Ennustajalle
En ikinä ehdi mukaan ketjuihin...näkyykö minulle lisää lapsia, minulla on yksi poika ja avioero tulossa...kiitos!
Kommentit (29)
Vierailija:
paikkakunnasta en osaa sanoa, mutta ihan lähellä nykyistä paikkaanne se ei ole. työpaikka järjestyy, ei vielä pitkäaikainen, mutta ihan hyvä muutoin. menee jokusen aikaa ennekuin saat vakipaikanVierailija:
Entä työ kun menen töihin vuoden vaihteessa?
Olen vaalea, nyt ruskeat hiukset. 37v, naimisissa ja 2 lasta.
Olen 21-vuotias, pitkä ja hoikka, luonnostaan maantienharmaa tukka, sinivihreät silmät, kesäisin pisamia.
Olen jo kauan junnannut suhteessa miehen kanssa, vaikka syvällä sisimmässäni tuntuu, ettei mies ole se oikea, ja etten halua hänen kanssaan tosiaankaan loppuelämääni viettää.
Haluaisin matkustella, elää villiä nuoruutta ja sitten löytää täydellisen miehen, mennä naimisiin, rakentaa ihanan suuren talon, hankkia pari kissaa ja saada monta lasta sekä päästä hyviin töihin.
Uskallanko ikinä irrottautua tästä suhteesta ja milloin tämä tapahtuisi? Miten pääsisin erosta yli? Entä mies? Toteutuvatko muut haaveeni? Vai onko nykyinen mies minulle sittenkin paras mahdollinen? Jos ei, niin millainen on Se Oikea?
Toinen asia, jota usein pohdin, on, että onko nykyinen uravalintani oikea?
Entä pääsenkö pian töihin? Ja yli tästä masennuksesta?
Mitä muuta näet?
Olen 21-vuotias, pitkä ja hoikka, luonnostaan maantienharmaa tukka, sinivihreät silmät, kesäisin pisamia.
Olen jo kauan junnannut suhteessa miehen kanssa, vaikka syvällä sisimmässäni tuntuu, ettei mies ole se oikea, ja etten halua hänen kanssaan tosiaankaan loppuelämääni viettää.
Haluaisin matkustella, elää villiä nuoruutta ja sitten löytää täydellisen miehen, mennä naimisiin, rakentaa ihanan suuren talon, hankkia pari kissaa ja saada monta lasta sekä päästä hyviin töihin.
Uskallanko ikinä irrottautua tästä suhteesta ja milloin tämä tapahtuisi? Miten pääsisin erosta yli? Entä mies? Toteutuvatko muut haaveeni? Vai onko nykyinen mies minulle sittenkin paras mahdollinen? Jos ei, niin millainen on Se Oikea?
Toinen asia, jota usein pohdin, on, että onko nykyinen uravalintani oikea?
Entä pääsenkö pian töihin? Ja yli tästä masennuksesta?
Mitä muuta näet?
Vastaa rehellisesti koska alkuperäiselle on kyllä aikaisemminkin ennustettu uutta miestä, mutta tummaa ja kahta lasta lisää........
Ei ole näkynyt eilisestä, eilistä ketjua olen välistä katsellut.
Koska minä haluan sen tumman miehen!;) eino, mies kun mies kelpaa heh t. epätoivoinen ap
mies on paljon poissa kotoa - rakennusprojekti kesken. tuollainen vaihe oli vähän aika sitten ja asioista puhuttiin hiukan, mutta sekin jo selvitti välit paljon paremmiksi. Koin silloin suurta etääntymistä. Toinen lapsi on nyt toiveissa ja saa tulla, jos lapsi meille annetaan. Eli kyllä tässä totuutta löytyi! Kiitos sinulle.