Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustajalle

Vierailija
29.03.2006 |

En ikinä ehdi mukaan ketjuihin...näkyykö minulle lisää lapsia, minulla on yksi poika ja avioero tulossa...kiitos!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tais olla satua...

Vierailija
2/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mene kauaakaan kun tulee mies joka vie jalat altasi. oikein semmoinen satujen rakastuminen ensisilmäyksellä. hän on vaaelahko, naurunryppyjä silmissä, suunnilleen samaa ikää kanssasi. hänen kanssaan saat pitkäikäisen, kestävän suhteen. avioliittoonkin hän olisi valmis kanssasi, mutta sinä hieman jarruttelet. nuo menneisyyden möröt silloin sinua pikkuisen kiusaa. mutta älä murehdi, tuo mies on kyllä luotettava ja ehdottoman tosissaan kanssasi. teille pieni tyttövauva syntyy, parin vuoden sisällä tapaamisestanne. sanoisin, että viiden vuoden kuluttua perheenne on koossa ja tuo lapsuikainenkin elämässäsi. oleppa huoleti, asiat muuttuvat noepammin kuin uskotkaan ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: P

Vierailija
4/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Problemaattinen tilanne töiden suhteen. En tosiaankaan tiedä, mikä olisi oikea tai hyväkään ratkaisu. Miltä näyttää? Simät on vihreät, hiukset tummat, ikää 29. Kiitos!

Vierailija
5/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä irtisano itseäsi vielä. sinnittele siellä vielä jonkun aikaa, tuossa kesän jälkeen tulee sellainen todella mielenkiintoinen vaihtoehto, johon haet ja pääset. liittyy jotenkin matkailuun ja on sellaista missä viihdyt. tuo työ tekee sinut hyvinkin onnelliseksi ja tuopa ihan mukavan lisän myös taloudelliseen tialnteeseen ;)

Vierailija:

Problemaattinen tilanne töiden suhteen. En tosiaankaan tiedä, mikä olisi oikea tai hyväkään ratkaisu. Miltä näyttää? Simät on vihreät, hiukset tummat, ikää 29. Kiitos!

Vierailija
6/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea ja minulla on siniset silmät.

Vierailija
7/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä työ kun menen töihin vuoden vaihteessa?

Olen vaalea, nyt ruskeat hiukset. 37v, naimisissa ja 2 lasta.

Vierailija
8/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloitan, voi mennä arvaukseksi. elät parisuhteessa ja sinulla on lapsiakin, pieniä vielä. mitään suurempia mullistuksia en ainakaan näe sinulle tulevan, perhe-elämää. vähän pitempi matka on tulossa vielä tämän vuoden puolella, se on oikein onnistunut ja positiivinen kokemus.

Vierailija:

Olen vaalea ja minulla on siniset silmät.

Vierailija
9/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy töiden kanssa syksyllä? Koska toinen lapsi?

H kiittää!

Vierailija
10/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnasta en osaa sanoa, mutta ihan lähellä nykyistä paikkaanne se ei ole. työpaikka järjestyy, ei vielä pitkäaikainen, mutta ihan hyvä muutoin. menee jokusen aikaa ennekuin saat vakipaikan

Vierailija:

Entä työ kun menen töihin vuoden vaihteessa?

Olen vaalea, nyt ruskeat hiukset. 37v, naimisissa ja 2 lasta.

Vierailija
11/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kotona lasten kanssa ja työt ovat vasta hakusalla. Miehen työt antavat lisää miettimisen aihetta. t.6

Vierailija:

että älä irtisano itseäsi vielä. sinnittele siellä vielä jonkun aikaa, tuossa kesän jälkeen tulee sellainen todella mielenkiintoinen vaihtoehto, johon haet ja pääset. liittyy jotenkin matkailuun ja on sellaista missä viihdyt. tuo työ tekee sinut hyvinkin onnelliseksi ja tuopa ihan mukavan lisän myös taloudelliseen tialnteeseen ;)

Vierailija:

Vierailija
12/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko toista lasta? Koska? Olen vaalea ja sinisilmäinen 30 vuotias nainen.

Vierailija
13/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen niin kaukana aloituksesta.

Olen 34v., värjätyt ruskeat hiukset, avioliitossa, lapsi. Mitä näet minulle?

iso kiitos!

Vierailija
14/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pinteessä elämänvalintojeni kanssa. Opinnot pitäisi suorittaa loppuun, mutta töihin olisi kova hinku päästä jo. Toisaalta haluaisimme kolmannen lapsen. Näetkö jotain ratkaisua?

S

Vierailija
15/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen lapsi on ajankohtainen vasta parin vuoden kuluttua

Vierailija:

Miten käy töiden kanssa syksyllä? Koska toinen lapsi?

H kiittää!

Vierailija
16/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9

Vierailija
17/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saammeko toista lasta? Koska? Olen vaalea ja sinisilmäinen 30 vuotias nainen.

Vierailija
18/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on jotenkin etääntynyt sinusta, ainakin koet niin. on paljon poissa kotoa, matkoillakin ehkä, liittyneekö työhönsä. teillä tulee aika jolloin asiat on selvitettävä ja puhuttava halki, sellaista myrskyistäkin mutta selivätte siitä. sen jälkeen aloitatte tavallaan puhtaalta pöydältä ja pian onnenne kruunataan uudella vauvalla.

Vierailija:

aina olen niin kaukana aloituksesta.

Olen 34v., värjätyt ruskeat hiukset, avioliitossa, lapsi. Mitä näet minulle?

iso kiitos!

Vierailija
19/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen sinulle avautuu hyvä työpaikka. kun olet jonkin aikaa ollut töissä, on vauvan aika. ota rauhallisesti, elämä vie sinua aivan oikeaan suuntaan kun vain luotat siihen.

Vierailija:

Olen pinteessä elämänvalintojeni kanssa. Opinnot pitäisi suorittaa loppuun, mutta töihin olisi kova hinku päästä jo. Toisaalta haluaisimme kolmannen lapsen. Näetkö jotain ratkaisua?

S

Vierailija
20/29 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Saammeko toista lasta? Koska? Olen vaalea ja sinisilmäinen 30 vuotias nainen.

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi