Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa-a, mitenköhän sitä pärjäisi koko kuukauden näillä rahoilla. Aivan uskomatonta

Vierailija
21.06.2017 |

Jäin työttömäksi, työmarkkinatukea saan reilu 600 euroa, lisäksi saan lapsilisän 94e ja elatusmaksun 150

Asumiskulut meillä on 900 euroa kuukaudessa, mies maksaa pienestä palkastaan kaikki laskumme, koska eihän nuo mun rahat riittäisi, lisäksi mies maksaa omista lapsistaan 450e kuussa elareita (3kpl), asumistukea emme saa. Maksamme vuokran puoliksi. Minulle jää siis 394 euroa koko kuukaudeksi, miehelle ei juuri enempää jää.

Tuolla rahalla minun pitäisi elättää itseni ja lapseni, sossusta en saa mitään, koska miehen tulot. Mies joutuu siis elättämään pienestä palkastaan käytännössä itsensä, omat lapsensa, sekä minut ja minun lapseni. Ei nyt ihan oikein mene. Riittäisi hänen palkka hyvin elättämään itsensä ja lapsensa, mutta ei kahta perhettä.

Valmistuin juuri ja opiskelin työmarkkinatuella, sai sentään 200 euroa enemmän kuussa rahaa. Voi kun äkkiä nyt löytyisi töitä, tää on aivan kamalaa kun ei jää ikinä tilille rahaa yli 150 euroa kerrallaan. Sillä sitten kitkuttelen seuraavaan rahapäivään, jolloin jää joko 150 tai 94e, oujee

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin asioita voi miettiä etukäteen, ennen kuin perustaa uusperheen, johon kuuluu neljä lasta...

Vierailija
2/2 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin muuttaa omaan osoitteeseen ja parisuhde epäviralliseksi. Kumpikin saa tuet itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi