Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralaisen tahallinen häirintä

Kerrostalorauha
21.06.2017 |

Miten tulisi nyt toimia? Olen käsityksessä, että kerrostalossa asuva vuokralainen on irtisanonut itsensä, ja häätö olisi jokatapauksessa kolkuttanut jo ovella. Nyt häirintä on tahallista mielestäni. Asukas häiriköi toistuvasti mihin aikaan tahansa, laittamalla musiikin täysille, kolistelemalla, ja kuljettaa ihmisiä asunnossa, tätä tapahtuu mihin kellon aikaan tahansa. Ilmeisesti, kun on vuokrasopimuksen irtisanonut, ja häätö olisi tullut, niin nyt kostaa näin naapureilleen. Mitä tehdä? Voiko häätää poliisien voimalla, vaihtoehtoja? Perheellisen työssäkäyvän on pakko nukkuakkin, ja nyt oma rauha on rikkoontunut totaalisesti. Mikä näitä nykyajan nuoria vaivaa?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pannusta, koska kyseinen henkilö on jo kuukauden ajalta vienyt yöunet jo toistuvasti, ja en voi tietää milloin on hiljaista. -Ap

Vierailija
2/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöinnin kautta menee. Sinä et saa poliisivoimia käyttöösi, vaikka kuinka oisi häätö päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit.

Vierailija
4/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: ei ole isännöitsijän velvollisuus tulla keskellä yötä setvimään häirintää.

Vierailija
5/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli nyt ihan uutena että tahallisesti häiriköi muita. Jos joku muu ei soita poliiseja hiljaisuuden tultua, jos vielä jatkuu meteli, niin jos en itse sitä tee, niin isännöitsijään otan huomenna yhteyttä jokatapauksessa. Ei ole ihmisen tyhmyydellä rajaa, itse hankkii itselle häädön, mutta pahentaa itse tilannettaan ja hankkii ongelmia ympärilleen ihan itse.

Vierailija
6/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettaa ihmisiä asunnossa?

Vierailija
7/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä voi häätää poliisien avulla, häätöä tuskin saisitte ennen vuokrasuhteen päättymistä muutenkaan aikaiseksi. Mutta tuskin ikuisuuksia enää tarvii kestää jos kerran irtisanonut asuntonsa.

Vierailija
8/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljettaa ihmisiä asunnossa?

No siltä se vaikuttaa, että bileet joka ilta pystyyn.

Vierailija
9/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä voi häätää poliisien avulla, häätöä tuskin saisitte ennen vuokrasuhteen päättymistä muutenkaan aikaiseksi. Mutta tuskin ikuisuuksia enää tarvii kestää jos kerran irtisanonut asuntonsa.

No soittaakkojoka kerta sitten poliisit paikalle jos metelöinti jatkuu? Koska täytyyhän itselläkin voida nukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme