Menisitkö tuntemattoman, itseäsi vanhemman miehen kanssa samaan gondoliin Tykkimäen Kehrässä (ent. Lintsin Enterprise)?
Kommentit (12)
Jos ei sen tekarit lentäisi rinnuksille.
Riippuu paljon miehestä ja sen halukkuudesta
En näe syytä mennä tuohon kenenkään kanssa, yksinään on mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisin? En menisi tuollaiseen edes kaverin kanssa koska mukavampi yksin.
No jos olisi joku lapsi mukana joka ei yksin pääse niin hänen kanssaan voisin mennä.
Jos on vaikka illan viimeinen rundi, kaikki gondolit täynnä, ja setä taputtaa penkkiä kutsuvasti.
Vierailija kirjoitti:
En näe syytä mennä tuohon kenenkään kanssa, yksinään on mukavampi.
Ainoastaan Suomessa noihin saa mennä yksin (geneettisten erityispiirteiden tähden).
Ysärin puolella menin tuntemattoman miehen kanssa juuri tuohon laitteeseen lintsiaikoina, kun pituuden puolesta en saanut vielä mennä yksin. Ei tuossa ollut mitään ongelmaa ja äitini oli katsomassa sivussa (ei itse halunnut tuohon laitteeseen).
Vierailija kirjoitti:
Ysärin puolella menin tuntemattoman miehen kanssa juuri tuohon laitteeseen lintsiaikoina, kun pituuden puolesta en saanut vielä mennä yksin. Ei tuossa ollut mitään ongelmaa ja äitini oli katsomassa sivussa (ei itse halunnut tuohon laitteeseen).
Kai muistit kiljua niin, että mies kärsi tinnituksesta vielä viikon kuluttuakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai muistit kiljua niin, että mies kärsi tinnituksesta vielä viikon kuluttuakin?
En ole huvipuistokiljuja, mutta saattoi saada hiuksiani naamalleen.
Miksi menisin? En menisi tuollaiseen edes kaverin kanssa koska mukavampi yksin.
No jos olisi joku lapsi mukana joka ei yksin pääse niin hänen kanssaan voisin mennä.