta jos ehdotan seksiä, hän sanoo ettei halua enempää. Mies 25 v, minä 28.

Vierailija
4/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se poikanen vielä kasvamaan ja hommaa elämää kokenut jännämies.

Vierailija
5/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin palstailee joukko naisia, jotka tykkäisivät tuosta. Miten heidät saisi linkitettyä toisilleen?

Vierailija
6/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia seksi kiinnosta. Toisaalta demiseksuaalinen voi kiinnostua, jos oikea fiilis löytyy tietyn henkilön kanssa.

7/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ja ujostelee sanoa sitä?

Vierailija
8/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo. Vielä kaapissa.

Vierailija
9/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ei uskalla tehdä siirtoa silloin kun se olisi mahdollista. Jää lopulta uikuttamaan surullisena kun nainen päättää suhteen ja ottaa jänniksen.

Vierailija
10/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut huomaamattomasti saada kokeiltua pussaillessa miehen haaroja? Jos johtuisi erektio vaikeuksista.

Vierailija
11/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tuon miehen kanssa syystä?

Vierailija
12/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tekee alotteen niin kirjotellaan että hirvee sika kun halusi heti seksiä :D fuckin bitches

Vierailija
13/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin miehen  odottavan sinun aloitetta. Ei ole osannut tulkita oikein sinun lähettämiä viestejä eikä halua säikäyttää olemalla liian päällekäyvä. 

Ensikerralla on sinun vuorosi tehdä miehelle selväksi mitä haluat.  Nauti :)

Vierailija
14/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk on järkyttävän pitkä aika tapailla ilman seksiä.

Itse olen harrastanut yleensä 3. treffeillä :()

Ehkä on tosi ujo tapaus tai saanut aikaisemmin jonkinlaista huonoa palautetta seksistä ja sen takia jännittää sitä.

Vierailija
15/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla montakin syytä. Epävarmuus tai kokemattomuus on mun ensimmäinen veikkaus. Tuleeko kaverille erektio? Parikymppisellä miehellä tuota ei voi olla huomaamatta jos olette halailleet ja pussailleet ja nukutte yhdessä. Voiko olla esim. uskonnollinen syy pidättäytyä?

Mutta eipä sulla ole oikeastaan kuin kaksi vaihtoehtoa. Odota että hän on valmis tai sitten otat asian puheeksi. Koska taustalla on varmaan jokin ihan oikea syy, niin kannattaa olla varovainen eli annat hänelle mahdollisuuden kertoa tai vetäytyä edelleen kohteliaasti.

Vierailija
16/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei halua, jos et ole kysynyt?

Vierailija
17/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt on veikattu, että hän on kokematon, ujo tai homo. Homo hän ei ainakaan ole, hänen tuttavapiirissään on jokunen homoseksuaali, joten eiköhän kynnys kaapista ulos tulemiseen ole suhteellisen pieni + joku varmaan olisi homovibat jo huomannut.

Hän on todella ujo, mikä voi kyllä osaltaan selittää tilanteen. Sen vuoksi kokemattomuus ei olisi ihan hirmuinen yllätys. Toisaalta, vaikka hän ujo onkin, hänestä huokuu tosi suuri varmuus.

Noh anyways, huomenna luultavasti näemme taas. Ajattelin silloin ottaa puheeksi sen, missä suhteessamme mennään ja onko hän kiinnostunut. Jos näin on ja yövymme yhdessä, aloitteen tekeminen on helpompaa. Ja jos hän ei edelleenkään seksiä halua, pakko kai siitäkin on sitten puhua. :|

Vierailija
18/63 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin miehenä kertoa kaksi todennäköisintä syytä moiselle vetkuilulle:

1) poikuus tallella

2) pieni penis

Vierailija
19/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) poikuus tallella

2) pieni penis

Samaa mieltä. Kakkosesta johtuu ykkönen.

m40+

Vierailija
20/63 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) poikuus tallella

2) pieni penis

Jep tämä. Pienen peniksen kanssa on aina hirveää säätämistä, kun nainen pitää saada ihastumaan, jotta ei jätä peniksen takia. Seksin ajoittaminen on siis millintarkkaa työtä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi