Siis MITEN tää on mahdollista, olen taas raskaana ehkäisystä huolimatta :(
Viime vuonna tulin raskaaksi vaikka käytössä oli ehkäisykapseli. Olisin pitänyt lapsen, mutta kyseessä oli monikkoraskaus joten päädyimme pitkän pohdinnan jälkeen aborttiin.
Nyt olemme käyttäneet kondomia. Kuun alussa kumi hajosi, hain melkein välittömästi je-pillerin.
Tänään plussasin. Siis miten tämä on edes mahdollista?! Toiset joutuvat yrittämällä yrittämään lasta ja minä sikiän melkein pyhästä hengestä. :(
Aborttia en aio tehdä enää ikinä, vaikka olisi kuinka monta vauvaa tulossa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Raskaaksi hormoneista huolimatta. Tunnen naisen jolla kaksi lasta vaikka oli ehkäisy. Ihan sama jostain tuplaehkäisystä minä en sitä p*askaa kehoon enää laita kerta siitä mitään hyötyä ole, haittoja paljon.
Niin ja minusta tai tuosta toisesta naisesta ei saa väännettyä ylipainosta vaikka miten päin kääntäisi. Kaikilla ne vaan ei toimi mitä jotain syystä ei kerrota.
Ap, entä hormonikierukka? Vastaa ehkäisyteholtaan sterilisaatiota. Minulle sopii vaikka esim. minipillerit ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Ap, entä hormonikierukka? Vastaa ehkäisyteholtaan sterilisaatiota. Minulle sopii vaikka esim. minipillerit ei käy.
Niitäkin on paljon erillaisia joista jotkut ei toimi kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää että tulee helposti raskaaksi niin kondomi ei missään nimessä riitä ehkäisyksi!!!
Totta h*lvetissä riittää, kunhan kondomi on ehjä.
Ei riitä, jos poksahtelee raskaaksi tuon tuosta.
No, nää on aina nää samat naiset joille kummasti sattuu ja tapahtuu. Hormoonit ei toimi, kortsut poksahtelee, jälkiehkäisy ei toimi, naisten kortsut ei käy, kuparikierukka ei sovi, sterilisaatiota ei tietenkään kumpikaan halua, ehkäisytietokoneesta ei ole kuultukaan, ovuloivat 28 päivää kuukaudessa ja miehen spermat elää vessanpöntössä jne.
Hohhoijakkaa.
Raskaaksi hormoneista huolimatta. Tunnen naisen jolla kaksi lasta vaikka oli ehkäisy. Ihan sama jostain tuplaehkäisystä minä en sitä p*askaa kehoon enää laita kerta siitä mitään hyötyä ole, haittoja paljon.