Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä "nykynuorissa" niin ärsyttää?

21.06.2017 |

.......vai ärsyttääkö mikään?

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee työpaikoille vastavalmistuneina nokat pystyssä, ja kuvittelevat saavansa johtajan paikat. Alkavat määräillä niitä jotka olleet työelämässä kauemmin.

Kun eivät saa niin masentuvat, koska eivät voi sietää sitä että pomo pyytää tekemään työtehtäviä. Koska olivat aina kotona prinsessoja joita palvottiin ja pidettiin jalustalla ja vanhemmat curlasivat kaikki esteet tieltään.

Kun pää ei kestä tuota että työpaikalla on pomo tai pomoja, niin jäädään sairaseläkkeelle alle kolmekymppisinä.

Parikymppiset tällaisia siis. Ainakin täällä Hgissä. Etuoikeutettu sukupolvi. Naiset pahempia, miehet ovat fiksumpia.

Tästä muistui mieleeni kun työpaikalleni parturi-kampaamoon tuli uusi työntekijä 19v, jolla oli työhistoriaa muutamalta kuukaudelta. Hän sanoi että ei tämän ikäisenä enää rupea nonstop-leikkuita tekemään eikä myöskään pese pyykkejä ym. tee muita ns. "likaisia hommia" , koska hän on parturi-kampaaja. Hmm, mitäköhän me muut työntekijät olimmekaan koulutukseltamme...

Reilun vuoden tämä neiti jaksoi työpaikan sohvaa kuluttaa kunnes otti loparit, koska häntä ahdisti se että häneltä vaaditaan näitä puhtaanapitohommia:D

Vierailija
162/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin keski-ikäiset eivät olisi pinnallisia, silti pitää esitellä kotia sisustus-blogeissa ja ostellaan makrameita. Kun ollaan niin syvällisiä ja ajattelevaisia. Jostain ne pinnalliset aikuisetkin tulee. Eiköhän sekin ole jo nuorempana opittu.

Meillä kasvaa sukupolvi, jotka äiti ja iskä on postannu someen heti syntymästä lähtien. Vanhemmat pitää yllä somessa jotain kulissia elämästä, jossa käydään shampanjalla Pariisissa ja Balilla uimassa. Sitten vähän rempataan sitä puutaloa Helsingin keskustassa tai Porvoossa.

Aikuiset ihmiset ovat ostelleet joululahjoiksi popcornkoneita, piikkimattoja, crockseja yms muuta trendikuraa, kun ovat niiin syvällisiä ja tietoisia.

Ei edes ymmärretä eroa ilmaston ja sään välillä, aikuiset ihmiset.

Samat ihmiset juoksee töissä ja ajattelee, että koulu kasvattaa lapset heidän puolestaan, korvaavat sitten rahalla ja tavaralla oman panoksensa. Ja sitten ihmetellään, että miten se lapsi ei ole kiitollinen, ei osaa käytöstapoja, ja hakee huomiota.

Mut joo, sori offtopik.

Oot kyllä vähän oikeassa.

*silittää* ja nyt hoc ilman mitään sarkasmia.

Olen aika surullinen sukupolvestasi, sillä eihän ne lahjapinot teidän itsenne hankkimianne olleet. Ajan henki oli osoittaa, että kyllä meillä pojat sitä varaa on. Ja samalla pilattiin ehkä ne rakkaimmat lähisuhteet, joissa oli aiemmin kasvettu ja se perheYhteys oli tärkeintä. Ei hienot lahjat tai matkat.

Joo jotain meni pieleen. Miten korjaamme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla juuri se kännykän räplääminen ja eivät omaa minkäänlaista oma-aloitteisuutta. Hoidat itse niska limassa omat ja näiden lusmujen työt ja auta armias kun erehdyt pyytämään apua niin mennään parkumaan työnjohdolle että pompotellaan.

Ja mistä on yhtäkkiä ilmestynyt nämä nuorison trendisairaudet mm. masennut, ahdistuneisuus, paniikkihäiriöt?! En tällä ihmettelylläni haluaisi paheksuntaa aiheuttaa, mutta tuntuu olevan nykyajan normi että omaat jonkin näistä.

Koulussa näkee jo yläkouluiästä alkaen, että n. 5% paineistuu, ahdistuu koulusta ja opiskelun vaatimuksista. Päätyvät sairaalakouluun, lyhennettyä koulupäivää tekemään tai muuta erikoisjärjestelyjä. Taustalla ei ole mitään oppimisvaikeuksia. Elämä alkaa olla jo liian rankkaa nuorille.

Vierailija
164/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menisivät töihin

HAHAHAHA, nykypäivänä on todella hankala työllistyä ja monet lähtee paremman palkan toivossa esim. Ruotsiin sairaanhoitajaksi, koska siellä maksetaan samasta työstä enemmän kuin Suomessa.

Vierailija
165/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten. 

Eivät nynnyjä vaan fiksuja. Ihan hyvä etteivät polta ja juo.

Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..

Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D

Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares. 

Laita lähteet mukaan ensi kerralla ellet halua olla taas yksi mutufiilistelijä.

Minä en ole google, jos asia kiinnostaa niin etsi itse omat lähteesi, niitä kyllä löytyy joten antoisia lukemishetkiä. 

Ei kai kukaan oikeasti luullut että sinulla olisi mitään faktoja ja lähteitä. :D :D :D Mutta kyllähän nettiin mahtuu sinunlainenkin argumentaatiosta ja logiikasta vähät välittävä mölyäjä, joka luulee, että hänen ennakkoluulonsa otetaan vakavasti. :)

Jani-petteri saa nyt vaivautua käyttämään sitä hakukonetta. Kaikkea ei kanneta nenän eteen valmiina. Elämänopetus.

V i t u n    i d a r i. Sulla on todistustaakka. "Kato googlesta" on surkein argumentti, ei kenenkään tarvii etsiä todisteita SUN väitteille. Jos sulla on todisteita niin anna ne.

Heitä hömötainen völtti jos et osaa etsiä.

Mutsis tais heitellä sulla voltteja kun oli töissä sirkuksessa muiden klovnien kaa.

Teinihuumoria. Loistavaa.

Vierailija
166/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä ketjussa antoivat itsestään sysihuonon kuvan ihan muut kuin teinit. Aivan järkyttävää luettavaa.

Vierailija
167/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehe ehe

Vierailija
168/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret on vielä yki nelikymppisiä.. kolmikymppiset teinejä.. ja 20 lapsia..693

Vierailija
169/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on tulevaisuus.. NOT.

Muorissa kyllä.

Vierailija
170/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännän mielivaltaisesti viestejä tästäkin ketjusta poistettu. Kirjoitin viestin (ilman yhtään kirosanaa tai alatyylistä ilmaisua), jossa väitin nykynuorten olevan teennäisiä, ehkäpä osittain tubettajien yms. reaktiovideoiden katsomisen vuoksi, niin sekin poistettiin.

Vierailija
171/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsokaa nyt vaikka sa nna marin in esiintymistä..

Just toi

Hvltin moinen ylimielisyys, läpitunkeva katse minä tiedän kaiken enkä osaa kuunnella muita vallanhalu pienellä osaamisella onko tukka hyvin jne

Vierailija
172/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännän mielivaltaisesti viestejä tästäkin ketjusta poistettu. Kirjoitin viestin (ilman yhtään kirosanaa tai alatyylistä ilmaisua), jossa väitin nykynuorten olevan teennäisiä, ehkäpä osittain tubettajien yms. reaktiovideoiden katsomisen vuoksi, niin sekin poistettiin.

No nöit poistattelee just pi ssikset ja m odet jotka max alle 30v..

Vierailija
173/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puolix enklantia vääntämällä on huvittavaa

Mä olin niin böönaut ku menin sinne gymille mutta ai että olin fresh ku palasin.. u know.

174/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, hienoa porukkaa, pikkuisen tyhmiä mutta se kuuluu nuoruuteen.

175/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys kuuluu nuoruuteen, näin maailma kehittyy. Vanhus kunnioita nuoria he hautaavat teidät.

Olen 75 vuotias.

Vierailija
176/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He istuvat lasten puistoissa pössyttelemässä ja huutelevat. Tänäänkin lapselleni huudettiin:"Heitä homo voltti"

Heititkö?

Vierailija
177/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö

Vierailija
178/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih

Vierailija
179/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret on vielä yki nelikymppisiä.. kolmikymppiset teinejä.. ja 20 lapsia..693

Tämä. Kakki ovat nuoria vaikka hampaat irvessä, kolmekymppiset aikuiset ihmiset oikein loukkaantuvat jos heille sanoo että se nuoruus meni jo. Ihan älytöntä. Keski-ikäiset kieltävät olevansa keski-ikäisiä, naama halvaannutetaan botoxilla ja huulet turvotetaan. Miksi ihmeessä? Eihän keski-ikä edes tarkoista vanhuutta vaan aikuisuutta, pitkää tasaista ikäjaksoa ennen väistämätöntä vanhuutta. 

En tideä miksi mua ärsyttää tämä ihan hirveästi, muita ei näytä haittaavan. Itse olen nelikymppisenä kyllä keski-ikäinen, sanokoon muut mitä haluaa :)

Vierailija
180/185 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsokaa nyt vaikka sa nna marin in esiintymistä..

Just toi

Hvltin moinen ylimielisyys, läpitunkeva katse minä tiedän kaiken enkä osaa kuunnella muita vallanhalu pienellä osaamisella onko tukka hyvin jne

Muuten hyvä, mutta hän ei ole enää nuori. Keski-ikäistyvä perheenäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän