Vierailija

Minua on pidempään jo kiinnostanut kokeilla seksiä naisen kanssa. Aviomiehelleni asia on ok. Mistä voisi löytää samanhenkisen naisen? Olen itse hoikka, urheilullinen ja naisellinen. Samoja asioita arvostaisin myös mahdollisessa sänkykumppanissani.

Kommentit (7)

Vierailija

Mitä olen treffipalstoja selaillut, niin siellä on paljon samanlaisessa tilanteessa olevia naisia, joista osa varmaan täyttää kriteerisi.

Naisten bi-uteliaisuus on todella yleistä ja jopa kokeilukin. Eli periaatteessa voisit etsiä sopivaa seuraa vaikka ihan "arkisista" paikoista vaikka salilta. Hieroa vaan ystävyyttä ja vähän kerrassaan hieroa tuttavuutta. Sitten vaan jossain kohtaa ehdotat vaikka yhteisä tyttöjen iltaa viinin ruuan ja saunomisen merkeissä. :)

Vierailija

Tässä ote vuosi sitten julkaistusts väestöliiton finsex tutkimuksesta " Vuonna 2007 noin 25 prosenttia ja vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista raportoi seksuaalisesta kiinnostuksestaan miesten lisäksi myös naisiin. 2000-luvun kyselyistä saadut vastaukset tukevat tältä osin hyvin toisiaan eli tuloksia voi pitää sangen luotettavina. "

Eli noin joka kolmas nainen on kiinnostunut kokeilemaan naista. Tämän perustella ihan ne "arkiset" paikat voisivat olla ihan hyviä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nainen 40+

En ole alkuperäinen ketjun aloittaja, mutta itsekin samassa tilanteessa... Kaupunki, jossa asun, on aika pieni ja ammattini "näkyvä". En ehkä lähtisi etsimään salilta tms. paikasta juurikin sen vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä olen treffipalstoja selaillut, niin siellä on paljon samanlaisessa tilanteessa olevia naisia, joista osa varmaan täyttää kriteerisi.

Naisten bi-uteliaisuus on todella yleistä ja jopa kokeilukin. Eli periaatteessa voisit etsiä sopivaa seuraa vaikka ihan "arkisista" paikoista vaikka salilta. Hieroa vaan ystävyyttä ja vähän kerrassaan hieroa tuttavuutta. Sitten vaan jossain kohtaa ehdotat vaikka yhteisä tyttöjen iltaa viinin ruuan ja saunomisen merkeissä. :)

Kun sitten on hieroskellut tuttavuutta koko kävijäkunnan kanssa, onkin aika vaihtaa treenimestaa hieroskelijamaineen kera.

Vierailija

Minäkin olen miettinyt, että mistä? Tosin tunnen pari lesbonaista. Molemmat asuvat suurissa kaupungeissa ja aika kaukana sieltä, missä itse. En ole rohjennut heiltä kummaltakaan kysyä vinkkiä, kun ovat sukulaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun sitten on hieroskellut tuttavuutta koko kävijäkunnan kanssa, onkin aika vaihtaa treenimestaa hieroskelijamaineen kera.

Siis pointtihan tuossa on se, että tilastollisesti ainakin joka kolmatta naista aihe kiinnostaa. Eli tilastollisesti kun yrität iskeä kolmea naista, niin yksi tärppää. Tai on ainakin asialle avoin. Ei siinä koko treenimestan porukkaa tarvita...

Ja voihan sitä vartavasten mennä sellaiselle salille, jossa ei muuten kävisi....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat